اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های دل 2021

باوجود آنکه صنعت طراحی و ساخت انواع رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و تبلت ها مدام در حال تغییر و تحول می باشد، اما کمپانی خوش نام دل محصولاتی مورد اطمینان را ارائه داده که همواره مدت زمان طولانی از کاربران پشتیبانی کرده است. این کمپانی دستگاه های خود را با نوآوری ها و امکانات محاسباتی خوبی همراه وسازگار نموده و مدل های متنوعی را برای کاربران تجاری و کاربران خانگی روانه بازار ساخته است. به هر حال در این متن سعی به معرفی چند نمونه از بهترین لپ تاپ های دل خواهیم داشت، در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با ویژگی های ظاهری و سخت افزای آنها می توانید با ما همراه شوید.

بهترین لپ تاپ های دل 2021

لپ تاپ دل XPS 15

یکی از بهترین لپ تاپ های دل که البته در سال 2020 معرفی شد، XPS 15 است. اگر یک دانشجوی خلاق هستید و می خواهید یک لپ تاپ حرفه ای داشته باشید، دل ایکس پی اس 15 قطعا شما را شگفت زده می کند. یک نمایشگر حرفه ای، یک صفحه کلید راحت و سیستم صوتی قوی، این مدل را به یکی از بهترین های دل تبدیل کرده اند. پردازنده این لپ تاپ، نسل دهم اینتل و از نوع Core i7 است. پردازنده گرافیکی انویدیا در آن تعبیه شده است تا به راحتی برنامه های گرافیکی مختلف را اجرا کند. حافظه رم هم از نوع DDR4 است و به لطف فضای 64 گیگابایتی آن می توانید بدون نگرانی، با سیستم کار کنید. صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی و حافظه داخلی 2 ترابایتی از نوع SSD هم دیگر مشخصات فنی این مدل را تشکیل می دهند.

لپتاپ دل xps 15

لپ تاپ Dell XPS9360-7758SLV-PUS

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین لپ تاپ های دل مناسب برای خرید وجود دارد می توان به مدل تمام عیار Dell XPS9360-7758SLV-PUS اشاره داشت. این دستگاه از یک سو دارای عملکردهایی فوق العاده بوده و از سویی دیگر از ظاهر شیک و لوکسی نیز بهره مند شده و دارای کیفیت ساخت نوآورانه و بادوامی می باشد. گفتنی است، این لپ تاپ به لطف صفحه نمایش Infinity Edge، تقریبأ بدون قاب بوده و براین اساس توانسته یک نمایشگر 13.3 اینچی را در یک لپ تاپ 12 اینچی جای دهد.

از شاخصه های ارزشمند این محصول می توان به پردازنده اینتل نسل هفتم Core i7 با فرکانس 3.5GHz، رم 8GB وهارددیسک 25GB نام برد که به کمک این قابلیت ها به خوبی می تواند از هر دو گزینه بازی و کارهای پیچیده شما پشتیبانی کند. همچنین این لپ تاپ به نمایشگر لمسی 13.3 اینچی QHD+ 3200 x 1800 Infinity Edge مجهز شده که نمونه ای بی عیب و نقص به شمار می رود. به هر حال، درایو حال جامد SSD برای راه اندازی عملکردهای کلی و بارگذاری سریع برنامه ها، عمر باتری 14 ساعته، وزن 2.7 پوندی، فریم آلومینیومی و ویندوز 10 را نیز می توانید به دیگر ویژگی های قابل تمجید این دستگاه اضافه کنید.

Dell XPS9360-7758SLV-PUS

معرفی لپ تاپ های لنوو: نقد و بررسی لپ تاپ دل Vostro 3510 – PD7

لپ تاپ Dell 15.6-Inch Inspiron

این لپ تاپ نیز دارای نمایشگر لمسی 15.6 اینچی بوده و در صف بهترین لپ تاپ های دل قرار گرفته است. گفتنی است، این محصول دارای قیمتی مقرون به صرفه است و بدین لحاظ قطعأ با اجزاء قدرتمند و خارق العاده ای مجهز نشده است. از شاخصه های فنی این رایانه می توان به پردازنده اینتل Core i5 dual-core با فرکانس 2.4 GHz، رم با ظرفیت 6GB، هارد دیسک 1TB و صفحه نمایش 15 اینچی ال ای دی True Life با رزولوشن 1366 x 768 اشاره داشت.

همچنین این دستگاه دارای وزنی برابر با 5.2 پوند بوده و با بهره گیری از بعضی قطعاتی که فقط در رایانه های گران قیمت وجود دارد به خوبی از پس کارهای شما برخواهد آمد. صفحه کلید خوش دست با سوئیچ های جزیره ای به همراه ده کلید عددی (numeric keypad ) برای راحتی بیشتر، سیستم صوتی Maxx Audio برای تجربه صدایی واضح و فراگیر به منظور تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی، اتصال USB 2.0،USB 3.0 ، درایو نوری DVD-RW، کارت خوان داخلی برای انتقال تصاویر از SD و کارت حافظه SDHC یا SDXC از جمله دیگر قابلیت های Dell 15.6-Inch Inspiron به حساب می آید.

بهترین لپ تاپ های دل 2021

لپ تاپ Alienware M15 R3

Alienware M15 R3  هم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های دل است که گیمرها قطعا آن را می پسندند. دل  Alienware به پردازنده Intel Core i9-10980HK  مجهز شده و به لطف بهره مندی از پردازنده گرافیکی انویدیا  GeForce RTX 2080 Super، یکی از بهترین سیستم های گیمینگ به شمار می رود. به دلیل بالا رفتن سرعت چرخش فن، لپ تاپ   Alienware M15 R3 هنگام اجرای بازی ها سر و صدای نسبتا زیادی دارد. حافظه رم DDR4  با ظرفیت 32 گیگابایت، صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح FHD  و حافظه داخلی 4TB HDD + 512GB SSD، ویژگی های دیگر این مدل هستند.

لپ تاپ دل Alienware m17 R4

یکی دیگر از اعضای خانواده Alienware هم در فهرست بهترین لپ تاپ های دل 2021 قرار گرفته است. لپ تاپ دل  Alienware m17 R4 هرنوع بازی را به راحتی اجرا می کند و با خرید آن، هیچ محدودیتی برای اجرای بازی ها نخواهید داشت. پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 در کنار پردازنده گرافیکی انویدیا  GeForce RTX 3080قدرتی فوق العاده به این لپ تاپ داده است تا بتوانید گیمرهای دیگر را شکست دهید! به لطف نمایشگر 17 اینچی با وضوح UHD از طراحی بصری بازی ها لذت دوچندان خواهید برد.

لپتاپ alienware m17 r4

لپ تاپ دل Latitude 7490

لپ تاپ دل  Latitude 7490 هم یکی از بهترین لپ تاپ های dell است که در کنار عملکرد بسیار سریع، دوام زیادی دارد تا بتوانید به عنوان یک دوست چند ساله روی آن حساب کنید. البته اگر دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت هستید، این محصول گزینه خوبی برای شما نیست؛ اما پیشنهاد می دهیم هرطور شده بودجه خرید آن را تامین کنید چون قطعا پشیمان نخواهید شد. پردازنده نسل هشتم اینتل  Intel Core i7، پردازنده گرافیکی اینتل  UHD Graphics 62، حافظه رم DDR4  16 گیگابایتی و حافظه داخلی اس اس دی 512GB، تنها بخشی از ویژگی های فنی هستند که نوید یک لپ تاپ همه چیز تمام را به شما می دهند.

بهترین لپ تاپ های دل 2021

نمایندگی دل

نمایندگی دل ، ارائه دهنده معتبر و اصلی خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران عزیز می باشد. انواع محصولات کمپانی دل در این نمایندگی مورد اطمینان به فروش رسیده و به شیوه ای کاملأ حرفه ای و تخصصی تعمیر می گردند. از سویی دیگر، این مرکز به منظور تحقق شعار مشتری مداری و ارائه خدمات هر چه با کیفیت تر به شما کاربران محترم، مشاوره های پیش و پس از فروش را نیز عرضه داشته و همواره پاسخگوی کامل کلیه نیازهای شما عزیزان خواهد بود.

به هر حال، ارائه راهنمایی های تعمیراتی، تضمین خدمات مربوط به ریکاوری دستگاه ها، استفاده از قطعات اورجینال و اصل در صورت لزوم و انجام سریع امور تعمیراتی نیز از جمله فعالیت های است که این مرکز در اختیار کاربران خواهد گذاشت. شما کاربران ارجمند در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر کدام از محصولات دل و تعمیرات اساسی آنها می توانید با نمایندگی مذکور تماس حاصل نموده و ضمن ارتباط مستقیم با متخصصان و کارشناسان ما، مشکل خود را به راحتی مرتفع سازید.