اشتراک گذاری

نمایندگی دل در ایران

نمایندگی دل در ایران  ، با توجه به استقبال کاربران از محصولات دل خدمات تخصصی محصولات این کمپانی را به کاربران در سراسر کشور ارائه می نماید. مدیریت نمایندگی دل  ، جهت جذب نیروی متخصص ، نخبگان کشور در امر تعمیرات را به همکاری فراخوانده است. تخصص و تجربه دو عامل مهم جهت موفقیت در تعمیرات می باشد.

کادر فنی تعمیرات دل  علاوه بر اخذ مدارج بالای علمی، تجربه ی لازم را در خصوص تعمیر انواع محصولات دل  دارند. ابزار آلات به کار رفته در این مرکز اورجینال بود ه و از جدیدترین متد جهت تعمیرات بهره می بریم.

نمایندگی دل در ایران  همواره انتخاب اول مشتریان بوده است. در این پیج با بخشی از خدمات این مرکز آشنا خواهید شد . توصیه می نماییم جهت آشنایی کامل با خدمات ما به نمایندگی دل در ایران  مراجعه نموده و از بخش های مختلف این مرکز دیدن کنید. گفتنی است ، نمایندگی دل  علاوه بر ایران در شهرستان ها نیز به ارائه ی خدمات می پردازد. لذا هم وطنان عزیز می توانند با مراجعه به بخش نمایندگی در شهرستان ها می توانند از خدمات این مرکز بهره مند گردند.

نمایندگی رسمی دل در ایران

مشخصات نمایندگی دل در ایران

 

از جمله مشخصات نمایندگی دل در ایران   که آن را به عنوان مرکزی منتخب مطرح نموده است. می توان به پشتیبانی و ارائه ی کلیه ی خدمات مرتبط با تعمیرات دل ، خدمات فروش و پس از فروش محصولات دل  ، مشتری مداری ، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل ، سرعت ودقت در تعمیرات ، اخد هزینه ی مناسب و ارائه ی گارانتی اشاره نمود.

نمایندگی دل  پایبند به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز نادیده انگاشته می شود. خدمات رسانی به مردم ، شعار اصلی نمایندگی  dell بوده و همواره در این راستا قدم برداشته است. لازم به ذکر است ،  این مرکز مجهز به خدمات سرویس در محل بوده و در صورت تقاضای مشتری جهت خدمات سرویس در محل کادر فنی به محل مورد نظر مشتری اعزام می گردند.

تعمیرات dell

نمایندگی فروش دل در ایران

نمایندگی فروش دل در ایران متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس‌های تخصصی مرتبط با یک دستگاه به مراجعان ارائه می‌گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع دستگاه مورد نیاز به یکی از پارت‌های فروش راهنمایی شده و در آن سرویس‌های مورد نیاز را دریافت می‌کنند. سرویس‌های فروش ارائه شده در این مرکز منحصر به دستگاهی خاص نیست و متقاضیان خرید کلیه دستگاه‌های دل می‌توانند با مراجعه به این مرکز سرویس‌های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه‌های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی دل در ایران می‌باشد. متقاضیان خرید محصولات دل می‌توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی دل و دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

برخی از واحدهای نمایندگی فروش دل عبارتند از:

  • واحد فروش تبلت دل
  • واحد فروش آل این وان دل
  • واحد فروش دستگاه کپی دل
  • واحد فروش پرینتر دل
  • واحد فروش لپ تاپ دل
  • واحد فروش آل این وان دل
  • واحد فروش تجهیزات شبکه درل
  • واحد فروش تجهیزات کامپیوتر دل و …

نمایندگی تعمیر دل در ایران

نمایندگی دل در ایران در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران محصولات خویش بر آن شده تا با تقسیم فضای کاری خویش به پارتهای متعدد، امکان مراجعه به پارت تخصصی هر محصول را برای مشتریان خویش فراهم آورد. بر این اساس هر کاربر می‌تواند پس از ورود به نمایندگی تعمیر دل، به پارت مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس‌های مورد نیاز دستگاه خویش را دریافت نماید.

خدمات ارائه شده در هر پارت به دلیل حضور مهندسان و کارشناسان زبده و کارآزموده از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بهترین کیفیت ممکن را داراست. بهره گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم در واحدهای تخصصی تعمیر دل کیفیت خدمات ارائه شده در هر یک از آنها را دوچندان ساخته است. شما کاربران گرامی ‌می‌توانید جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات دل به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیر لپ تاپ دل:

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی ‌با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌ تاپ خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

تعمیر لپ تاپ دل در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته آن گشته و سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. حضور کارشناسان کاربلد، باتجربه و کاردان سبب گشته تا سطح کیفی خدمات تعمیرات لپ تاپ دل دراین مرکز، گارانتی گشته و درصد بازگشت عیوب پس از تعمیر، به حداقل میزان ممکن برسد.

تعمیر تبلت دل:

تعمیرات تبلت دل در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می‌پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می‌رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می‌یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری‌ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می‌رسد.

بهره‌مندی کارشناسان نمایندگی دل در ایران از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت دل گشته است. شما کاربران گرامی ‌می‌توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت دل تخصصی‌ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید.

تعمیر فتوکپی دل:

تعمیر فتوکپی دل و انجام تمامی سرویس های مرتبط با آن، یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی Dell در ایران است که به دست تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر انجام می پذیرد.

برخورداری نمایندگی دل در ایران از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه در کمترین زمان و به دقیق ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند.

در مرکز تعمیرات دستگاه کپی دل، تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌.

تعمیر آل این وان دل:

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیر آل این وان دل محدود به موارد خاصی نیست و تمامی اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول را شامل می‌گردد. تعمیرات مرتبط با این محصول در پارت‌های مجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و با ابزار خاص خود انجام می‌پذیرد تا بهترین نتیجه پس از اِعمال تعمیرات، حاصل گردد.

در این مرکز، دستگاه معیوب، پس از بررسی‌های اولیه و عیب‌‌یابی صحیح، به پارت تخصصی مرتبط، جهت تعمیر تحویل داده می‌شود. بعلاوه، پس از اتمام تعمیرات، دستگاه توسط کارشناسان فنی این مرکز جهت تأیید نهایی، مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد.

در صورت تأیید کارشناس فنی و کسب اطمینان از عملکرد آل این وان، دستگاه جهت تحویل آماده و بسته‌بندی می‌گردد. در وضعیتی که امکان تعمیر برخی از قطعات به دلیل خرابی و از کارافتادگی کامل وجود نداشته باشد، قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال جایگزین خواهند شد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست نداده و به بهترین شکل ممکن تعمیر گردد.

تعمیر کامپیوتر دل:

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر کامپیوتر دل عبارتند از: تعمیرات مادربرد کامپیوتر دل، تعمیرات کامپیوتر در محل، آموزش تعمیرات کامپیوتر دل، ارائه سرویس اورژانس کامپیوتر، عیب یابی سخت افزار کامپیوتر دل، عیب یابی نرم افزار کامپیوتر، نصب نرم‌افزارهاي سازگار با ساختار کامپیوتر، نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی کامپیوتر، بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونيکي و تعويض آنها در صورت لزوم در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل و … .

تعمیر پرینتر دل:

تعمیرات پرینتر دل در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر دل در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند. مدیریت نمایندگی دل در ایران پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات پرینتر دل رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نماید.

شرکت دل

شرکت دل، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های موجود در زمینه تجارت الکترونیکی است. نمایندگی دل بدین منظور شایسته است، در این بخش به بررسی وضعیت شرکت فوق در زمینه تجارت الکترونیکی پرداخته می شود . دل، یکی از صدها شرکتی است، که کامپیوترهای شخصی تولیدی خود را در اختیار مشتریان حقیقی و یا حقوقی قرار می‌دهد.

فعالیت اقتصادی دل با درج آگهی در پشت جلد مجلات کامپیوتری و فروش کامپیوتر از طریق تلفن، آغاز گردید. امروزه حضور شرکت دل در عرصه تجارت الکترونیکی متداول و عمومی شده است. شرکت فوق، قادر به ارائه کالاهای بیشماری از طریق وب شده است. بر اساس آمارهای موجود، فروش روزانه دل، چهارده میلیون دلار بوده و تقریبأ ۲۵ درصد فروش این شرکت از طریق وب انجام می‌گیرد.

نمایندگی دل در ایران

نمایندگی دل در ایران

شرکت دل قبل از استفاده از تجارت الکترونیکی، اکثر سفارش‌های خود را از طریق تلفن اخذ و با استفاده از پست آنها را برای خریداران خود، ارسال می‌کرد. با توجه به فروش ۲۵ درصدی شرکت فوق از طریق وب می‌توان به جایگاه و اهمیت موضوع تجارت الکترونیکی بیش از گذشته واقف گردید. در این راستا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 در صورتیکه شرکت دل توانسته باشد، میزان فروش از طریق تلفن را ۲۵ درصد کاهش و ۲۵ درصد به میزان فروش خود از طریق وب بیفزاید، دلیل روشن و قاطعی برای وجود مزایای تجارت الکترونیکی وجود ندارد؟ دل صرفاأ کامپیوتر عرضه می‌نماید.

در صورتیکه مدیریت فروش از طریق وب هزینه‌های کمتری را به یک سازمان تحمیل نماید و یا افرادیکه از طریق وب کالای خود را خریداری می‌نمایند، اقدام به خرید تجهیزات کمکی دیگری نمایند و یا اگر هزینه‌های عملیات فروش از طریق وب بمراتب کمترشده و یا اگر ارائه کالا بر روی وب باعث افزایش خریداران و حجم عملیات فروش گردد، استفاده از تجارت الکترونیکی برای شرکت Dell مقرون بصرفه و توام با افزایش بهره‌وری بوده است.

واحدهای تعمیرات دل

واحدهای تعمیرات دل  ، عبارتند از واحدهایی که خدمات تخصصی تعمیر ، ترمیم و بازیابی محصولات دل  را به کاربران ارائه می نمایند. مدیریت نمایندگی دل  در راستای ارائه ی خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر واحدهای مجزا را جهت تعمیرات در نظر گرفته است. در زمان  ورود به این مرکز، با توجه  به نوع کالای معیوب به کارگاه  مربوطه راهنمایی خواهید شد.

توصیه می کنیم ، قبل  از اقدام به تعمیر هریک از محصولات در مراکز گوناگون، از مجاز بودن و تخصص کادر آن مرکز اطمینان حاصل نمایند. سپردن دستگاه به مراکز تعمیراتی غیر مجاز نه تنها مشکل دستگاه را رفع نخواهد نمود ، بلکه ممکن است سبب بروز مشکلات جدی در دستگاه شود. خدمات مختلف نمایندگی دل در ایران  در این صفحه شرح داده شد . در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات دل  مطالعه نمایید.

در صورت تمایل اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول دل را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل