اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات لپ تاپ دل

آموزش تعمیرات لپ تاپ دل یکی از تخصصی ترین خدمات آموزشی ارائه شده در نمایندگی دل است که با حضور اسایتد برتر این حوزه، در فضایی کاملاً تخصصی و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات و کارگاه های اموزشی انجام می پذیرد. اساتید این دوره به دلیل حضور در تخصصی ترین همایش های آموزش تعمیرات لپ تاپ، بر ساختار لپ تاپ های دل مسلط گشته و نوین ترین متدهای تعمیرات این دستگاه را آموخته اند. تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین روشهای بازیابی اطلاعات دستگاه های دل در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات لپ تاپ دل گردد.

کارآموزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شیوه ثبت نام در این دوره ها- به بخش های بعدی مراجعه نمایند. دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ دل در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شده و کارآموزان پس از طی آزمونهای ابتدایی جهت تعیین سطح، برای ثبت نام در دوره مورد نیاز راهنمایی می گردند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ دل

ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ دل

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ دل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در مرکز آموزش تعمیرات دل، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و شما را جهت ثبت نام راهنمایی می‌کنند.

توصیه می‌شود در حین تماس، پرسش‌های احتمالی خویش در باب این دوره‌ها نظیر مدت زمان برگزاری دوره، هزینه ثبت نام در دوره مبتدی و یا پیشرفته، تعداد کاراموزان حاضر در هر کلاس، امکان یا عدم امکان جذب توسط مرکز تعمیرات لپ تاپ دل پس از اتمام دوره و مواردی از این دست- را با کارشناسان ما در میان بگذارید. ثبت نام در دوره‌های اموزش تعمیرات لپ تاپ دل در دو سطح مبتدی و پیشرفته انجام می‌پذیرد که تعیین سطح کاراموز، پس از تست اولیه توسط اساتید دوره‌های آموزشی مشخص می‌گردد.

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل با تجهیز فضای آموزشی خود به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم این امکان را فراهم آورده است تا کاراموزان محترم با کار در این فضا، بر جدیدترین متدها و ترفندهای تعمیر مسلط گردند. دانش آموختگان دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ دل به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات لپ تاپ های دل یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر، تسلط بر نوین ترین ترفندهای تعمیر، تداوم فعالیت های عملی تا زمان کسب مهارت همه جانبه در تعمیر،  واکاوی و آنالیز جامع لپ تاپ های دل به دست کاراموزان و … برخی دیگر از ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ dell است.

سرفصل های آموزش تعمیرات لپ تاپ دل

کار با ابزارهای کارگاه:

هیتر، هویه LMD، هویه SMD، انواع پنس، خارباز کن، اسپتول، لوپ، مولتی متر، خازن سنج، آی سی کش ساکشن، قلع کش، خمیر فلکسی، مایع فلکسی، تمیز کننده ها، ابزار الکترونیک، سیم قلع، منبع تغذیه، فانکشن جنریتور، اوسیلوسکوپ ، دستگاه تعمیر باتری.

الکترونیک LMD و SMD مربوط به لپ تاپ:

مدار AC و DC، شناسایی قطعات الکتریکی و الکترونیکی مقاومت، خازن، فیوز، سلف، دیود، ترانزیستور، آی سی، ترانس، کریستال، چیپ ست ها، پردازنده، بافر، بایوس، S.B.I/O ،SOUND IC ،CLOCK ،LAN در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل.

تعمیر مادربرد:

نحوه صحیح باز و بستن انواع مدلهای لپ تاپ، شناسایی انواع برد و اطلاعات، بلوک دیاگرام، شناسایی و نحوه کارکرد انواع آی سی، شماتیک و رابط قطعات، تست و تجزیه و تحلیل رابط آی سی، تشخیص وظایف آی سی و چیپ ها I/O، B، S.B، SOUND، LAN، CLOCK، POWER، تست و پروگرام BIOS با دستگاه، تست و تعویض آی سی LOCKCHARGE ، تست و تعویض آی سی CONTROL ، بلوک دیاگرام و ساختمان داخلی آی سی ها، ولتاژ گیری،

فرکانس گیری، نمایش شکل موج، تست و تعمیر مدار تغذیه CPU، تست و تعمیر مدار تغذیه RAM، تست و رفع مشکلات FAN، کار با دیباگر، استفاده از انواع امیلاتور، تعویض و ریبال انواع چیپ، کار با شابلون و فیکسچر، انواع توپ قلع، استفاده از ابزارهای تعویض چیپ، کار با انفرارد، کار با BGA ماشین، نکات کلیدی تعویض چیپ، تست و تعمیر چیپ گرافیک، تست و تعمیر آمپلی فایر.

تعمیر اپتیکال درایو:

شناسایی انواع CD، DVD ، نحوه صحیح باز و بستن، شناسایی قطعات، تعمیرات برد اصلی، اصول کار سنسور ها و عیب یابی آن، شناسایی انواع موتور و استپ موتور، عیب یابی و تعویض اپتیک، تنظیم پتانسیومتر، تعویض و تست دکمه، تست و تعمیر قفل درب، مگنت و عیب یابی آن، تست کابلهای فلت، نحوه تست و تنظیم اپتیک، بررسی مشکلات مکانیک و رفع خرابی های رایج در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل.

تعمیرباتری:

نحوه صحیح باز و بستن، ولتاژ گیری، سنجش آمپر ، تشخیص سلول معیوب، شارژ صحیح باتری، اضافه کردن سلول به باتری، استفاده از دستگاه REPOWER برای تعمیر باتری بدون نیاز به باز کردن آن، تشخیص سلامت باتری بر حسب درصد، دریافت مشخصات کامل باتری اهم از شرکت سازنده، تاریخ ساخت، تعداد سلول و موارد دیگر جهت تعمیر یا تعویض صحیح، مشکلات عدم شناسایی باتری.

تعمیر آداپتور:

نحوه صحیح باز و بستن، تعویض سوکت و تعویض کابل، عیب یابی و تعویض المانهای معیوب در ولتاژ گیری صحیح قسمتهای مختلف – کار با مدار تست در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل.

تعمیر هارد:

شناسایی انواع هارد دیسک، شناسایی ساختمان داخلی، ولتاژ گیری برد، شناسایی انواع برد و تعمیر، بد سکتور گیری، بازیابی اطلاعات، بررسی مشکلات دیتکت هارد دیسک، بررسی مشکلات FIRMWARE، نحوه جراحی هارد، تعویض هد و دیسک، مشکلات SMART، اندازه گیری سرعت، برداشتن پسورد هارد.

تعمیرات (های ولتاژ):

شناسایی انواع (های ولتاژ) در LED، اصول کار (های ولتاژ ) ، شناسایی قطعات و المانهای برد ، شناسایی انواع ولتاژ ورودی ، شناسایی ولتاژ تحریک ، نحوه تست (های ولتاژ) ، نحوه تست لامپ LCD ، نحوه تست LED، نحوه استفاده از (های ولتاژ UNIVERSAL) ، تست (های ولتاژ ) در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل.

تعمیر اسپیکر:

تست، تعمیر و عیب یابی اسپیکر و مشکلات مربوط به آن.

تعمیر کیبورد و تاچ پد:

نحوه کارکرد تاچ پد و کیبورد، خطاها و نحوه ایراد یابی.

تعمیر RAM:

ایراد یابی RAM، بررسی ایرادهای مختلف و ارتقاء آن در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل.

دوره عمومی تعمیرات لپ تاپ دل

در دوره عمومی تعمیرات لپ تاپ دل کلی ترین مباحث مرتبط با تعمیرات لپ تاپ به کاراموزان تدریس می گردد. آشنایی کلی با ساختار نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ های دل، آشنایی با تجهیزات تعمیر، آشنایی اولیه با کلیه مباحث مرتبط با بهسازی، تعمیر، ارتقاء و بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل برخی از سرفصل های تدریس شده در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ دل است. حضور در این دوره جهت آندسته از کاربران که با این مباحث آشنایی دارند الزامی نیست. (سطح تسلط داوطلبان توسط یک آزمون ابتدایی در ابتدای ثبت نام سنجیده می شود)

دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل

در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل کلیه سرفصل های تخصصی مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم، عیب یابی و بازیابی اطلاعات لپ تاپ های دل آموزش داده شده و تدریس می گردد. آموزش مباحث مذکور به دو صورت علمی و عملی انجام می پذیرد.

کارآموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ دل به دلیل تسلط بر مباحث نظری و بکارگیری آنها در کارگاه های آموزشی تعمیر، بر ریز و درشت این حوزه (حوزه تعمیرات لپ تاپ دل) مسلط گشته و توانایی آن را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار گردند. در پایان این دوره مدرکی دال بر فارغ التحصیلی کارآموز و کسب مهارتهای لازم در حوزه تعمیرات لپ تاپ دل از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می گردد. 

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش، تعمیر و آموزش تعمیرات لپ تاپ دل و تمامی دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول بهره‌مند گردید.

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر – با عنوان «معرفی واحدهای نمایندگی دل» مراجعه نمایید. شایان ذکر است در نمایندگی دل، خدمات مرتبط با تعمیر در واحدهای تعمیرات دل، خدمات مرتبط با فروش در فروشگاه مرکزی دل و خدمات مرتبط با آموزش در مرکز آموزش تعمیرات دل ارائه می گردد.