اشتراک گذاری

انواع لپ تاپ دل

انواع لپ دل ، عنوان مقاله ای است که امروز به شما کاربران گرامی ارائه می دهیم. کمپانی Dell، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ در دنیا محسوب می شود. این شرکت، به واسطه بهره مندی از خط تولید پیشرفته و حضور کارشناسان کاربلد در بخش های طراحی و تولید، توانسته از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار باشد. کیفیت محصولات کمپانی دل مورد تایید اکثریت قریب به اتفاق کاربران دنیای لپ تاپ بوده و نمی توان منکر ویژگی های نوین و منحصر بفرد این محصولات شد. با توجه به گسترش استفاده از لپ تاپ و محبوبیت برند مورد بحث در کشورمان، در ادامه به بررسی انواع لپ تاپ دل می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

انواع لپ تاپ دل

تاریخچه لپ تاپ دل

شاید برای شما کاربران گرامی جالب باشد بدانید که شرکت دل، دارای چند سال سابقه است و از چه زمانی به تولیدکنندگان لپ تاپ پیوسته است. “مایکل دل” که در ۱۹سالگی در دانشگاه از طریق سرهم کردن قطعات کامپیوتر و فروش آنها کسب درآمد می کرد و به همین علت نیز از خوابگاه اخراج شده بود، موسس و مدیر کمپانی بزرگ دل می باشد. او در ابتدا با سرمایه ای ۱۰۰۰ دلاری اقدام به تاسیس یک شرکت نموده و کار خود را به عنوان یک بازاریاب شروع کرد.

“دل” با جمع آوری اطلاعات در مورد نیازها و انتظارهای مشتریان یک لپ‌ تاپ شخصی، روز به روز خود را به تولید محصولی شگفت انگیز نزدیک کرد. موسس شرکتی که امروزه تولید کننده انواع لپ تاپ دل است، توانست در اواخر سال ۱۹۸۵ نخستین کامپیوتر رسمی شرکت دل به نام Turbo PC را روانه بازار کند. در دهه ۹۰ میلادی، این شرکت با خرید کمپانی کامپک، توانست به بزرگترین تولیدکننده کامپیوتر در ایالات متحده تبدیل شود. در نهایت، کمپانی Dell پس از سالها فعالیت، توانست خود را به عنوان یکی از شرکت های برتر سازنده انواع لپ تاپ در سطح جهان مطرح نماید.

تعمیر نوت بوک دل

افتخارات دل

جالب است بدانید که دل، یک شرکت آمریکایی است که دفتر اصلی آن در تگزاس واقع شده است. از جمله افتخارات کسب شده توسط این کمپانی، می توان به کسب عنوان سی و سوم در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. همچنین در سال ۲۰۱۰، دل پس از دو شرکت اچ پی و ایسر سومین شرکت بزرگ فروش لپ تاپ در دنیا اعلام شد.

نباید فراموش کرد که تولید کننده انواع لپ تاپ دل، موفق شد در سال ۲۰۱۶، جایگاه دوم را در بین بزرگترین شرکت های تولیدکننده نوت بوک در نیا به خود اختصاص دهد. اولین و بزرگترین تولید کننده لپ تاپ ویندوزی در دنیا در سال ۲۰۱۵ به عنوان با کیفیت ترین شرکت عرضه کننده انواع لپ تاپ پس از اپل در نظر گرفته شد.

محبوبیت انواع لپ تاپ دل

همانطور که گفتیم، انواع لپ تاپ دل به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و مشخصات ویژه، توجه بسیاری از کاربران این حوزه را به خود جلب کرده اند. محصولات این برند در بین کاربران اقصی نقاط دنیا طرفداران بسیاری دارد. به صورتی که بسیاری از افراد، دل را به عنوان یکی از اولین گزینه های خود در انتخاب لپ تاپ معرفی می کنند. در ایران نیز این محصولات از محبوبیت ویژه ای برخوردارند.

اگر سری به بازارهای فروش کامپیوتر بزنید و یا با کارشناسان این حوزه صحبت کنید، خواهید دید که انواع لپ تاپ دل را به عنوان اصلی ترین و بهترین گزینه های موجود به شما معرفی می کنند. تولیدات این شرکت، در کنار کیفیت بالا، از قیمت های مناسبی نیز برخوردارند. از این رو می توان دل را یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار لپ تاپ چه در ایران و چه در سطح جهان به شمار آورد.

انواع مدل های لپ تاپ دل

از آنجا که کمپانی دل سالهاست که به تولید و عرضه لپ تاپ اشتغال دارد، مدل های متعددی از این محصول را در لیست تولید خود جای داده است. در این قسمت، به اصلی ترین انواع مدل های لپ تاپ دل اشاره می کنیم. ضمن یادآوری این نکته که تیمی متشکل از برترین مهندسین نرم افزار و سخت افزار، مسئولیت طراحی و تولید این محصل را در شرکت Dell بر عهده دارند. انواع لپ تاپ دل شامل موارد زیر می شود:

لپ تاپ های سری XPS دل

به نوت بوک های گرافیکی این شرکت معروف شده اند. قیمت بالا، طراحی زیبا و جذاب و البته گرافیک قدرتمند را می توان اصلی ترین ویژگی های این سری از انواع لپ تاپ دل برشمرد.

لپ تاپ های سری Inspiron دل

برای کاربرانی طراحی شده که نیازی به پردازش های سنگین و گرافیکی نداشته و بودجه محدودی دارند.

لپ تاپ های سری Vostro دل

دارای قیمتی مناسب بوده و بیشتر برای رفع نیازهای کاری افراد طراحی شده اند.

لپ تاپ های سری Latitude دل

با سطح حرفه ای و مناسب برای نیازهای صنعتی که از استحکام بسیار بالایی در بدنه برخوردارند.

البته باید لپ تاپ های سری Studio دل را نیز به این لیست اضافه کرد. همچنین، سری Precision از انواع لپ تاپ دل نیز وجود دارد که تقریبا دیگر جایی در بازار نداشته و از تولیدات نسبتا قدیمی تر این شرکت به حساب می آید.

تعمیر لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل  یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با تکیه بر دانش فنی متخصصان حاضر در این مجموعه و کاربرد پیشرفته ترین تجهیزات، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات لپ تاپ دل  در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ  بهره مند گردید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیر لپ تاپ dell می‌باشد.

نمایندگی دل

خدمات فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی دل را می توانید از نمایندگی دل دریافت نمایید. این مرکز همواره به تکریم مشتری و تعهد کاری بالای کارکنانش شهره بوده است. چنانچه قصد خرید هریک از تولیدات این شرکت را دارید می توانید از طریق نمایندگی رسمی Dell اقدام به این کار نمایید. اطمینان از اورجینال بودن کالا، از جمله مزایایی است که با مراجعه به این مرکز از آن بهره مند خواهید شد. همچنین کلیه ی خدمات پس از فروش محصولات در نمایندگی دل به کاربران گرامی ارائه می گردد.

واحد تعمیرات دل

برای برطرف شدن نقایص محصولات دل خود به صورت تخصصی، می توانید به واحدهای تعمیرات نمایندگی این شرکت مراجعه نمایید. این واحدها توسط مدیریت نمایندگی و با هدف فراهم ساختن آسایش کاربران ایجاد شده اند. هر کدام از تولیدات کمپانی دل، در یکی از این واحدها بررسی و تعمیر می شوند. برای انجام هرچه حرفه ای تر فرایند تعمیر، واحدهای مذکور به پیشرفته ترین ابزارآلات و دستگاه های این حوزه مجهز شده اند. تکنسین ها در واحدهای تعمیرات دل با بهره گیری از این ابزار، اقدام به ترمیم محصول شما در بالاترین سطح کیفی می نمایند.

در این قسمت، آخرین اخبار و اطلاعات کمپانی دل در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد.  

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل