اشتراک گذاری

بلوتوث تبلت دل

خرابی های پیش آمده در بلوتوث تبلت دل ممکن است منشأ سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشند. از این رو، نیاز است تا در صورت بروز اختلال در این بخش از دستگاه، عملکرد دوربین توسط کارشناسان تعمیر بلوتوث تبلت دل مورد بررسی قرار گیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مواجهه با اختلال در عملکرد بلوتوث تبلت خود به نمایندگی تعمیر تبلت مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. تعمیر بلوتوث تبلت دل، رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دوربین تبلت دل، تعمیر ال سی دی تبلت دل، تعمیر مشکلات مربوط به میکروفن تبلت، سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری و … برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که جهت آسودگی خاطر کاربران، به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

تعمیر بلوتوث تبلت دل

تعمیر بلوتوث تبلت دل

حذف و اضافه کردن مجدد نام دستگاه به فهرست بلوتوث: گاه نیاز است تا نام دستگاهی که می خواهید با آن ارتباط بلوتوثی برقرار کنید را حذف و مجدداً اضافه نمایید. برای این کار نام دستگاه را در لیست مخاطبین بلوتوث خود پیدا کنید. دستگاه را از فهرست دستگاه‌های شناسایی شده حذف کرده و بار دیگر به جستجو و جفت کردن آن با دستگاه خود بپردازید. با این کار مشکل پیش آمده رفع گشته و تعمیر بلوتوث تبلت دل نتیجه‌بخش خواهد بود.

اطمینان از روشن بودن بلوتوث دستگاه: چنانچه بلوتوث روشن باشد نماد کوچک آن در بالای صفحه نمایش دستگاه شما به‌نمایش درخواهد آمد. در غیر این صورت به تنظیمات دستگاه خود بروید و بلوتوث را روشن کنید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر بلوتوث تبلت دل تماس بگیرید.

توجه به روش جفت شدن: روش جفت شدن بلوتوث دستگاه‌ها بایکدیگر متفاوت است. به‌عنوان مثال ممکن است دستگاهی نیاز به وارد کردن یک کد داشته باشد یا در موارد دیگر ممکن است دستگاه نیاز به برقراری تماس فیزیکی با دستگاه دیگر داشته باشد. اگر با نحوه جفت شدن دستگاه بلوتوثی خود آشنایی ندارید، می‌توانید علاوه بر راهنمای موجود در گوشی، با جستجو در گوگل اطلاعات کافی را دراین زمینه کسب کنید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در پارت تعمیر بلوتوث تبلت دل تماس بگیرید.

اطمینان از قابلیت شناسایی دستگاه: برخی دستگاه‌ها برای حفظ امنیت، قابلیت شناسایی شدنشان را غیرفعال می‌کنند. در صورتی که این بخش در دستگاه شما فعال باشد، امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث را نخواهد داشت. پس چنانچه قصد دارید دستگاه دیگری را با دستگاه خود جفت کنید، مطمئن شوید دستگاه شما قابل کشف (شناسایی) باشد. برای این کار ‌باید حالت Discoverable را در دستگاه خود فعال کنید. (توجه داشته باشید در بیشتر موارد این حالت کمتر از ۵ دقیقه فعال مانده و پس از آن دستگاه شما دوباره غیرقابل شناسایی می‌شود). همانگونه که مشاهده کردید در این بخش نیز تعمیر بلوتوث تبلت دل نرم‌افزاری است.

به‌روزرسانی سیستم‌عامل سخت‌افزارها: در موارد بسیاری مشاهده شده است که دستگاه بلوتوثی با آیفون ۵ جفت نمی‌شود. این مشکل ناشی از قدیمی بودن سیستم‌عامل آن دستگاه و پشتیبانی نکردن از بلوتوث ۴ است. شاید به‌نظر شما برخی دستگاه‌ها مانند هدست‌های بلوتوث سیستم‌عامل نداشته باشند، اما تمام آنها از یک سیستم‌عامل و نرم‌افزار راه‌انداز برخوردارند که ‌باید در این شرایط به‌روزرسانی شوند. (در بیشتر موارد به‌روزرسانی این دستگاه‌ها فقط از سوی شرکت سازنده امکان‌پذیر است). در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در اینباره می توانید با کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر بلوتوث تبلت دل تماس بگیرید.

تعمیر مشکل Pair نشدن تبلت دل با سایر دستگاه‌ها

یکی از شایع‌ترین اشکالات مرتبط با بلوتوث تبلت دل – والبته سایر دستگاههای برخودار از این فناوری- آن است که پس از روشن شدن بلوتوث، pair شدن آن با بلوتوث دستگاه دیگر انجام نمی‌شود. این اتفاق می تواند هم منشأ سخت افزاری و هم منشأ نرم افزاری داشته باشد. به مثال های زیر توجه نمایید:

  • منشأ نرم افزاری: اگر سیستم تبلت شما به بلوتوث نسل جدید مجهز است اما اندروید آن، نسخه پایین مثلا ۴٫۲٫۲ است باید نسخه سیستم عامل اندروید خود را ارتقا دهید. با اینکار می توانید مشکل پیش امده را رفع و تعمیر بلوتوث تبلت دل را با صرف مدت زمانی اندک به سرانجام برسانید.
  • منشأ سخت افزاری: دستگاههایی که می‌خواهید با یکدیگر جفت نمایید باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید یک موس بلوتوث دار را به یک دوربین دیجیتالی متصل کنید. ولی می توانید یک هدست بی سیم بلوتوث دار را به راحتی به تبلت دل متصل کنید.

در صورتی که اشکالات پیش آمده درpair  کردن بلوتوث برای شما قابل رفع نبود، می‌توانید به واحد تخصصی تعمیر بلوتوث دل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. کارنشاسان ما در این پارت، دستگاه شما را کاملاً بررسی کرده و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر بلوتوث تبلت دل را بر روی آن پیاده می سازند.

تعمیر تبلت دل

تعمیرات تبلت دل در این مرکز به دلیل بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، لحیم‌کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت دل گشته است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت دل تخصصی ترین خدمات تعمیر از جمله تعمیر بلوتوث تبلت دل را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات دل

نمایندگی تعمیرات دل در راستای دستیابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر محصولات دل گشته است. نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و… است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحد تخصصی هر محصول در نمایندگی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه میکند.

واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

نمایندگی دل

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل ، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل