اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های تجاری دل

جالب است بدانید که کمپانی بلند آوازه دل، سومین تولید کننده لپ تاپ در سرتاسر جهان شناخته شده و توانسته است ۱۵% از سهم این بازار پرهیجان را به خود اختصاص دهد. همچنین، بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی برای انجام کارهای خود از لپ تاپ های تجاری این ابر کمپانی بهره گرفته و این برند را نسبت به دیگر برندهای تجاری ترجیح می دهند. چرا که آنها براین باورند که دل علاوه بر ضمانت بی چون و چرا بروی محصولات اش، در طراحی و ساخت لپ تاپ های تجاری تمرکز ویژه ای داشته و این دست از لپ تاپ های خود را با تنوع قیمت خوبی روانه بازار کرده است.

آنچه مسلم است با وجود آنکه شغل های متفاوت، نیازهای متفاوتی نیز دارند انتخاب یک لپ تاپ تجاری باید با دقت و تأمل بیشتری صورت گیرد و اگر شما از جمله یکی از مدیران یا فعالان اقتصادی هستید پیشنهاد می شود به هنگام خرید یک لپ تاپ تجاری کلیه مشخصات آن را مطالعه کرده و از قدرت پاسخگویی لپ تاپ مورد نظر نسبت به کار خود مطمئن شوید. به هر حال، در این متن ما برآنیم تا شما را با سه نمونه از بهترین لپ تاپ های تجاری دل در سال ۲۰۱۸ آشنا کنیم و البته هر کدام از آنها کلیه نیازهای پایه ای یک لپ تاپ تجاری را پوشش خواهند داد.

بهترین لپ تاپ های تجاری دل

نمایندگی دل

نمایندگی دل ، ارائه دهنده رسمی و مورد اطمینان خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. انواع محصولات کمپانی دل در این نمایندگی خوش نام به فروش رسیده و به صورتی کاملأ تخصصی ترمیم می گردند از سویی دیگر، به منظور تحقق شعار مشتری مداری و ارائه خدمات هر چه با کیفیت تر به شما کاربران محترم، مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی پیش و پس از فروش و همچنین تعمیرات در نمایندگی دل ارائه می شوند. شایان ذکر است، شما کاربران عزیز در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر کدام از محصولات دل  و یا تعمیرات آنها می توانید با نمایندگی مذکور تماس حاصل کرده و ضمن ارتباط مستقیم با مشاورین خبره ما، مشکل خود را به راحتی برطرف نمایید.

بهترین لپ تاپ های تجاری دل در سال ۲۰۱۸

  • لپ تاپ DELL XPS 13 9370 (2018)

به عنوان اولین محصولی که در مجموعه بهترین لپ تاپ های تجاری دل قرار گرفته است می توان به DELL XPS 13 9370  اشاره داشت. این محصول از مدت ها است که مورد توجه  و اقبال کاربران تجاری قرار گرفته و نسخه ۲۰۱۸ آن نیز از عنوان برترین لپ تاپ (Best Dell Laptop Overall) بهره مند شده است. این دستگاه حرفه ای از باریک ترین و جذاب ترین نمونه های تولید شده بوده و دارای قیمت پایه ای و منطقی ۹۹۹٫۹۹  دلاری می باشد.

DELL XPS 13 9370 (2018) از یک پردازنده اینتل Core i5 قدرت گرفته و اگر بخواهید شاخصه های فنی آن را ارتقاء دهید بدون شک با قیمت بیشتری نیز روبه رو خواهید شد. باتری این دستگاه بسیار شگفت انگیز بوده و قادر است به مدت زمان ۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه شارژ نگه داشته و براین اساس شما می توانید بدون نگرانی از گذر زمان به مدت طولانی از آن بهره مند باشید. نمایشگر این لپ تاپ به صورت غیر لمسی است ولی اگر به دنبال نمونه ای با نمایشگر لمسی هستید باید به یک باتری ۸ ساعت و ۵۳ دقیقه ای اکتفا کنید.

شاید شما از آن دسته از کاربرانی باشید که بخواهید این لپ تاپ را با یک سری مشخصات متمایز دیگر قدرتمند تر ساخته و از کارهای حرفه ای تری بهره مند شوید که البته همان طور که ذکر شده، برای این کار باید پول بیشتری را سرمایه گذاری کنید. از این رو با افزایش حافظه RAM از۴GB  به ۸GB ( با احتساب ۱۰۰ دلار بیشتر) یا استفاده از سیستم عامل Windows 10 Pro به جای Home ( با ۶۰ دلار اضافه) و استفاده از Microsoft Office Pro ( 170 دلار اضافه) می توانید از لپ تاپ قدرتمندتری برای انجام کارهای پیچیده و مهم تر خود بهره مند باشید.

 

  •  لپ تاپ Dell XPS 15 2-in-1

این محصول نیز در لیست بهترین لپ تاپ های تجاری دل خود نمایی کرده و از انواع ۲ در ۱ محسوب می شود. این لپ تاپ، گزینه ای عالی برای مأموریت های طولانی مدت، مسافرت های کاری، دوستداران تماشای فیلم و مصرف کنندگان مشتاق تبلت می باشد. از آنجایی که این لپ تاپ دارای کیفیت ساخت استثنایی و نمایشگری با وضوح ۴K می باشد کمی گران بوده و برای تهیه آن با قیمت پایه ای ۱٫۲۹۹٫۹۹ رو به رو خواهید شد. همچنین این محصول دارای پوشش نقره ای است که این ویژگی شما را به یاد مک بوک پرو خواهد انداخت.

گفتنی است، این محصول دارای صفحه کلید باریک و کم و همچنین اسکنر اثر انگشت بوده که این ویژگی دوم برای حفظ امنیت اطلاعات لپ تاپ تان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. متأسفانه Dell XPS 15 2-in-1 نسبت به نمونه اول دارای عمر باتری کمتری است زیرا این محصول به نمایشگر لمسی ۴K مجهز شده و از این بابت قدرت بیشتری لازم داشته و می تواند تنها به مدت ۶ ساعت برای شما شارژ نگه دارد. اگر شما نیاز به  باتری قدرتمندتری با یک لپ تاپ ۲ در ۱ هستید می توانید از میان دیگر محصولات این کمپانی، نمونه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  • Dell Precision 5520

به عنوان سومین محصولی که در کالکشن بهترین لپ تاپ های تجاری دل جای گرفته است می توان از Dell Precision 5520 نام برد. این محصول با ایستگاه کاری workstation برای مهندسان بخش صنعتی و حرفه ای ها تولید شده و با وجود قیمت گران، ارزش خریدن را خواهد داشت. این لپ تاپ پیشرفته، چهار هسته ای بوده و از اینتل i7 بهره مند شده و می تواند با سرعت ۳٫۹ گیگاهرتزی اورکلاک شود. شایان ذکر است، اگر شما به دنبال ارتقاء این محصول هستید می توانید بروی یک Intel Core Xeon حساب باز کرده و با مبلغ  اضافی ۶۳۰ دلاری از دستگاه قدرتری برخوردار شوید.همچنین، این لپ تاپ دارای عمر باتری خارق العاده ۱۲ ساعته و ظرفیت رم ۱۶GB  می باشد که برطبق این قابلیت ها از پس کارهای مولتی تسکینگ یا همان چند وظیفه ای به خوبی برمی آید.

واحد تعمیرات دل

تعمیرکاران متخصص واحدهای تعمیرات دل ، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات تعمیر محصولات این شرکت در برترین سطوح کیفی به کار بسته اند. در همین راستا نیز تمامی پرسنل، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به شکلی کاملأ اصولی و حرفه ای با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیکی آشنا می باشند. لازم به ذکر است، مدیریت نمایندگی دل نیز به منظور تحقق این هدف، کلیه واحدها را به پیشرفته ترین ابزارها و دستگاه های بروز دنیا، مجهز کرده و امکان ترمیم تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین سان، شما کاربران گرامی در صورت بروز هر مشکلی در انواع محصولات خود به مانند کامیپوتر، لپ تاپ، تبلت و تجهیزات جانبی دل، می توانید به واحدهای تعمیرات مورد بحث مراجعه نموده و شاهد تعمیر دقیق و ریکاوری اصولی آنها باشید.