اشتراک گذاری

لپ تاپ های ارزان قیمت دل

اگر چه ما در این مقاله تصمیم نداریم به شما بگوییم که لپ تاپ های دل از بهترین محصولات در میان تمامی برندهای تجاری به شمار می روند؛ اما آیا می دانسیتد که این کمپانی همواره مقرون به صرفه ترین گزینه ها را روانه بازارها کرده است؟ از این جهت، اگر شما دقیقأ بدانید که در کجا می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید؛ بدون شک با طیف وسیعی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل در سایت هایی مانند آمازون و یا خرده فروشی های دیگر روبه رو خواهید شد. به هر حال، در این متن ما برآنیم تا چند نمونه از آنها را به شما معرفی کنیم؛ در صورت تمایل می توانید ما را همراهی کرده و با ویژگی های آنها بیشتر آشنا شوید.

لپ تاپ های ارزان قیمت دل

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل

Dell XPS 13

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل قرار گرفته است می توان به Dell XPS 13 اشاره داشت. این محصول علاوه برآنکه کارایی خوبی را به همراه داشته از انواع مقرون به صرفه به شمار می رود و صفحه نمایش لمسی 3K IPS بدون حاشیه را به طور هوشمندانه ای در داخل یک لپ تاپ 11 اینچی با فرم فلزی جای داده است. همچنین این محصول از پردازنده های جدید اینتل Core i، پورت تاندربولت (Thunderbolt 3) و اسلات کارت SD بهره مند شده و برهمین اساس می تواند دامنه وسیعی از کارها و بازی های تان را به خوبی پشتیبانی کند.

Dell XPS 15

این محصول نیز در ردیف بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل به چشم می خورد و به صراحت می توان گفت که از مدل XPS 13 بزرگتر می باشد. در حقیقت، لپ تاپ Dell XPS 15 با فریم 14 اینچی خود توانسته است فضای بیشتری را فراهم آورده و تراشه گرافیکی Nvidia’s GTX 1050 را به خوبی در خود جای دهد. گفتنی است، این لپ تاپ در سایر قابلیت ها به مانند گزینه پیشین بوده و به طور کلی برای کاربران حرفه ای و عاشقان بازی، مدلی ایده آل به حساب می آید. اگر چه به هنگام خرید باید این موضوع را در نظر داشت که حمل پذیری این دستگاه خیلی زیاد نبوده و به دلیل بزرگتر بودن نمایشگر از برچسب قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشد.

Dell Inspiron 11

از دیگر محصولاتی که در مجموعه بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل وجود دارد می توان از Dell Inspiron 11 نام برد. این لپ تاپ پراقبال نیز دارای سیسم عاملی پاسخگو بوده و به نسبت قیمت خود دارای قدرتمندی درعملکرد می باشد. لازم به ذکر است، مدل Dell Inspiron 11 گزینه ای ایده آل برای جستجوگران در اینترنت و دانش آموزان در رده های سنی مختلف می باشد و نمی تواند از سوی کاربرانی که در زمینه های های پیچیده تر به مانند ویرایش فیلم یا انیمینشن کار می کنند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

Dell Inspiron 14

مدل Dell Inspiron 14 نیز در کالکشن بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل قرار گرفته و از انواع میان رده محسوب می شود که البته، اخیرأ بروزرسانی شده تا کارایی بیشتری را ارائه نماید. این محصول با ذخیره سازی قابل ارتقاء و وب کم HD خود می تواند گزینه ای مناسب برای دانش آموزان و پدر و مادرها به شما رفته و رضایت خاطر آنان را فراهم سازد. اگرچه برای بازی های رایانه ای نمی توان از این دستگاه استفاده کرد اما پردازنده آن قادر است فیلم ها را با رزولوشن 720P پردازش نماید. علاوه بر این، لپ تاپ Dell Inspiron 14 نمونه ای ایده آل برای ذخیره سازی آلبوم عکس های خانوادگی، ارتباط با فرزندان و نوشتن پایان نامه بوده و نکته آخر آنکه رقیب کاملی برای Chromebook به حساب می آید.

Dell Inspiron 15

از دیگر محصولات گنجانده شده در صف بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت دل می توان از Dell Inspiron 15نام برد. به طور معمول کاربران به دنبال لپ تاپ هایی بزرگ تر با ویژگی هایی حرفه ای تر هستند و از این رو مدل Inspiron 15 7000 توانسته است در میان دیگر مدل ها محبوبیت زیادی پیدا کند. این محصول مجهز به کارت های SD و همچنین دی وی دی درایو است که اکنون به کمک آن میتوانید از فیلم های مورد علاقه تان لذت ببرید.

تعمیر لپ تاپ دل در کرج

واحد تعمیر لپ تاپ دل در کرج از جمله بخش های حرفه ای مرکز سخت افزار ایران به شمار رفته و به لحاظ همکاری تیمی دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری قادر به رفع سخت ترین و پیچیده ترین نواقص ایجاد شده در انواع مدل های لپ تاپ می باشد. از این جهت، شما کاربران گرامی صرف نظر از نوع اختلال بوجود آمده در لپ تاپ شخصی خود می توانید به این واحد مورد اطمینان مراجعه کرده و از برترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش برخوردار شوید.

شایان ذکر است، واحد تعمیر لپ تاپ دل به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین ابزارها و به یاری کادر فنی برجسته قادر به عیب یابی دقیق و رفع تمامی نواقص بوجود آمده در انواع لپ تاپ ها بوده و بدین جهت با خدماتی شایسته و عالی نیازهای شما عزیزان را پوشش خواهد داد. از سویی دیگر، این واحد همواره در کوشش است تا روز به روز خود را با استانداردهای بین المللی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدمات تخصصی را به مشتریان اش عرضه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از کلیه خدمات این واحد می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی دل

نمایندگی رسمی دل، ارائه دهنده معتبر و اصلی خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران ارجمند می باشد. انواع محصولات کمپانی دل در نمایندگی dell خوش نام به فروش رسیده و به شیوه ای کاملأ تخصصی و حرفه ای ترمیم می گردند. از سویی دیگر، این مرکز به منظور تحقق شعار مشتری مداری و ارائه خدمات هر چه با کیفیت تر به شما کاربران عزیز، مشاوره های پیش و پس از فروش را نیز عرضه داشته و همواره پاسخگوی کامل تمامی نیازهای شما عزیزان خواهد بود.

عرضه جدیدترین و آخرین محصولات ، ارائه راهنمایی های فروش و تعمیرات دل، ضمانت خدمات مربوط به ریکاوری دستگاه ها، استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت لزوم و انجام فوری امور تعمیراتی نیز از جمله فعالیت هایی است که این مرکز در اختیار کاربران خواهد گذاشت. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر کدام از محصولات دل و تعمیرات حرفه ای آنها می توانید با نمایندگی مذکور تماس حاصل نموده و ضمن ارتباط مستقیم با کارشناسان مرکز، مشکل خود را به راحتی رفع نمایید.