اشتراک گذاری

لپ تاپ های دل inspiron (2-1)

لپ تاپ ها امروزه از تنوع و گستردگی فراوانی بهره مند هستند. این دستگاه های حرفه ای نسبت به نسل پیشین خود بسیار پیشرفت کرده و به خوبی می توانند نیازهای کاربران را پاسخ دهند. اما در میان خیل عظیم تولید کنندگان و سازندگان این محصولات، کمپانی دل توانسته نمونه های کم نظیری را به طرفداران خود معرفی کرده و بخش مهمی از این بازار پرهیجان را به خود اختصاص دهد. به عنوان یکی از نمونه محصولات این کمپانی محبوب می توان به سری لپ تاپ های دل inspiron (2-1)  اشاره داشت.

این دستگاه ها، همراهی مناسب در محل کار، جلسه یا حتی تعطیلات شما بوده و به دلیل انعطاف پذیری در کارکرد بسیار متناسب با سلایق مختلف شده اند.

شایان ذکراست، از نقاط قوت لپ تاپ های دل inspiron (2-1) ، می توان به بازدهی بالا، حالات شگفت انگیز چهارگانه، سخت افزارها ونرم افزار های قابل قبول آن اشاره داشت.

لپ تاپ های دل inspiron (2-1)

معرفی لپ تاپ های دل inspiron (2-1)

کمپانی پرآوازه دل سعی کرده است در رویکردی کاملأ حرفه ای بهره مندی از لپ تاپ های دل inspiron (2-1) را به گونه ای قابل توجه گسترش دهد. از این حیث، طراحی و ساخت این دستگاه ها به گونه ای است که نه تنها در خانه قابل استفاده بوده بلکه، می توانید آن را با خود به دفتر کار برده و امورکسب و کاری تان را با آن مدیریت کنید. به هر حال، دو در یک بودن این دستگاه، نشان از مقرون به صرفه بودن، سازگاری و ظرفیت بالای این سری از محصولات را دارد.

عملکرد قدرتمند

لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، از پردازنده های نسل هفتم اینتل (th Gen Intel® processors7) بهره مند بوده و علاوه بر ذخیره سازی قوی، دارای صفحه نمایش با کیفیت HD می باشند. از سویی دیگر، می توان قابلیت تطبیق پذیری (دو در یک بودن) این سری از لپ تاپ ها را به دیگر ویژگی های ارزشمند آنها اضافه کرد.

حالات شگفت انگیز چهارگانه

قابلیتی که کاربرد لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، را بیشتر کرده است، چرخش کامل صفحه نمایش به دور لولای مرکزی آن می باشد. از این رو، شما می توانید از سیستم خود در ۴ حالت متفاوت استفاده کنید. این طراحی بسیار قابل توجه بوده و نشان دهنده خلاقیت کمپانی بنام دل، در طراحی این سری از دستگاه ها می باشد.

نمای ظاهری

لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، از لحاظ ظاهری بسیار زیبا می باشند. این دستگاه ها از طراحی براق و صیقلی بهره مند بوده و از نظر شیکی می توانند به راحتی توجه افراد سخت پسند را جلب کنند.

ارائه حالت های چادر، ایستاده، تبلت، لپ تاپ

استفاده از لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، درحالت نوت بوک به شکل لپ تاپ های استاندارد بوده و قابلیت تا شدن دارند.

در حالت ایستاده، صفحه کلید به صورت کاملأ وارونه بروی میزکارتان قرارگرفته و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگر به صورت مجزا و فقط برای تماشای ویدئوها استفاده کنید.

درحال چادر، لپ تاپ به گونه ای مستقر می شود که لولای مرکزی رو به بالا بوده و در این حالت سکون و پایداری بیشتری به صفحه نمایش می بخشد و به شما امکان می دهد تا در زمان طولانی تری ( مثلأ به هنگام بازی ) از آن استفاده کنید.

و درحالت تبلت، به مانند یک تبلت استفاده می شود، یعنی صفحه کاملأ چرخیده و به زیر می رود.

همراهی مناسب

طراحی و ساخت لپ تاپ های دل inspiron (2-1) با استانداردها و همچینین قابلیت هایی همگام شده است که هر کدام بر دیگری برتریت دارند.

 به عنوان مثال این سری از محصولات، می توانند به مدت ۹٫۵ ساعت شارژ باتری را حفظ کنند. اکنون با درنظر گرفتن این قابلیت عالی به همراه پردازنده های قدرتمند و گرافیک بسیار خوب، می توانید آن را با خیال راحت با خود به همراه داشته و کارهای خود را از هر جایی که هستید، مدیریت کنید.

بازی های رایانه ای فوق العاده

به عنوان یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، می توان به گرافیک فوق العاده این سری از محصولات اشاره داشت. این دستگاه های حرفه ای دارای کارت های گرافیکی AMD Radeon و NVIDIA 10-series می باشند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا از بازی های هیجان انگیز رایانه ای خود لذتی دوچندان ببرند.

قدرتی بیشتر از همیشه

لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، مجهز به آخرین پردازنده های اینتل و AMD شده و قدرت پاسخگویی بسیار بالایی را فراهم کرده اند.

مقابله با حرارت

لپ تاپ های دل inspiron (2-1)، دارای سیستم های خنک کننده بسیار انقلابی بوده و از این جهت به پردازنده اصلی و تراشه های گرافیک اجازه می دهد تا از بیشترین ظرفیت خود استفاده کنند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل ، عاملیت رسمی و معتبر فروش و تعمیرات انواع مدل های گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و کلیه محصولات کمپانی بنام دل می باشد. این مرکز، با دعوت از نیروهای حرفه ای و با مهارت در بخش های متفاوت، خدمات بسیار سودمندی را به کاربران ارائه نموده و به عنوان یکی از نمایندگی های مورد اطمینان شناخته می شود. عرضه ی جدیدترین تولیدات دل به صورت اصل و کاملأ اورجینال، ارائه ی راهنمایی های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر در ازای خدمات دریافت شده، ارائه ی سرویس های قابل قبول در اسرع وقت و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی دل، با هدف رضایت و آسایش مشتری انجام می دهد. شما کاربران محترم با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از سرویس ها و خدمات بسیار متنوع این مرکز بهره مند شوید.

لینک مفید

واحدهای تعمیرات دل

با هدف ارائه ی خدمات برتر، مراکز تعمیرات دل راه اندازی شده اند. این واحدها، به تفکیک به یکی از محصولات و تولیدات دل اختصاص یافته و کارشناسان متعهدی در آنها، به بررسی و تعمیر محصول مورد نظر به صورت کاملأ تخصصی می پردازند. کادر دقیق و فنی فعال در واحدهای تعمیرات دل ، جمعی از خبره ترین تکنسین ها در حوزه ی تعمیر محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع تمام مشکلات و خرابی های انواع محصولات دل می باشند. از سویی دیگر، به سبب تعهد بالای کارکنان واحدهای تعمیرات دل، کاربران محترم می توانند از تعمیر تخصصی محصول خود و استفاده از قطعات اورجینال در آن، اطمینان خاطر داشته باشند.

برای کسب اخبار و اطلاعات عمومی و تخصصی کمپانی دل، می توانید به این قسمت از سایت مراجعه فرمایید.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل