اشتراک گذاری

لپ تاپ های Dell XPS 15 9570

بعد از مدتها انتظار ، کمپانی قدرتمند DELL ، لپ تاپ های جدیدی را برای علاقه مندان  محصولات خود معرفی کرد.پردازنده اینتل Core i9-8950HK اکنون در دو مدل XPS 15 9570  وجود دارد. اما متاسفانه این پردازشگر ها اخیرا فقط در وب سایت دل کشور اسپانیا ذکر شده است. بنابراین مشتریان دیگر این پردازنده باید مدتها( شاید هم هفته ها )صبرکنند.

لپ تاپ Dell XPS 15 9570 ، بدون تنظیمات سخت افزاری بیش از حد می باشد. اما وضعیت و کیفیت این لپ تاپ نسبت به انواع قدیمی خود پیشرفته تر است.

لپ تاپ های Dell XPS 15 9570

دسترسی به پردازنده Intel Core i5-8300H  در لپ تاپ های Dell XPS 15 9570

بازار آمریکا اخیرا مدل Intel Core i5-8300H را به بازار عرضه کرده است ، اما کسانی که علاقه مند به گرفتن لپ تاپ XPS 15 9570 با پردازشگر Intel Core i9-8950HK  هستند، برای رسیدن این محصول باید همچنان منتظر بمانند.لپ تاپ های Dell XPS 15 9570 به تازگی در وب سایت رسمی دل اسپانیا اضافه شده است. با اینکه این مدل جدید در آمریکا فقط دارای چهار مدل است ، اما در اسپانیا دو مدل اضافه دیگر نیز در دسترس است که هردو دارای پردازنده Intel Core i9-8950HK processor می باشند.

مشخصات لپ تاپ های Dell XPS 15 9570

به غیر از  این پردازنده فوق العاده و پیشرفته ، این لپ تاپ جدید دارای ویژگی هایی از جمله : حافظه (GB DDR4 2,666 MHz memory (2 x 16 GB32  ، ۱ TB M.2 PCIe SSD ، NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti  به همراه ۴ گیگابایت حافظه GDDR5  می باشد.

همچنین این لپ تاپ دارای طیف گسترده ای از گزینه های اتصال است ، این اتصالات شامل  Thunderbolt 3 ، ۲ x USB 3.1 Gen 1 به همراه PowerShare و … می باشند.

تفاوت این دو مدل در صفحه نمایشگر و باتری می باشد. یکی از این مدل ها دارای نمایشگر غیرلمسی HD IPS و یک باتری ۳ سلولی ۳-cell 56 WHr است، در حالی که دیگری با صفحه نمایشگر ۴k IPS و یک بسته قدرتمند ۶ سلولی WHr 96  می باشد.

لینک مفید

مرکز تعمیرات دل

مرکز تعمیرات دل  فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات دل  به کشور، آغاز کرده است و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشته است. تعمیرات و سرویس دل  در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و سرویس تمامی دستگاه‌های دل  را شامل می‌گردد.

کارشناسان این مرکز با تمرکز بر محصولات دل  و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه‌ها یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند. سالهاست که نام محصولات دل  با مرکز تعمیرات دل  گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان مرکز تعمیرات دل  است.

نمایندگی دل

خبر لپ تاپ های Dell XPS 15 9570 از جمله جدیدترین اخبار کمپانی دل است.نمایندگی دل   ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با محصولات دل ، به متقاضیان، در سه حوزه تعمیر، فروش و آموزش است. در نمایندگی dell   سرویس های مرتبط با فروش، در فروشگاه مرکزی دل ، سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقا و ترمیم در مرکز تعمیرات دل  و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در ساختمان مرکزی آموزش تعمیرات دل  ارائه می گردد.

شایان ذکر است کمپانی دل  در ایران نمایندگی رسمی ندارد، و هیچ یک از شرکت های فعال و مرتبط با این برند، نمی توانند مدعی این این موضوع باشند. نمایندگی دل  در تهران نیز مدعی بودن نمایندگی رسمی دل  نیست و تنها ارائه دهنده سرویس های تخصصی مرتبط با محصولات این برند به متقاضیان است.

اخبار ، مقالات ، محصولات وسوالات متداول دل  را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل