اشتراک گذاری

مرکز تعمیر دل

مرکز تعمیر دل ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء و تعمیر دستگاه های دل به دارندگان این تولیدات است. کاربران دستگاه های دل صرف نظر از نوع دستگاه و مشکل پیش آمده در آن می توانند به مرکز تعمیر دل مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر دستگاه خویش را دریافت کنند.

سرویس های ارائه شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با برترین اساتید این حوزه، برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. غالب دستگاه های تعمیر شده در مرکز تعمیر دل، به دلیل اِعمال برخی تنظیمات و گردگیری های دوره ای، کیفیتی تازه یافته و بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص گشته اند.

مشخصات مرکز تعمیر دل

بهره‌مندی مرکز تعمیر دل از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیتِ خدماتِ ارائه شده در این راستا را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت بیش از پیش مشتریان و کاربران محصولات دل گردیده است. این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه دهنده سرویس های تعمیرات دل می‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی این مرکز به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد.

بارزترین قواعد و اصول بکارگرفته شده در مرکز تعمیر دل عبارتند از: استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در حین تعمیر، دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص در امر تعمیر، پایبندی به اصول مشتری مداری، ارایه‌ی قیمت‌های منصفانه و شرکتی، انجام کلیه‌ی تعمیرات با ضمانت و گارانتی، کسب اجازه از صاحب کالا پیش از اقدام به تعویض قطعات و… .

خدمات مرکز تعمیر دل

خدمات مرکز تعمیر دل منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه های دل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر dell مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت کنند. مرکز تعمیر دل متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس و بهسازی یکی از تولیدات دل به مراجعان ارائه می گردد.

نمایندگی رسمی تعمیرات دل اصولی چون سرعت، کیفیت و دریافت هزینه مصوب (بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی اتحادیه) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را وظیفه خود می‌داند. متدهای به کار رفته در نمایندگی مجاز تعمیرات دل پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند. برخی از خدمات مرکز تعمیر دل عبارتند از:

  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ های دل
  • بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل
  • تعمیرات آل این وان دل و تعویض قطعات معیوب و از کار افتاده آن
  • انجام تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری تبلت های دل
  • تعمیرات پرینتر و کپی دل به شیوه سرویس در محل
  • تعمیرات پروژکتور دل و تعویض قطعات معیوب این دستگاه
  • ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تجهیزات شبکه
  • برگزاری دوره های تخصصی آموزش تعمیرات دل

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس های مورد نیاز به متقاضیان و علاقمندان، در سه حوزه فروش، تعمیرات و آموزش می باشد. متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی رسمی دل به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند.

نمایندگی دل جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است و تخصصی ترین تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در اختیار آنان قرار داده است. مرکز تعمیر دل همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و سرویس ها و خدمات ارائه شده در مجموعه خویش را گارانتی و ضمانت نموده است. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.