اشتراک گذاری

نمایندگی اصلی دل

نمایندگی اصلی دل با تجهیز فضای خویش به حضور خبره‌ترین مهندسان و پیشرفته‌ترین تجهیزات در تلاش است تا برترین سطح کیفی خدمات را به مراجعان خویش ارائه نماید. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مشتمل بر «فروش» و «خدمات پس از فروش» است که در پارت‌ها یکاملاً مجزا به متقاضیان ارائه می گردد. در بخش فروش مجموعه‌ای از برترین و پرفروش‌ترین محصولات دل در معرض دید مراجعان قرار گرفته‌اند تا هم امکان بررسی آنها و هم امکان کار با آنها فراهم شده باشد. (در صورت نیاز به کسب اطلاعات درباره یک محصول نیز می توان از حضور کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی اصلی دل بهره برد).

بخش خدمات پس از فروش این مرکز نیز متشکل از پارت های متعددی که در هر یک از آنها خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، بررسی و تعویض قطعات یک محصول به مراجعان ارائه می گردد. در صورتی که محصول خریداری شده دستگاه کپی و یا محصولی از این دست باشد (که دارای ابعاد بالا و وزن زیاد است) خدمات بصورت سرویس در محل ارائه می گردد.

نمایندگی رسمی تعمیرات دل

نمایندگی دل

نمایندگی دل ، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات دل توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات روز دنیا است. نمایندگی اصلی دل در ایران در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات اپل، کادری مجرب از زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. بد نیست بدانید نمایندگی دل ارائه دهنده خدمات شرکتی است که در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم شرکتهای ‌تولیدکنندۀ نوت بوک در دنیا قرار گرفت و همچنین به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید‌کنندۀ نوت بوک ویندوزی در دنیا شناخته شد. دفتر اصلی این شرکت آمریکایی در شمال شهر آستین قرار دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده محصولات IT آمریکایی در جهان است. )

خدمات نمایندگی اصلی دل

تعمیر محصولات دل:

محصولات دل علی‌رغم کیفیت بالایشان، همچون دیگر محصولات در برندهای دیگر، ممکن است در درازمدت به هردلیل دچار اختلال و نقص در عملکرد گردند. بروز این اشکالات گاه سبب می‌گردد تا کاربر دیگر قادر به استفاده از دستگاه نباشد و در کار با محصول به مشکل اساسی و جدی بربخورد. مرکز تعمیرات دل همان‌جایی است که در صورت بروز اشکال در دستگاه، شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با بهسازی و سرویس را دریافت نمایید.

سال هاست که نام محصولات دل با تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات Dell گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی اصلی دل بوده است.

 فروش محصولات دل:

فروش انواع محصولات دل در نمایندگی اصلی دل سبب گشته تا مراجعان محترم بتوانند دستگاه مدنظر خویش را با یک بار حضور در فروشگاه مرکزی دل تهیه نمایند. تنوع محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی دل مراجعان محترم را از پرسه های بی هدف در بازارهای متنوع بی نیاز ساخته و سبب گشته تا خریدارن محترم بتوانند با یکبار مراجعه کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

نمایندگی رسمی تعمیرات Dell در تهران

بروز خرابی در محصولات دل، به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه جهت تعمیر آنها، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است. در صورت مراجعه به مراکز غیرمجاز- این امکان وجود دارد که نه تنها تعمیر دستگاه معیوب به درستی انجام نشود، بلکه به سبب عدم مهارت تعمیرکار، علاوه بر تأخیر در روند تعمیر، خرابی های پیش آمده در آن نیز دو چندان شود.

در مواردی نیز به دلیل عدم مهارت تعمیرکار، اذعان بر نیاز به تعویض قطعات اصلی دستگاه، نظیر پنل و مواردی از این دست می گردد، در حالی که نیاز به این کار نیست و مشکل پیش آمده با اندک دستکاری در تنظیمات قابل رفع است. بنابراین قویاً توصیه می شود جهت تعمیر اصولی و درست محصولات Dell، صرفاً به مراکز تخصصی مجاز در این حوزه نظیر نمایندگی اصلی دل ‌مراجعه نمایید.

نمایندگی اصلی دل

نمایندگی اصلی دل و ضمانت خدمات

ویژگی قابل توجه نمایندگی اصلی دل ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی دل را گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات دل پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی خواهد رسید. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً توسط کارشناسان بخش فنی مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در نمایندگی اصلی دل صورت می‌پذیرد.

سرویس در محل محصولات دل

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی اصلی دل، سرویس در محل محصولات دل است. این سرویس برای آندسته از کاربرانی در نظر گرفته شده است که به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه و تحویل دستگاه خویش به تعمیرکاران را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات دل تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور سرویس کار تعمیر در محل دل را ثبت نمایند. مدیریت نمایندگی اصلی دل تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تمامی محصولات را- پس از آنالیزها و آزمون های فنی و نظری بسیار- به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه را در اختیار آنان نهاده تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول در نمایندگی دل ارائه گردد.

تعمیرات دل

نمایندگی اصلی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل هر محصول در نمایندگی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر -با عنوان «واحدهای تعمیرات دل»- مراجعه نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سولات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل