اشتراک گذاری

واگذاری دامنه ی شرکت DELL

کمپانی دل  یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکتها در زمینه تولید رایانه و نوت بوک میباشد . این کمپانی در سال ۲۰۱۶ توانست رتبه دوم  بزرگترین شرکتهای تولید نوت بوک دنیا را در لیست Best Laptop Brands به دست آورد. این شرکت همچنین به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولیدکننده ی نوت بوک ویندوزی در جهان مطرح می باشد.

در ماه گذشته واگذاری دامنه ی شرکت DELL همگان را متحیر کرد.  بدین شرح که دامنه ی این کمپانی ، برای مدتی طولانی، شرکت توسط فردی دیگر و بصورت قانونی تصاحب شد. دامنه های شرکتهای بزرگ، قیمتهای بسیار بالایی دارند و به همین علت هم، این شرکتها هیچ گاه اجازه نمیدهند که دامنه هایشان در معرض تصاحب و تصرف دیگران قرار گیرند.

عدم تمدید دامنه ی شرکت DELL

به نظر می رسد مسئولان شرکت دل، ظاهرا اهمیت چندانی برای این موضوع قائل نبوده اند. زیرا در تمدید دامنه مربوط به بخش خدمات پشتیبانی و بازیابی خود، به قدری تعلل و سهل انگاری کرده اند که تاریخ مالکیت این دامنه توسط شرکت به پایان رسیده و مالکیت دل بر این دامنه به انقضا رسیده است. واگذاری دامنه ی شرکت DELLدر همین هنگام فرد سودجویی که پیوسته این دامنه را کنترل و بررسی می نموده است، به محض اینکه مالکیت دل بر این دامنه پایان یافته و منقضی شده، قبل از اینکه مسئولان به فکر تمدید مالکیت خود بیفتند، سریعا آن را خریداری نموده است. این موضوع خطر اشتباه عجیب دل را دو چندان نموده است.

واگذاری دامنه ی DELL و اشتباه عجیب مدیریتی

براساس خبرهای منتشر شده از کمپانی دل ، این شرکت دامنه ی  DellBackupandRecoveryCloudStorage.com را در بازه زمانی اوایل ژوئن تا اوایل جولای به کاربران معرفی نمود. این دامنه  در اختیار فردی به نام دیمیتری واسیلیف قرار گرفته بود. این فرد که در کشور آلمان زندگی میکند ، صاحب شرکت TeamInternet است. البته این شخص هیچ گونه سوءاستفاده ای از این دامنه نکرده است.
برای درک این مطلب که واگذاری دامنه ی شرکت DELL چه خطراتی را در پی داشت ، باید گفت: فرد مذکور می توانست سوءاستفاده ای از این دامنه بکند تا کاربران مراجعه کننده به دامنه فکر کنند هنوز این دامنه در اختیار دل است . با تمام این اوصاف هنوز مشخص نیست مدیران دل برای بازپس گیری دامنه چه مبلغی به این فرد پرداخت کرده اند، اما این موضوع میتواند درس عبرتی باشد برای مدیران سایر شرکتها، علی الخصوص شرکتهای بزرگ که اشتباه عجیب شرکت دل را تکرار نکنند.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

در این مطلب  به بررسی خبر واگذاری دامنه ی شرکت DELL   پرداختیم.  در ادامه لازم می دانیم به معرفی خدمات نمایندگی دل بپردازیم. نمایندگی دل  جهت تعمیرات هر محصول واحدی مجزا در نظر گرفته است.  متخصصین تعمیرات دل  در این واحدها مشغول به فعالیت هستند. با توجه به این که ساختمان سخت افزاری و نرم افزاری محصولات برندهای مختلف  با هم متفاوت است، کارشناسانی که به تعمیر این محصولات می پردازند باید دانش تعمیرات تخصصی  محصول مورد نظر را داشته باشند . اشتباه بسیاری از مراکزتعمیر این است که نکات مهم را در تعمیر محصولات دل رعایت نمی کنند . همین امر موجب می شود که نه تنها دستگاه آنان  تعمیر نشود بلکه آسیب ها ی جدی نیز به آن وارد شود.

نمایندگی DELL   بهترین امکانات را  جهت تعمیر یا تعویض قطعات محصولات دل به کار گرفته است. فراهم نمودن قطعات اورجینال تعمیراتی بدون بازگشت را برای شما به همراه خواهد داشت . در این بخش می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات دل پیگیری نمایید.

در صورت تمایل به دریافت اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول بخش های ذیل را پیگیری نمایید.