آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل

آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل یکی دیگر از پرچم داران کمپانی دل از سری پریسیژن ها است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را دارد و محصولی منحصر برای کاربران این کمپانی است. به طوری که آنها را شگفت زده خواهد کرد. همان اندازه که خرید یک آل این وان برای کاربر مهم است، تعمیر آل این وان نیز از جایگاه مهمی برخوردار است.

آل این وان ها محصولاتی هستند که این روزها شاید نامشان بیشتر بر سر زبان باشد. بزرگترین مزیت این گجت ها عدم نیازشان به کیس و اسپیکر است که با توجه به فضاهای محدود امروزی، مزیت بسیار مفیدی به شمار می رود. در اصل AIO ها به طور کامل نه لپ تاپ هستند، نه تبلت و نه دسکتاپ. به عبارتی هسته شان به قوت کامپیوترهای معمولی است، یعنی دارای تمام ویژگی های کامپیوترهای خانگی هستند، در حالی که اندازه کامپیوترهای آل این وان در  نهایت به اندازه یک مانیتور LCD  است.

آل این وان ها یکی از رقبای سرسخت کیس های کامپیوتر هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی را جذب خود کرده است، کمترین فضا کاری را به خود اختصاص می دهند و تمامی سخت افزارهای لازم با سرعت بالا همه و همه در باکس نمایشگر جا داده شده است و در عین حال قطر این All In One بسیار کم است، آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰  ۵۷۲۰ دل نیز همه این ویژگی ها را دارد.

آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل

مشخصات فنی آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ ۵۷۲۰ دل

تعمیرات دل

در واحد تعمیراتی دل همه محصولات دل با استفاده از تجهیزات و امکانات برتر و پیشرفته مورد بررسی قرار می گیرد و تعمیرکاران و تکنسین های هر واحد در حوزه کاری خود فعالیت می کنند. همه این واحد ها به آرشیوی مجهز از قطعات و تجهیزات جانبی مجهز هستند که به راحتی می توانند خدمات مربوط به تعویض را نیز پشتیبانی کنند. برای تعمیر آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل جای هیچ نگرانی نیست. از آنجایی که در واحد تعمیرات آل این وان های دل، از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر استفاده می کنیم، در نتیجه به راحتی می توانیم کیفیت خدمات را تضمین کنیم و این اطمینان را به کاربر آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل بدهیم که با تعمیر این دستگاه در این واحد تعمیراتی حرفه ای و استنادارد، همه آنچه که برای ترمیم و تعمیر این دستگاه نیاز باشد، پیاده خواهیم کرد.

فروش آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل

در صورتی که می خواهید آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل را برای خود تهیه کنید و به دنبال یک مرکز مجاز و رسمی هستید، می توانید با مراجعه به این نمایندگی ضمن بهره مندی از محصول اصل و اورجینال، از خدمات پس از فروش شرکتی نیز استفاده کنید. تسهیلات ویژه این نمایندگی را نیز در نظر بگیرید و برای خرید آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل اقدام کنید.

سرویس در محل آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ ۵۷۲۰ دل

اگر شما کاربر آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰ دل هستید و هم اکنون با اشکلات و اختلالاتی در این دستگاه مواجه شده اید و فرصت مراجعه به یک مرکز تعمیراتی مدرن را ندارید، اصلا جای نگرانی نیست؛ می توانید با استفاده از خدمات سرویس در محل آل این وان پریسیژن ۵۷۲۰  ۵۷۲۰ دل در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و به هیچ وجه نگران حمل و جا به جایی محصول خود نباشید. همکاران ما با ثبت درخواست شما، در اسرع وقت در محل مورد نظر حضور می یابند و تعمیراتی برتر و با کیفیت را در منزل یا محل کار شما اجرا می کنند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل درگاه امن و مورد اطمینانی است که در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش، فعالیت های ویژه و گسترده دارد. این نمایندگی زیر چتر قانون همه فعالیت های خود را سازمان دهی می کند و در نهایت می تواند خدمات اصل و اورجینال به همه کاربران ارائه دهد. در این نمایندگی تمهیدات ویژه ای برای رفاه حال  کاربران در نظر گرفته شده است که تنها با مراجعه حضوری می توانند از چند و چون آن اطلاع یابید.

واحدهای تعمیرات دل

مدیریت بخش تعمیرات دل برای اینکه خدمات تعمیرات در این واحد به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه شود، اقدام به جداسازی و تفکیک واحد های تعمیراتی دل کرده است. بنابراین هر یک از محصولات دل از جمله لپ تاپ ها، تبلت، کامپیوتر، آل این وان و … هر کدام در بخش اختصاصی خود تعمیر و ترمیم و عیب یابی می شوند و در نهایت نتیجه کار برای مشتری و تعمیرکار رضایت بخش خواهد بود. نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار محصولات دل و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.