مانیتور دل SE2416H

مانیتور SE2416H یکی دیگر از دستگاه های ارائه شده از سوی این کمپانی خوشنام و محبوب در مجموعه کامپیوتر و تجهیزات جانبی است. کاربران مانیتور SE2416H با خریداری این دستگاه می توانند از تصویر عریض مانیتور جهت تماشای فیلم‌های واید و انجام بازی‌های کامپیوتری استفاده نمایند و لذت داشتن یک مانیتور خوب و باکیفیت را تجربه کنند. روشنایی تصویر این محصول ۲۵۰ کاندلا بر مترمربع SE2416H است که سبب شده سازگاری بالایی با شرایط نوری مختلف پیدا کند و همواره تصویر شفاف و براقی به نمایش می‌گذارد. مانیتور SE2416H با استفاده از براکت VESA به راحتی روی دیوار هم نصب می‌شود تا بتوان از تصویر خوب آن روی دیوار هم لذت برد. پنل IPS به کار رفته در مانیتور SE2416H، زاویه دید بالایی دارد و به یمن وجود آن می‌توان از زاویه‌های تند هم تصاویر واضحی را – چه در زوایای افقی و چه عمودی- مشاهده کرد.

مانیتور دل SE2416H

مشخصات فنی مانیتور دل SE2416H

ابعاد : ۹ × ۱۳۰ × ۲۱۶ میلی متر
وزن : ۳۹۵ گرم
ساختار بدنه : پلاستیک
نوع : LED-backlit IPS LCD
اندازه : ۸ اینچ
سایر قابلیت‌ها : قابلیت تشخیص چند لمس همزمان
رزولوشن : ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
تراکم پیکسلی : ۱۸۹ پیکسل بر اینچ
بازه اندازه صفحه نمایش : بین ۸ تا ۱۰ اینچ
 پردازنده مرکزی : Intel Atom Z3740D, Quad-Core CPU
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی :۱٫۸ گیگاهرتز
پردازنده‌ی گرافیکی : Intel HD
دوربین اصلی : دارد
رزولوشن دوربین : ۵ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین : دوربین پشتی با کیفیت ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی : دوربین جلویی (وب‌کم) با کیفیت ۱٫۲ مگاپیکسل
فلش : ندارد
مقدار رم : ۲ گیگابایت
حافظه داخلی : ۳۲ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه : microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه : ۶۴ گیگابایت
Wi-Fi : ۸۰۲٫۱۱a/g/n – Miracast enabled
فناوری‌های ارتباطی : Wi-Fi , بلوتوث
بلوتوث : نسخه‌ی ۴٫۰
فناوری‌های مکان‌یابی : ندارد
درگاه ارتباطی : microUSB

تعمیر مانیتور دل

کادر فنی مرکز تعمیرات مانیتور دل طی دوره‌های تخصصی و کارشناسی، با مدل‌های گوناگون مانیتورهای دل و عملکرد آن‌ها آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن‌ها آموخته‌اند. نکتۀ قابل ذکر در باب تعمیر مانیتور دل SE2416H و سایر مدلهای مانیتور دل، در اختیار داشتن آلات و ابزار تعمیری است که با ساختار فیزیکی این دستگاه‌ها سازگاری داشته باشند. کارشناسان تعمیر هر ‌اندازه که زبده و ماهر باشند، درصورتی که ابزار تعمیر مورد نیاز و متناسب با مانیتورها را در اختیار نداشته باشند، ممکن است در حین کار به سبب در اختیارنداشتن ابزار تخصصی این حوزه با مشکل مواجه شده و از ادامه‌ی تعمیر باز بمانند. از این‌رو توجه به سطح امکانات مراکز مدعی تعمیر مانیتور دل نیز ضروری و بایسته است.

اجزای مختلف تبلت

فلت تاچ و ال سی دی

باطری

اسپیکر

میکروفون

دکمه پاور و ولوم

سوکت شارژر

هندزفری

دوربین پشت و جلو

هارد

پلیت وای فای

سوکت هندزفری

مادربرد

نمایندگی دل در یکی از پارت های خویش ارائه دهنده خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات مانیتور دل SE2416H می باشد. تعمیرات مانیتور دل در این بخش شامل تمامی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول بوده و محدود به اشکال خاصی نیست. کاربران گرامی این محصول می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور دل ضمن دریافت تمامی خدمات مورد نیاز، کیفیت اولیه محصول خویش را بازیابند و لذت کار با یک دستگاه نو را مجدداً تجربه نمایند.

فروشگاه مرکزی دل ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و عرضه محصولات دل به مراجعان محترم است. متقاضیان خرید دستگاه های دل –اعم از لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور دل SE2416H و سایر مدلهای این دستگاه می توانند پس از حضور در فروشگاه مرکزی دل، و ارزیابی دستگاه، کالای مورد نیاز خویش را تهیه نمایند. متقاضیان خرید هر یک از محصولات دل می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی Dell و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی دل سبب می گردد تا خرید صورت گرفته، بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای شما داشته باشد.

در صورتی که مانیتور دل SE2416H مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از «سرویس در محل دل» استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند. سرعت، کیفیت، دقت، مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان با استفاده از سیستم سرویس در محل دل سبب گشته تا بسیاری از کاربران تمایل به استفاده از این سرویس داشته باشند. شما کاربران گرامی نیز می توانید جهت استفاده از این سیستم از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی ها، مشاوره ها و سرویس های مورد نظر را دریافت نمایید.

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده است.