تاریخچه دل :

کمپانی دل در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم شرکتهای ‌تولیدکنندۀ نوت بوک در دنیا قرار گرفت و همچنین به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید‌کنندۀ نوت بوک ویندوزی در دنیا شناخته شد. دفتر اصلی این شرکت آمریکایی در شمال شهر آستین قرار دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده محصولات IT آمریکایی در جهان است. مایکل دل، مؤسس این شرکت، آرمان نهایی خویش را فروش مستقیم و بی واسطه سیستم های رایانه ای به مصرف کننده بیان کرده است و در جهت رسیدن به این آرمان، پنج اصل ساده را سرمشق و الگوی فعالیت های کمپانی خویش نهاده است؛ مایکل دل کتاب «بی‌واسطه تا دل» را به‌ عنوان منبعی جهت عرضه تجارب کاری خود منتشر ساخته و داستان طلوع شرکت و راهبردهایی که برای کسب وکار ترسیم کرده را در آن ارائه داده است؛ راهبردهایی که به دگرگونی صنعت منتهی شده است.

لپ تاپ دل  XPS 13-1014 یکی دیگر از لپ تاپ های پرطرفدار عرضه شده از سوی کمپانی محبوب «دل» است دارای وزنی در حدود ۱٫۲۹ کیلوگرم و ۱۶ گیگابایت رم در کنار یک ترابایت حافظه داخلی از نوع  SSDاست. حاشیه باریک بالای صفحه‌‌نمایش لپ تاپ دل  XPS 13-1014 باعث شده فضایی برای قرارگیری وب‌کم وجود نداشته باشد و  به ‌ناچار وب‌کم به حاشیه‌ی پایینی صفحه‌نمایش منتقل شده و تا حدودی کارایی خود را از دست بدهد. پردازنده‌ی آن به نسل هفتم پردازنده‌های ‌Core i7‌ اینتل به نام‌ KabyLake‌ مجهز شده و دارای صفحه‌نمایش لمسی با پنل‌ IPS، روکش براق و رزولوشن تصویر‌ +QHD‌ برابر با ۳۲۰۰x1800 پیکسل و روشنایی ۴۰۰ نیت دارد.

لپ تاپ دل XPS 13-1014

مشخصات فنی

لپ تاپ دل XPS 13-1014

ابعاد: ۱۵ × ۲۰۰ × ۳۰۴ میلی‌متر

وزن: ۱٫۲۹ کیلوگرمشرکت سازنده پردازنده گرافیکی: Intel

مدل پردازنده گرافیکی: HD Graphics 620

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت

نوع حافظه داخلی: SSD

مشخصات حافظه داخلی: حافظه خشک SSD

ظرفیت حافظه: RAM 16 گیگابایت

نوع حافظه: RAM DDR4کیبورد با نور پس زمینه: دارد

مشخصات تاچ پد: پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

حسگر اثر انگشت: ندارد

کارت خوان: دارد

مودم: فاقد مودم

شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

توضیحات شبکه بی سیم: Wi-Fi 802.11ac

بلوتوث: بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet: ندارد

پورت VGA: ندارد

پورت HDMI: ندارد

تعداد پورت USB 3.0: 2

تعداد پورت USB 2.0: 0

پورت USB Type-C: ندارد

پورت Thunderbolt: دارد

توضیحات پورت: Thunderbolt Thunderbolt 3 و USB 3.1 Type-C در غالب یک پورت ارائه می‌شوند

پورت Serial: ندارد

سازنده پردازنده: Intel

سری پردازنده: Core i7

مدل پردازنده: ۷۵۰۰U

محدوده سرعت پردازنده: ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز

فرکانس پردازنده: ۲٫۷۰GHz up to 3.50GHz

حافظه: Cache 4 مگابایتاندازه صفحه نمایش: ۱۳٫۳ اینچ

نوع صفحه نمایش: IPS LCD

دقت صفحه نمایش: WQXGA+|3200×1800

صفحه نمایش مات: ندارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

توضیحات صفحه نمایش: صفحه نمایش ۱۳٫۳ با قابلیت چند لمس همزمان

طبقه‌بندی: باریک و سبک، کاربری مالتی‌مدیا، با صفحه‌نمایش لمسی

نوع باتری: ۴ سلولی

شارژدهی باتری: ۸:۰۰ ساعت

توضیحات باتری: باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۵۲ وات‌ساعت

سیستم عامل: Microsoft Windows 10

توضیحات سیستم عامل: نسخه‌ی ۶۴ بیت

امکانات دیگر: نشانگر میزان شارژ باتری بلوتوث نسخه ۴٫۱

اقلام همراه لپ تاپ : شارژر و کابل برق دفترچه راهنما

واحد های مختلف لپ تاپ

رم

اسپیکر

دی وی دی رایتر

قاب

کابل فلت

لولا

ال سی دی /  ال ای دی

فن و هیتسینگ

باتری ( باطری )

هارد

آداپتور ( شارژر )

صفحه کلید ( کیبورد )

تعمیرات لپ تاپ دل  XPS 13-1014 یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار این حوزه انجام می پذیرد. تعهد به اجرای استانداردهای جهانی و التزام به پیاده سازی ضوابط فنی و علمی در حین تعمیرات لپ تاپ دل  XPS 13-1014 سبب گشته است تا دستگاه تعمیر شده در این مرکز، مجدداً کیفیت اولیه خویش را بازیابد و امکان بازگشت عیوب آن پس از اتمام مراحل تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد.

فروش لپ تاپ دل  XPS 13-1014 در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایسته این حوزه انجام می پذیرد. در این مرکز تمامی اطلاعات مورد نیاز پیش از فروش در اختیار کاربران گرامی قرار داده می شود؛ اطلاعاتی نظیر: ویژگی‌های لپ تاپ دل  XPS 13-1014 ، مزایا و معایب، ارزش خرید، ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش و ….. . اطلاعاتی از این دست با صبر و حوصله و رعایت اصل مشتری‌مداری ارائه می‌‌گردد تا هریک از مشتریان گرامی لذت یک خرید هوشمندانه و آگاهانه را برای اولین‌بار در این مرکز تجربه نمایند‌.

واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تعمیرات دل خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول را دریافت نمایید. خدمات تخصصی ارائه شده در واحدهای تعمیرات دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی سرویس های ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر -با عنوان «معرفی واحدهای نمایندگی دل»- مراجعه نمایید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل گشته است. نمایندگی دل، در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه و حفظ حقوق مشترکان پارامترهای زیر را سرلوحه فعالیت‌های خویش نهاده است:

  • تدوین مداوم اطلاعات جهت ارائه برترین خدمات به مشتریان محترم
  • پیاده‌سازی نظرات کاربران در تدوین استراتژی‌های شرکت
  • برآورده‌سازی نیازها و خواست کاربران
  • رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مشتریان
  • تعهد و التزام به پیاده‌سازی استانداردهای جهانی
  • تعهد به رعایت اصول محرمانگی مشترکان

معرفی وب سایت نمایندگی دل

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی دل آشنا شوید. در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات دل (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) محصولات دل (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین محصولات دل) و پاسخگویی به سوالات متداول دل (حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.