نمایندگی دل در شهرستان ها

نمایندگی دل در شهرستان ها جهت ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء محصولات دل به کاربران ارجمند ساکن در شهرستان ها، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش قرار داده است. کاربران گرامی محصولات دل از طریق فرآیند ذکر شده در بخش های آتی این صفحه، میتوانند دستگاه های از کار افتاده خویش را به نمایندگی دل در شهرستان ها ارسال نمایند و شاهد بازگشت کیفیت اولیه و کارخانه ای دستگاه خویش باشند. نمایندگی دل در شهرستان ها با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر فناوری اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی دل مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان دل باشد.

مشخصات نمایندگی دل در شهرستان ها

این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی رسمی دل در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات، آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی دل در شهرستان ها لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی دل در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی دل در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی دل در شهرستان ها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا

خدمات نمایندگی دل در شهرستان ها

  • ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس لپ تاپ دل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر در محل دل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس های آل این وان دل
  • ارائه کلیه خدمات و سرویس های نرم افزاری محصولات دل
  • انجام تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر و سرویس های سخت افزاری محصولات دل
  • تعمیر و ترمیم دستگاه مانیتور دل
  • ارائه کلیه سرویس های تعمیر و گردگیری های دوره ای دل
  • تعمیر در محل مانیتور دل
  • ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تبلت دل
  • تعمیرات پروژکتور دل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر دستگاه کپی دل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر تجهیزات شبکه دل
  • ارائه سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات دسکتاپ دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر دل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر دستگاه های دل

واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل  به منظور ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، تعمیر و ارتقاء محصولات دل، فضای خویش را به پارت های متعددی تقسیم نموده است. کالاهای ارسال شده به نمایندگی دل در شهرستان ها پس از ورود به این مرکز، بلافاصله و بی هیچ فوت وقتی به پارت تخصصی مربوطه تحویل داده شده و تخصصی ترین تعمیرات بر روی آنها اعمال می گردد.  در نمایندگی دل در شهرستان ها خدمات و سرویس های مورد نیاز در واحدهای متنوع و جداگانه ای به کاربران گرامی ارائه می گردد تا نظم و کیفیت در این مرکز مقدم بر همه چیز باشد. برخی از واحدهای تعمیرات دل در این مرکز عبارتند از:

اخبار شرکت دل

کمپانی دل عرضه کننده دستگاه هایی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … . است. تنوع بالای محصولات دل زمینه ساز آن گشته تا کاربر در صورت نیاز به یک محصول بتواند با در نظر داشتن سلیقه، بودجه، کاربری و مواردی از این دست اقدام به تهیه و خرید دستگاه مورد نیاز خویش نماید. تلاش کارشناسان نمایندگی دل در شهرستانها در راستای ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران دل ساکن در شهرستان ها -با اطمینان از وجود مرکزی  مجاز و متخصص جهت ارائه «تعمیرات دل»- با آسودگی خاطر به تهیه دستگاه های مورد نیاز بپردازند. شما کاربران گرامی می توانید گزارش های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی دل در شهرستان ها را با مراجعه به بخش زیر مشاهده نمایید. اخبار شرکت دل از طریق فضای زیر با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مقالات نمایندگی دل در شهرستان ها

نمایندگی دل در شهرستان ها ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند در پارت های متعدد خویش است. تعمیرات دل در این مرکز، تمامی سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری این محصولات را شامل بوده و محدود به مورد خاصی نیست. کاربران گرامی محصولات دل می توانند صرفاً از طریق یک تماس تلفنی، سرویس مورد نظر خویش را ثبت نموده و پس از طی فرآیند ارسال کالا خدمات مورد نظر خویش را دریافت دارند. مقالات نمایندگی دل در شهرستان ها از طریق بخش زیر قابل دریافت است.

محصولات دل

کارشناسان ما در نمایندگی دل در شهرستان ها با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی دل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. محصولات دل از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات دل

مرکز تعمیرات دل در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات دل راه‌اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات دل یاری کنید. کادر پشتیبانی مرکز تعمیرات دل واقع در نمایندگی دل در شهرستان ها ، با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود. بعلاوه شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق ارتباط و تماس با این مرکز، درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان تعمیر و سرویس تعمیرات دل در محل مورد نظرتان ثبت نمایید.

بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر ما –پس از انجام هماهنگی‌های لازم- به محل اعزام شده و اقدامات لازم جهت تعمیر و سرویس دستگاه دل را آغاز می‌نمایند. راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب‌سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است. افزون بر این شما می توانید با ثبت پرسش خویش در بخش «پاسخگویی به پرسش ها» سوالات  تخصصی خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از دانش تخصصی آنها بهره مند گردید. سوالات متداول تعمیرات دل در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

لینک های مفید

نمایندگی رسمی ایسوس / نمایندگی رسمی ایسر / نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی اچ پی / نمایندگی رسمی هوآوی / نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی ریکو / نمایندگی رسمی سامسونگ / نمایندگی رسمی شارپ / نمایندگی رسمی سونی / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی پاناسونیکنمایندگی رسمی کیوسرا / نمایندگی کپی /  / نمایندگی کپی سامسونگ /نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیستو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا /نمایندگی تعمیرات موبایل