اشتراک گذاری

درباره نمایندگی رسمی دل

درباره نمایندگی رسمی دل باید بدانید که متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء دستگاه های دل به به مراجعان گرامی ارائه می گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از مجرب ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. نمایندگی رسمی دل به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، توانسته است در طول سال های اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید.

سال هاست که نام محصولات دل با مرکز مجاز دل گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی مجاز دل بوده است. کاربران گرامی در صورت نیاز می توانند از سیستم سرویس در محل دل جهت دریافت خدمات مورد نیاز استفاده نمایند.

درباره نمایندگی رسمی دل

ویژگی های نمایندگی رسمی دل

نمایندگی رسمی دل پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌اند تا با ارایه برترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند. کارشناسان نمایندگی رسمی دل، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه های دل را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از محصولات دل این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ دل بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکزی که دانش و آگاهی کافی نسبت به تعمیرات دل ندارند، بپرهیزید.

خدمات نمایندگی رسمی دل

خدمات نمایندگی رسمی دل منحصر و محدود به سرویس و کالای خاصی نیست و دارندگان کلیه محصولات دل می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. مدیریت نمایندگی رسمی دل درایران بروزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.

نمایندگی رسمی دل جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. آموزش تعمیرات، فروش محصولات، بازیابی اطلاعات و در نهایت تعمیر کلیه محصولات دل از جمله خدمات ارائه شده در مرکز مجاز دل است.

  • ارائه تخصصی ترین خدمات سرویس و تعمیر کپی دل در محل
  • بازیابی اطلاعات توسط تخصصی ترین تجهیزات تعمیر این حوزه نظیر pc3000
  • فروش کلیه قطعات و تجهیزات جانبی تمامی دستگاه های دل
  • آموزش تعمیرات دل؛ شامل آموزش تعمیرات لپ تاپ دل، آموزش تعمیرات کپی دل و ….
  • ارائه تخصصی ترین خدمات و سرویس تعمیر کلیه دستگاه های دل

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش، تعمیر و آموزش تعمیر محصولات دل گشته است.

نمایندگی رسمی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل هر محصول در نمایندگی اصلی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می کند. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.