اشتراک گذاری

لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)

لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)، نه تنها از لحاظ ظاهری بسیار لوکس و خوش ترکیب می باشد بلکه، دارای پردازشگرهای th Gen Intel Core5 بوده که براساس آن عملکرد ممتازی را برای کاربر به همراه آورده است.

از دیگر نقاط قوت لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)، می توان به نمایشگر لمسی ۱۵ اینچی آن اشاره داشت. این صفحه نمایش دارای کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰p بوده که این قابلیت، ۴۰% وضوح تصویر بیشتری، به نسبت نمایشگرهای ۱۳ اینچی را به نمایش خواهد گذاشت.

لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)

لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1) محصولی منحصر به فرد

کمپانی محبوب و دوست داشتنی دل همواره کوشش کرده با رویکردی کاملأ حرفه ای محصولات کاربرپسند تر و پرقابلیت تری را روانه بازار کند. از این حیث، لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 Series 2-in-1 به درایو حالت جامد Solid State Drive)) مجهز شده و قادر است ویژگی هایی همچون، عمر باتری طولانی، واکنش سریع تر، عملکرد بی سرو صدا تر و همچنین مقاومت بالاتر در برابر شوک را به خوبی پشتیبانی کند. به هر حال، همان طور که می دانید کارکرد SSD به مراتب عالی تر از هارد درایو های معمول می باشد.

به عنوان یکی دیگر از قابلیت های قابل تحسین گنجانده شده در لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)، می توان از نمایشگر بسیار ارزشمند این دستگاه حرفه ای نام برد. چرا که این صفحه نمایش از زاویه دید ۱۷۰ درجه ای بهره برده که از این رو، به کاربر امکان می دهد تا  از هر زاویه که دلخواه اش هست از محتوای لپ تاپ بهره برده و حتی در کنار دوستان و خانواده خود از تماشای تصاویر استفاده کند.

لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1) پذیرای مجموعه ای از پارامترها و فاکتورهای کلیدی قابل توجه می باشد. این محصول از تکنولوژی نوظهور True Color برخوردار بوده و کاربر را قادر می سازد  تا نمایشگر لپ تاپ را بر اساس سلیقه اش شخصی سازی کند.

به عبارتی دیگر، این فن آوری از رنگ های روشن و غنی تا رنگ های مات را در اختیار شما قرار داده  و اکنون می توانید صحنه های متفاوت را مطابق با آنچه دوست دارید هماهنگ سازید.

با وجود ویژگی های برجسته تعبیه شده درلپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)، به کارگیری یک تاچ پد دقیق با واکنش و عملکرد سریع انتظار زیادی از این دستگاه نمی باشد. این پد لمسی به شما اجازه می دهد تا با اشاره انگشت خود و استفاده از زوم یا ویژگی دو انگشتی، لذت بیشتری از لپ تاپ خود برده و کنترل آن را به راحتی در دست بگیرید.

از دیگر ویژگی هایی که لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1) در اختیار شما می گذارد می توان به حالت های متفاوت چادری، تبلتی، لپ تاپی و ایستاده اشاره داشت. با کمک این حالات، کاربر می تواند در موقعیت های متفاوت از دستگاه خود استفاده کرده و از بودن آن در کنار خودش احساس آرامش و راحتی بیشتر داشته باشد.

حالت تبلت : از آنجایی که لولاهای لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای دارند به راحتی می توان نمایشگر را کاملأ چرخانده و با تا کردن و به زیر بردن صفحه کلید، یک  صفحه صاف و تخت را ایجاد کرد. این حالت برای تماشای عکس یا ویرایش بسیار مناسب می باشد.

حالت ایستاده : در این حالت نیز صفحه کلید به صورت وارونه در زیر قرار گرفته شده و با یک چرخش در نمایشگر می توانید از تماشای فیلم ها لذت بیشتری برده و حتی در هنگام ایجاد ویدئو کنفرانس های تان از آن بهره ببرید.

حالت چادر: شباهت این حالت به مانند برپایی چادرهای کمپینگ بوده و با بکارگیری از این پوزیشن می توان بدون هیچ دردسری اخبار تماشا کرده یا حتی بوسیله بازی های رایانه ای خود سرگرم شوید.

حالت لپ تاپ: این حالت، کاربردهایی همچون، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال ایمیل های سریع تر، به روزرسانی نرم افزار صفحه گسترده و انجام پروژه های دانشگاهی را به مراتب برای تان آسان و راحت خواهد ساخت.

کمپانی صاحب نام دل علاوه بر ویژگی های ظاهری و عملکردهای سخت افزاری دستگاه، به حفظ مقاوت و دوام آن نیز بوده است. از این رو لپ تاپ دل Inspiron 15 7000 (2-in-1)، تحت آزمایشاتی قرار گرفته که بر اساس آن مشخص شد حتی با باز و بست شدن درب به تعداد ۲۰٫۰۰۰ بار ، لولاها همچنان دوام خود را حفظ کرده و هیچ خللی به آن ها وارد نخواهد شد.

نمایندگی دل

نمایندگی دل ، ارائه دهنده معتبر و اصلی خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. انواع تولیدات کمپانی بنام دل، در این نمایندگی معتبر به فروش رسیده و به صورتی کاملأ تخصصی تعمیر می گردند. از سویی دیگر، به منظور تحقق شعار مشتری مداری و ارائه سرویس های هرچه با کیفیت تر به شما کاربران گرامی، راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی پیش و پس از فروش و نیز تعمیرات در نمایندگی رسمی دل ارائه می گردد. شما کاربران محترم در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر یک از محصولات این شرکت و یا تعمیرات آنها، می توانید با نمایندگی مذکور تماس حاصل فرموده و ضمن ارتباط مستقیم با مشاورین ما، مشکل خود را برطرف نمایید.

لینک مفید

واحد تعمیرات دل

تعمیرکاران حرفه ای واحدهای تعمیرات دل ، تمام کوشش خود را در جهت ارائه خدمات تعمیر محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کار بسته اند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به صورتی کامل، با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند. شایان ذکر است، مدیریت نمایندگی دل در راستای تحقق رضایت مشتریان، واحدها را به پیشرفته ترین ابزارها و دستگاه های مدرن مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین سان، شما کاربران محترم در صورت مشاهده مشکل در هر یک از انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تجهیزات جانبی دل خود، می توانید به واحدهای تعمیرات مذکور مراجعه نموده و شاهد تعمیرات اصولی و حرفه ای این مرکز باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت ها و خدمات نمایندگی دل، به این بخش از سایت مراجعه فرمایید.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل