اشتراک گذاری

نمایندگی فروش دل

نمایندگی فروش دل یکی از نمایندگی های مجاز و معتبری است که با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی تمام تلاش خود را می کند که همه نیاز های حوزه خرید و فروش کاربران دل را برطرف سازد. کارشناسان نمایندگی فروش دل همواره و همیشه در کنار شما هستند تا با راهنمایی های مفید یک انتخاب درست و بهینه داشته باشید.

به کمک جلسات مشاوره ای که در این نمایندگی ترتیب داده می شود، هر کاربر این فرصت را دارد که درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات کافی به دست آورد. آن را با نمونه های دیگر در سایر برند ها مقایسه کند و با توجه به نیاز خود و شرایط اختصاصی خود تصمیم بگیرید. نمایندگی فروش دل همواره تلاش می کند تا با ارائه این سرویس های مفید و کاربردی به کاربران در انتخاب درست محصول کمک کند.

شرکت دل، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های موجود در زمینه تجارت الکترونیکی است. نمایندگی دل بدین منظور شایسته است، در این بخش به بررسی وضعیت شرکت فوق در زمینه تجارت الکترونیکی پرداخته می شود .

دل، یکی از صدها شرکتی است، که کامپیوترهای شخصی تولیدی خود را در اختیار مشتریان حقیقی و یا حقوقی قرار می‌دهد. فعالیت اقتصادی دل با درج آگهی در پشت جلد مجلات کامپیوتری و فروش کامپیوتر از طریق تلفن، آغاز گردید. امروزه حضور شرکت دل در عرصه تجارت الکترونیکی متداول و عمومی شده است.

شرکت فوق، قادر به ارائه کالاهای بیشماری از طریق وب شده است. بر اساس آمارهای موجود، فروش روزانه دل، چهارده میلیون دلار بوده و تقریبأ ۲۵ درصد فروش این شرکت از طریق وب انجام می‌گیرد.

نمایندگی فروش دل

خدمات نمایندگی فروش دل

فروش لپ تاپ دل

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرطرفدار کمپانی دل است که در نمایندگی فروش دل ساپورت و حمایت می شود. اگر می خواهید یکی از مدل های لپ تاپ دل را انتخاب و خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه مرکزی دل نیز یک بازدید داشته باشید.

در این صورت می تواند انواع مدل های لپ تاپ دل را مشاهده کنید، آنها را هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار دهید. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت هر مدلی که با شرایط شما سازگاری بیشتر داشت، انتخاب کنید. بخش فروش لپ تاپ دل، تمام سرویس ها و خدمات خود را همراه با ضمانت نامه های کتبی رائه می دهد.

فروش آل این وان دل

فروش آل این وان دل نیز به کمک نمایندگی فروش دل انجام می شود. این دستگاه یک رایانه یکپارچه است که حساسیت های و پیچیدگی های بسیاری دارد. قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه برای کاربران بسیار مهم است.

به همین دلیل است که در واحد اختصاصی فروش آل این وان دل، کارشناسان ویژه این حوزه، توضیحات لازم درباره هر یک از مدل های مختلف آل این وان دل را به علاقه مندان ارائه می دهند و به آنها کمک می کنند تا با شناخت کافی از هر دستگاه نسبت به خرید اقدام کنند.

در واحد فروش آل این وان دل که در نمایندگی فروش دل مستقر است، صفر تا صد ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر مدل برای کاربر توضیح داده می شود و نهایتا تصمیم بر عهده کاربر است که کدام مدل را انتخاب کند. قیمت محصولات در نمایندگی فروش دل همگی مصوب و مشخص است.

فروش تبلت دل

تبلت نمونه ای دیگر از محصولات کمپانی دل است. این محصول در نمایندگی فروش دل در مدل ها و انواع مختلف وجود دارد و به فروش می رسد.

تبلت یکی نمونه رایج و پرطرفدار از محصولاتی است که کمپانی دل طراحی و تولید می کند. در نمایندگی فروش دل می توانید یک خرید متمایز تبلت را تجربه کنید و از خدمات پس از فروش متمایز تر نیز بهره مند شوید. تمام سرویس های فروش همراه با تضمین های کیفیت است.

فروش کامپیوتر دل

فروش کامپیوتر دل نیز در نمایندگی فروش دل ساپورت و حمایت می شود. برای تهیه کامپیوتر دل از یک مرکز مطمئن و معتبر کمک بخواهید. تنها در این صورت است که می توانید اطمینان حاصل کنید که یک خرید ایمن خواهید داشت.

نمایندگی فروش دل همه سرویس ها و خدمات خود را به صورت تضمین صد در صدی ارائه می دهد. مهم نیست که محصول مورد نظر دقیقا چه چیزی باشد، مهم این است که محصولی با کیفیت از کمپانی دل در اختیار کاربران قرار بگیرید.

نگاهی به تاریخچه شرکت دل

شرکت دل قبل از استفاده از تجارت الکترونیکی، اکثر سفارش‌های خود را از طریق تلفن اخذ و با استفاده از پست آنها را برای خریداران خود، ارسال می‌کرد. با توجه به فروش ۲۵ درصدی شرکت فوق از طریق وب می‌توان به جایگاه و اهمیت موضوع تجارت الکترونیکی بیش از گذشته واقف گردید. در این راستا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورتیکه شرکت دل توانسته باشد، میزان فروش از طریق تلفن را ۲۵ درصد کاهش و ۲۵ درصد به میزان فروش خود از طریق وب بیفزاید، دلیل روشن و قاطعی برای وجود مزایای تجارت الکترونیکی وجود ندارد؟ دل صرفاأ کامپیوتر عرضه می‌نماید.

در صورتیکه مدیریت فروش از طریق وب هزینه‌های کمتری را به یک سازمان تحمیل نماید و یا افرادیکه از طریق وب کالای خود را خریداری می‌نمایند، اقدام به خرید تجهیزات کمکی دیگری نمایند و یا اگر هزینه‌های عملیات فروش از طریق وب بمراتب کمترشده و یا اگر ارائه کالا بر روی وب باعث افزایش خریداران و حجم عملیات فروش گردد، استفاده از تجارت الکترونیکی برای شرکت Dell مقرون بصرفه و توام با افزایش بهره‌وری بوده است.

Dell نیز از ویندوز RT ناامید شد

شرکت Dell

در صورتیکه شرکت دل در فرایند فروش کالا از طریق وب، فروش سنتی و مبتنی بر تلفن خود را از دست ندهد، چه اتفاقی می‌افتد؟ این موضوع می‌تواند صحت داشته باشد، این موضوع به تمایل عده‌ای برای خرید کالا از طریق وب بستگی خواهد داشت. گرایش بسمت خرید از طریق اینترنت بصورت یک نیاز مطرح شده است و از این بابت نگرانی چندانی وجود نخواهد داشت.

در رابطه با فروش عقیده‌ای وجود دارد که: زمانیکه یک مشتری کار خود را با یک فروشنده آغاز می‌نماید، نگهداری آن مشتری برای فروشنده بمراتب راحت تر از جذب مشتریان جدید است؛ بنابراین در صورتیکه تصمیم به ایجاد یک وب سایت زودتر اتحاذ گردد، نسبت به سایر فروشندگان که بعداأ تصمیم فوق را اتخاذ خواهند کرد، پیشقدم خواهید بود. شرکت Dell سایت خود را خیلی زود طراحی و پیاده‌سازی نموده و از این طریق از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

خدمات پس از فروش نمایندگی دل

  • عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه کپی دل / تعویض Main Board دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه کپی دل / تعویض AC power دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه کپی دل / تعویض DC Power دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Discharge دستگاه کپی دل / تعویض Discharge دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه کپی دل/ تعویض Blank Lamp دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه کپی دل / تعویض DEVELOPER Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه کپی دل/ تعویض Dram Unit دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه کپی دل / تعویض Paper Feed Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه کپی دل / تعویض Fusing Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه کپیدل / تعویض MC Charger دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی دل / تعویض Scan Unit دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه کپی دل / تعویض Transporter Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه کپی دل / تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه کپی دل / تعویض Optical Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی دل / تعویض SPF دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی دل/ تعویض ADF دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی دل / تعویض Duplex دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی دل / تعویض Sorter دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی دل / تعویض Finisher دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه کپی دل / تعویض Stapler Unit دستگاه کپی دل

تعمیر محصولات نمایندگی فروش دل

رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN  لپ تاپ دل / رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK لپ تاپ دل / رفع مشکلات مدار POWERING لپ تاپ دل / رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU لپ تاپ دل / رفع مشکلات مدار باک شارژر لپ تاپ دل / تعمیر گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی لپ تاپ دل /

تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ دل ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . . / رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک لپ تاپ دل / تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ دل ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی ) / تعمیرات باتری انواع لپ تاپ دل ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … ) /

باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ دل یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ dell ( نوت بوک ) / تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ دل  (Modem ) / تعمیرات گرافیگ لپ تاپ دل و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ نمایندگی دل (VGA) / ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ دل ( نوت بوک ) /

تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ دل ( آداپتور لپ تاپ ) / تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ نمایندگی دل ( wifi , bt ) / تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … ) / تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های دل ( نوت بوک های دل ) /

تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و … / تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات . / بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال لپ تاپ دل /

کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره لپ تاپ دل / روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ دل / تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ دل

نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و سرویس هایی متنوع و کاربردی در اختیار آنها قرار دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است.

در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دل فعالیت دارد و امکانات و تسهیلات منحصر به فرد و مفیدی برای کاربران خود تدارک دیده است. به کمک این تسهیلات صفر تا صد نیاز های کاربران تامین خواهد شد. تمامی خدمات تضمین شده هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات تکمیلی را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.