آل این وان دل Inspiron 23 5348 

آل این وان دل Inspiron 23 5348 دل دربین کامپیوترهای بدون کیس توانمند ظاهر شده است. همانطور که میدانید کامپیوترهای آل‌این‌وان بدلیل محدودیت در ارتقا و جمع‌وجور بودن برای کاربردهای حرفه‌ای مناسب نیستند. کامپیوتر جدید دل مدل Inspiron 5348 به نسبت همرده‌های خود از توانایی بالایی برخودار است. این کامپیوتر در کانفیگ‌های مختلف برای کاربردهای حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای عرضه شده است.

طراحی این محصول بسیار شیک میباشد. بدنه آل این وان دل Inspiron 23 5348 دل مشکی و از پلاستیک مات ساخته شده است. علاوه بر استقامت بالای آن، جای اثر انگشت و کثیفی روی آن کمتر مشخص میشود. از دیگر مزیت‌های این کامپیوتر ضخامت کم بدنه آن است. بدلیل امکان قرارگیری این محصول روی میزهای باریک برای فروشگاه‌ها بسیار مناسب میباشد.

آل این وان Inspiron 23 5348.

آل این وان Inspiron 23 5348

آل این وان دل Inspiron 23 5348  مجهز به پردازنده Core i7 4770S اینتل، پردازشگر گرافیکی AMD Radeon R7 A265، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی است. این سیستم جهت اجرای برنامه‌های گرافیکی و محاسباتی بسیار مناسب است. نمایشگر این کامپیوتر دارای کیفیت FUll HD و ۲۳ اینچی است. همچنین از روکشی مات در آن استفاده شده که برای استفاده در محیط‌های با نور زیاد مناسب است.

از پورت‌های بکار رفته در این کامپیوتر میتوان به یک پورت HDMI، پورت LAN، دو پورت USB 3.0 و پنج پورت USB 2.0 اشاره کرد. از دیگر نکات مثبت درباره این محصول می‌توان به داشتن سیستم‌عامل Windows 8.1 نسخه ۶۴ بیتی به عنوان پیش‌فرض و ماوس و کیبورد بی‌سیم اوریجینال دل در بسته‌بندی محصول اشاره کرد.

مشخصات فنی آل این وان دل

تعمیرات آل این وان دل

واحد تعمیرات آل این وان دل از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی دل است که دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی دل ذکر شده است.شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه که در مرکز تعمیرات آل این وان دل انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند.

جهت آشنایی با دیگر خدمات واحد تعمیرات دل با مراجعه به بخش زیر اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فروش آل این وان دل

فروش آل این وان دل در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر انجام می‌شود. همانطور که میدانید کارایی کامپیوترها نسبت به نیاز مصرف کننده بسیار متغیر است. بهتر است قبل از خرید ب مشاوران نمایندگی دل تماس بگیرید.

با مراجعه به صفحه فروشگاه مرکزی دل می‌توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید انواع کامپیوتر رومیزی، کامپیوتر desktop، کامپیوتر آل‌این‌وان، لپ‌تاپ و… مطلع گردید.

از آن جا که رفع نیاز کاربران مهم ترین دغدغه ی مدیریت نمایندگی دل است ،  اقدام به راه اندازی خدمات سرویس در محل و تحویل در محل در این مرکز نموده است.مشتریان گرامی  در صورت ایجاد مشکل در هر یک از محصولات دل خود، می توانند با یک تماس، تقاضای سرویس یا تحویل در محل دل را ثبت نمایند.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل  متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی دل در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند.

نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار محصولات دل و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.