تبلت دل ونیو ۸ پرو

اگرچه مدت‌ها بود که جای خالی تبلت‌های کوچک ویندوزی در بازار حس می‌شد و هیچ شرکتی حاضر به عرضه چنین دستگاه‌هایی نبود اما در طول سالهای اخیر شرکت‌هایی نظیر لنوو و دل این ریسک را پذیرفته‌ و رسما به تولید تبلت‌های ویندوزی ۸ اینچی روی آورده‌‌اند. تبلت دل ونیو ۸ پرو از سری محصولات ارائه شده با سیستم عامل ویندوز و با صفحه نمایش ۸ اینچ است که به نمایشگر IPS نیز مجهز است. صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشنی معادل ۸۰۰ × ۱۲۸۰ دارد که کیفیت نسبتاً مناسبی به حساب می‌آید. پردازشگر چهار هسته ای اینتل اتم با حداکثر فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه (به عنوان وبکم) برخی از مشخصات سخت‌افزاری این محصول است که آنرا خاص و ویژه کرده‌ است. در تبلت دل ونیو ۸ پرو می‌توان از طریق شیار microSD نسبت به افزایش حافظه دستگاه اقدام کرد. باتری لیتیوم یونی دو سلولی تبلت دل ونیو ۸ پرو، تا ۸ ساعت توانایی حفظ شارژ دارد. سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول در بخش زیر آورده شده است.

تبلت دل ونیو 8 پرو

مشخصات تبلت دل ونیو ۸ پرو

ابعاد : ۹ × ۱۳۰ × ۲۱۶ میلی متر
وزن : ۳۹۵ گرم
ساختار بدنه : پلاستیک
نوع : LED-backlit IPS LCD
اندازه : ۸ اینچ
سایر قابلیت‌ها : قابلیت تشخیص چند لمس همزمان
رزولوشن : ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
تراکم پیکسلی : ۱۸۹ پیکسل بر اینچ
بازه اندازه صفحه نمایش : بین ۸ تا ۱۰ اینچ
 پردازنده مرکزی : Intel Atom Z3740D, Quad-Core CPU
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی :۱٫۸ گیگاهرتز
پردازنده‌ی گرافیکی : Intel HD
دوربین اصلی : دارد
رزولوشن دوربین : ۵ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین : دوربین پشتی با کیفیت ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی : دوربین جلویی (وب‌کم) با کیفیت ۱٫۲ مگاپیکسل
فلش : ندارد
مقدار رم : ۲ گیگابایت
حافظه داخلی : ۳۲ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه : microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه : ۶۴ گیگابایت
Wi-Fi : ۸۰۲٫۱۱a/g/n – Miracast enabled
فناوری‌های ارتباطی : Wi-Fi , بلوتوث
بلوتوث : نسخه‌ی ۴٫۰
فناوری‌های مکان‌یابی : ندارد
درگاه ارتباطی : microUSB

تعمیرات تبلت دل

تعمیرات تبلت دل ونیو ۸ پرو و سایر مدلهای تبلت دل، با توجه به نقش‌آفرینی خارق‌العادۀ این کمپانی در تولید تبلت‌ها‌ و مطرح گشتن آن به عنوان یکی از پیشروان این صنعت، نیازمند حضور کارشناسانی است که همگام با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، از نوین‌ترین متدها در فرآیند تعمیر استفاده کنند تا از این راهرو قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب احتمالی در تبلت‌های دل گردند. استفاده از به‌روزترین روش‌های تعمیر و به‌کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه، ضمن سرعت‌بخشی به فرآیندهای تعمیرات تبلت  ، زمینه‌ای فراهم می‌سازد تا این دستگاه‌ها کیفیت و عملکرد اولیه خود را بازیابند.

اجزای مختلف تبلت

فلت تاچ و ال سی دی

باطری

اسپیکر

میکروفون

دکمه پاور و ولوم

سوکت شارژر

هندزفری

دوربین پشت و جلو

هارد

پلیت وای فای

سوکت هندزفری

مادربرد

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری تبلت دل ونیو ۸ پرو با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در مرکز تعمیر تبلت دل انجام می پذیرد. دارندگان هریک از تبلت های دل –صرف‌نظر از مدل دستگاه – می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت دل، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند. تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از بهترین مواد اولیه، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا پارت تعمیرات تبلت دل به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی سرویس و تعمیر تبلت دل قرار گیرد.

نمایندگی فروش دل یک مرجع تخصصی فروش محصولات دل این برند از جمله فروش تبلت دل ونیو ۸ پرو است که شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، با توجه به ویژگی های مدنظر و بودجه اختصاصی، دستگاه مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی فروش دل سبب می گردد تا شما کاربران گرامی دستگاهی را خریداری کنید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهایتان داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید.

نمایندگی تعمیرات دل ارائه دهنده تخصصی ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تبلت دل ونیو ۸ پرو  سایر مدلهای این محصول به متقاضیان است. در مرکز تعمیرات دل تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند. برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل در محل تبلت دل» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات دل، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی دل انتقال می دهند. تبلت تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

نمایندگی دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل