تبلت دل Venue 8 Pro 3G

تبلت دل Venue 8 Pro 3G را می‌توان در رده تبلت‌های ۷ و ۸ اینچی‌ای قرار داد که طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. اگرچه مدت‌ها بود که جای خالی تبلت‌های کوچک ویندوزی در بازار حس می‌شد و هیچ شرکتی حاضر به عرضه چنین دستگاه‌هایی نبود اما در طول سالهای اخیر شرکت‌هایی نظیر لنوو و دل این ریسک را پذیرفته‌ و رسما به تولید تبلت‌های ویندوزی ۸ اینچی روی آورده‌‌اند.

تبلت دل Venue 8 Pro 3G مجهز به نمایشگر IPS با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ است. از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری این تبلت ۸ اینچی می‌توان به پردازشگر چهار هسته‌ای اینتل اتم با حداکثر فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه (به عنوان وبکم) اشاره کرد.

باتری لیتیوم یونی دو سلولی این تبلت دل Venue 8 Pro 3G، دستگاه شما را تا ۸ ساعت در کاربری ترکیبی سر پا نگاه می‌دارد و وجود سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ به شما امکان می‌دهد در محیط آشنای ویندوز با فایل‌ها و برنامه های خود کار کنید. تبلت دل Venue 8 Pro 3G قابلیت مکالمه ندارد و تنها از شبکه‌های ۲G و ۳G پشتیبانی می‌کند.

تبلت دل Venue 8 Pro 3G

مشخصات فنی تبلت دل Venue 8 Pro 3G

ابعاد :۹ × ۱۳۰ × ۲۱۶ میلی متر
وزن :۳۹۵ گرم
امکانات :قابلیت نصب سیم‌کارت
قطع سیم کارت :سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)
ساختار بدنه :پلاستیک
قابلیت پشتیبانی از سیم کارت :دارد – یک سیم کارت

 نوع : LED-backlit IPS LCD

اندازه : ۸ اینچ
سایر قابلیت‌ها : قابلیت دریافت چند لمس همزمان
رزولوشن : ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
تراکم پیکسلی : ۱۸۹ پیکسل بر اینچ
بازه اندازه صفحه نمایش : بین ۸ تا ۱۰ اینچ
 پردازنده مرکزی : Quad-Core CPU
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی : تا ۱٫۸ گیگاهرتز
پردازنده‌ی گرافیکی : Intel HD
تراشه : Intel Atom Z3740D Chipset
دوربین اصلی : دارد
رزولوشن دوربین : ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی : دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو به عنوان وبکم
فلش : ندارد
مقدار رم : ۲ گیگابایت
حافظه داخلی :۶۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه :microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه :۳۲ گیگابایت
قابلیت مکالمه : ندارد
Wi-Fi : ۸۰۲٫۱۱a/g/n – Miracast enabled
شبکه های ارتباطی : ۲G , 3G
فناوری‌های ارتباطی : GPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث
بلوتوث : نسخه‌ی ۴٫۰
فناوری‌های مکان‌یابی : GPS 
درگاه ارتباطی : microUSB

تعمیرات تبلت دل

تعمیرات تبلت دل در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع نمایند.

اجزای مختلف کامپیوتر دسکتاپ

انواع پورت

باتری

مادر برد

CPU

تاچ پد

فلت تصویر

RAM

هارد

قاب و لولا

صفحه نمایش

چیپ گرافیک

کیبورد

بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل Venue 8 Pro 3G از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت دل گشته است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت دل تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید.

نمایندگی فروش تبلت دل عرضه‌کننده کلیه تبلت های این برند از جمله تبلت دل Venue 8 Pro 3G به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. اگر شما نیز از علاقمندان تبلت های دل هستید و قصد خرید یکی از آنها را دارید می توانید با حضور در نمایندگی فروش تبلت دل سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این برند را دریافت نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی فروش تبلت دل تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، شما را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

نمایندگی تعمیرات دل ارائه دهنده تخصصی ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تبلت دل Venue 8 Pro 3G Venue 8 Pro 3G  و سایر مدلهای این محصول به متقاضیان است. در مرکز تعمیرات دل تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند. برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل در محل تبلت دل» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات دل، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی دل انتقال می دهند. تبلت تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل