لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B

لپ تاپ های دل دارای مدل های مختلفی است اما لپ تاپ  INSPIRON 15-5567 – B با ظاهری جذاب برای کاربران عرضه شده است . این دستگاه بدنه مقاوم و طراحی صیقلی دارد .  ابعاد صفحه نمایش لپ تاپ  INSPIRON 15-5567 – B ، ۱۵٫۵  اینچ است . مشخصات سخت افزاری این دستگاه عبارت است از: مجهز بودن به نسل هفتم پردازنده‌ های قدرتمند اینتل با نام کبی لیک با ۸ هسته پردازنده و ۴ مگابایت کش. لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B از ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR-4 و ۲ ترابایت هارد بهره می ‌برد.

میزان رم گرافیک در لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B برابر ۴ گیگابایت و سری R7 M445 است. پورت‌های این دستگاه شامل درگاه SD Card، یک عدد USB 2.0، درایو DVD، پورت قفل در سمت راست دستگاه و پورت شبکه، HDMI، دو عدد USB 3.0 و پورت هد‌ست در سمت چپ است. افرادی که قصد تهیه دستگاهی با قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری بالا را دارند لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B می ‌تواند گزینه ‌ی بسیار مناسبی برای آن‌ ها باشد.

لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B

مشخصات فنی لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی:ATI

مدل پردازنده گرافیکی:R7 m445 – GDDR5

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی:۴GB

پردازنده مرکزی

سازنده پردازنده:Intel

سری پردازنده:Core i7

مدل پردازنده:۷۵۰۰

محدوده سرعت پردازنده:۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز

فرکانس پردازنده:۲٫۷۰GHz تا ۳٫۵۰GHzGHz

حافظهcache:4مگابایت

اندازه صفحه نمایش:۱۵٫۶ اینچ

نوع صفحه نمایش:TFT LED-backlit LCD

دقت صفحه نمایش:Full HD|1920×1080

صفحه نمایش مات:دارد

صفحه نمایش لمسی:ندارد

درایو نوری:DVD-RW

وبکم:دارد

کیبورد با نور پس زمینه:دارد

حسگر اثر انگشت:ندارد

کارت خوان:دارد

مودم: فاقد مودم

شبکه بی سیم Wi-Fi:دارد

بلوتوث: بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet:دارد

پورت VGA:ندارد

پورت HDMI:دارد

تعداد پورت: USB 3.02

تعداد پورت: USB 2.01

پورت USB Type-C:ندارد

پورت Thunderbolt:ندارد

پورت Serial:ندارد

ابعاد:۲۳٫۳ × ۳۹۰ × ۲۵۹ میلی‌متر

وزن:۲٫۳ کیلوگرم

طبقه‌بندی: مخصوص بازی، باریک و سبک، کاربری مالتی‌ مدیا، کاربری عمومی

نوع باتری:۴ سلولی

سیستم عامل:فاقد سیستم‌عامل

توضیحات سیستم عامل:Dos

اقلام همراه لپ تاپ:دفترچه راهنما- شارژر

حافظه RAM

ظرفیت حافظه: RAM16 گیگابایت

نوع حافظه: RAMDDR4

حافظه داخلی

ظرفیت حافظه داخلی:دو ترابایت

نوع حافظه داخلی:هارد دیسک

قطعات مختلف لپ تاپ

انواع پورت

باتری

مادر برد

CPU

تاچ پد

فلت تصویر

RAM

هارد

قاب و لولا

صفحه نمایش

چیپ گرافیک

کیبورد

واحد تعمیرات لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B

واحد تعمیرات لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B  دارای تجهیزات پیشرفته جهت ترمیم و تعمیر محصولات دل است .  واحد های تعمیرات دل  به صورت بخش های جداگانه طراحی شده است . از این رو کاربران لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . دلیل ایرادات پیش آمده در لپ تاپ یکی از این دو مورد است : ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری .

همین امر مدیریت نمایندگی دل را بر آن داشت تا با طراحی واحدهای تعمیر به شکل مجزا به ارائه ی هرچه بهتر خدمات  بپردازد . شما عزیزان می توانید پس از اتمام پروسه ی تعمیر نسبت به دریافت راهنمایی از تعمیرکار دستگاه اقدام نمایید . بدیهی است از این طریق می توانید با شرایط و نحوه ی استفاده ی صحیح از دستگاه خود آشنا شوید . با مراجعه به بخش مرتبط در سایت می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید .

نمایندگی دل با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات  ، به تعیمر  لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B   می پردازد . . کارشناسان فنی این مرکز پس از اتمام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . کادرفنی نمایندگی دل با بهره گیری از ابزارآلات درجه یک به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش مرتبط در سایت اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید .

نمایندگی دل علاوه بر تعمیر به فروش لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B نیز مبادرت می ورزد . کاربرانی که قصد خرید دستگاه فوق را دارند می توانند با دریافت راهنمایی های لازم از پرسنل مجموعه با دیدی باز دست به انتخاب بزنند . هزینه ی اخذ شده از مشتریان در نمایندگی دل مطابق با نرخنامه ی مصوب اتحادیه می باشد . با مراجعه به بخش مرتبط در سایت می توانید اطلاعات بیشتری در این حوزه بدست آورید .

نمایندگی دل با راه اندازی سرویس در محل ، با اعزام کارشناس فنی به  منزل و محل شما به رفع ایراد لپ تاپ INSPIRON 15-5567 – B  دل ، می پردازد .  بدیهی است شما عزیزان از این طریق می توانید بر نحوه ی عملکرد تکنسین نظارت داشته باشید . جهت مشاهده ی اطلاعات بیشتر می توانید به بخش مرتبط در سایت مراجعه نمایید .

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ، بخش های تعمیرات هر دستگاه را به صورت مجزا راه اندازی کرده است . از این رو کاربران با توجه به نوع دستگاه خود باید به واحد تعمیرات مربوطه مراجعه نمایند  . لازم به ذکر است ، پروسه ی تعمیر با تکیه بر مهارت تعمیرکاران و بکارگیری تجهیزات مدرن انجام می گردد . تکنسین های این مرکز به نحوی لپ‌ تاپ INSPIRON 15-5567 – B شما عزیزان را ریکاوری می نمایند که دستگاه پس از تعمیر همانند روز اول کار کند . کاربران محترم می توانند جهت مطالعه ی اطلاعات بیشتر به واحد تعمیرات هر محصول در بخش زیر مراجعه نماینند.

  در سایر صفحات ما اخبار دل ، مقالات دل، سوالات متداول دل را مطالعه نمایید.