لپ تاپ دل Inspiron N5110

آیا استاد یا دانشجو هستید و به دنبال لپ تاپ ایده‌آلی می‌گردید که برای شما مناسب باشد؟ ما به شما لپ تاپ دل Inspiron N5110 را معرفی می‌کنیم؛ این لپ تاپ یکی دیگر از لپ تاپ‌های منحصربه‌فرد و ارزان قیمت دل است که از امکانات خوبی برخوردار می‌باشد و در کانفیگ‌های مختلفی به بازار آمده است؛ از همه مهم‌تر دارای HDMI و USB 3.0 می‌باشد در ادامه این مطلب بیشتر به بررسی ویژگی‌های لپ تاپ دل مدل Inspiron N5110 و همچنین مشخصات فنی آن می‌پردازیم؛ پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لپ تاپ دل مدل Inspiron N5110 دستگاهی با وزن تقریبی ۲٫۸ کیلوگرم و با صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ است. این لپ تاپ به دلیل وزن نسبتاً مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی است و برای دانشجویان و اساتید گزینه مناسبی به نظر می رسد. لپ تاپ دل مدل Inspiron N1010 از صفحه کلید بزرگی برخوردار است که به هنگام کار عملکرد خوبی دارد. این صفحه کلید در حین کار صدای خفه ای دارد و کاربر را خسته نمی کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به رزولوشنِ ۷۶۸ × ۱۳۶۶ آن  اشاره کرد.

اسپیکرهای استریو موجود در قسمت جلو دستگاه، صدای نسبتا بلندی دارند و برای تماشای فیلم در یک اتاق ساکت و در جمع های دوستامه کم مناسب است. برای گوش دادن تفریحی و نه جدی به موسیقی هم بد نیستند. تاچ پد بزرگ این لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد که Gesture‌ های مختلف را با دو انگشت انجام دهید. این تاچ پد از Scrolling دو انگشتی، Pinching, Rotating پشتیبانی می‌کند. در ضمن با اعمال تنظیمات مخصوص می‌توانید از Scrolling دایره‌ای با یک انگشت نیز استفاده کنید. بعلاوه کلیدهای راست و چپ در هنگام فشرده شدن صدایی از خود تولید نمی‌کنند  و نسبتاً نرم هستند. به طورکلی در وصف این دستگاه می توان از عبارت «ارزان و با امکانات عالی» استفاده کرد.

نقد و بررسی لپ تاپ دل Inspiron N5110

هیچ کس نیست که دوست نداشته باشد لپ تاپی ارزان قیمت با امکانات مناسب و از همه مهم‌تر طراحی ظاهری شیک و زیبا خریداری کند؛ لپ تاپ دل Inspiron N5110 از همان لپ تاپ‌های ارزان قیمت دل است که امکانات خوبی هم دارد و همانطور که اشاره کردیم در کانفیگ‌های مختلفی روانه بازار شده است؛ به گونه‌ای که هم می‌توانید این لپ تاپ را با پردازنده دو هسته‌ای اینتل که از قابلیت Hyper Threading برای تبدیل شدن به یک پردازنده چهار هسته‌ای است برخوردار است را خریداری کنید و هم با پردازنده چهار هسته‌ای که با قابلیت Hyper Threading توانایی تبدیل شدن به یک پردازنده هشت هسته‌ای را دارد؛ با این وجود می‌توانید متناسب با نیازها و بودجه‌ای که دارید یکی از کانفیگ‌های این لپ تاپ دل را خریداری کنید.

حافظه رم لپ تاپ دل Inspiron N5110 از 4 گیگابایت تا 6 گیگابایت متغیر می‌باشد و ظرفیت هارد دیسک این سیستم نیز در 320 گیگابایت، 500 گیگابایت و 640 گیگابایت موجود می‌باشد. با وجود اینکه بدنه و صفحه کلید لپ تاپ دل از پلاستیک ساخته شده است اما اگر با دقت به صفحه کلید آن نگاه نکنید متوجه جنس پلاستیکی آن نخواهید شد چراکه به رنگ کروم است؛ البته نمایشگر لپ تاپ دل مدل Inspiron N5110 کاملاً براق است که این مسئله می‌تواند استفاده از این دستگاه را در زیر نور آفتاب با مشکل روبه‌رو کند اما نباید فراموش کرد که کیفیت صفحه نمایش براق خیلی بیشتر از کیفیت صفحه نمایش مات است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این دستگاه این است که درب نمایشگر به صورت یک قاب از جای خود درمی‌آید تا بتوانید طرح دلخواه خود را جایگزین آن بکنید.

وزن لپ تاپ دل Inspiron N5110، 2.6 کیلوگرم است که به نظر خیلی سنگین نمی‌رسد؛ وضعیت کیبورد در این سیستم نیز خوب است به گونه‌ای که با تایپ بلند مدت در این دستگاه دچار مچ درد یا خستگی نخواهید شد چراکه طراحی کیبورد لپ تاپ دل مدل Inspiron N5110 به صورت جزیره‌ای می‌باشد از این‌رو کلیدها با فاصله از یکدیگر قرار گرفته‌اند و پروسه تایپ برای کاربر را لذت‌بخش و آسان کرده‌اند. مدت شارژدهی در این دستگاه متناسب با هر یک از کانفیگ‌های آن که به‌ آن‌ها اشاره کردیم متفاوت می‌باشد به گونه‌ای که مدت شارژدهی لپ تاپ دل با کانفیگ دو هسته‌ای که از باتری 48 واتی 6 سلولی برخوردار می‌باشد حدود 3 ساعت و 33 دقیقه است.

مشخصات فنی لپ تاپ Dell Inspiron N5110

  • ابعاد صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت ۱۳۶۶x768
  • امکانات DVD-RW Webcam Card Reader Wi-Fi Ethernet Port VGA Port HDMI Port
  • باتری ۶ سلولی
  • فاقد سیستم‌عامل
  • صفحه نمایش عریض و با کیفیت LED
  • ابعاد و اندازه های فیزیکی دستگاه عبارتند از: ۳۵۶ × ۲۴۴ × ۳۷ میلی‌متر
  • وزن دستگاه عبارت است از: ۲٫۴۴ کیلوگرم
  • پردازنده مرکزی Intel Core i7 2670QM 2.2 GHZ 3.10 GHz
  • حافظه RAM ظرفیت: ۸ گیگابایت با نوع DDR3
  • ظرفیت حافظه داخلی دستگاه عبارت است از: ۷۵۰ گیگابایت با مشخصات: ۵۴۰۰ RPM
  • پردازنده گرافیکی این دستگاه عبارت است از: NVIDIA GeForce GT525M 1GB

قطعات مختلف لپ تاپ

  • رم
  • اسپیکر
  • دی وی دی رایتر
  • قاب
  • کابل فلت
  • لولا
  • ال سی دی /  ال ای دی
  • فن و هیتسینگ
  • باتری ( باطری)
  • هارد
  • آداپتور ( شارژر)
  • صفحه کلید ( کیبورد)

قیمت فروش لپ تاپ دل Inspiron N5110

اگر با وجود تمامی ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری لپ تاپ دل Inspiron N5110 که مورد بررسی قرار داده‌ایم به خرید این لپ تاپ علاقه‌مند شده‌اید و دوست دارید بدانید که قیمت دقیق آن چقدر است به شما پیشنهاد می‌کنیم که با نمایندگی رسمی لپ تاپ دل تماس بگیرید؛ این مرکز از کارشناسان مجربی برخوردار است که قیمت دقیق انواع مدل‌های لپ تاپ دل را به شما اعلام می‌کنند و علاوه‌ بر این متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید شما را برای خرید بهترین مدل لپ تاپ دل راهنمایی می‌کنند؛ با این وجود نه تنها از طریق تماس با نمایندگی لپ تاپ دل می‌توانید از قیمت دقیق لپ تاپ دل مدل Inspiron N5110 مطلع شوید بلکه می‌توانید از راهنمایی‌ها و مشاوره کارشناسان این مرکز برای خرید لپ تاپ دل استفاده کنید.

سرویس لپ تاپ دل Inspiron N5110

بهتر است هر لپ تاپی 6 ماه یکبار جهت سرویس به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ سپرده شود چراکه سرویس لپ تاپ از خرابی قطعات آن و همچنین بروز مشکلاتی مانند: هنگ کردن، کند شدن و … در این دستگاه جلوگیری می‌کند. خدمات سرویس لپ تاپ شامل: سرویس فن، بازبینی هیت سینک (قطعه‌ای که حرارت موجود در لپ تاپ را پراکنده کرده و مانع از خرابی قطعات به دلیل دمای بالا در این دستگاه می‌شود)، تعویض پد گرافیک، تعویض خمیر سیلیکون CPU (انتقال‌دهنده گرما) و … می‌باشد. درصورتی که از لپ تاپ دل Inspiron N5110 استفاده می‌کنید و تمایل دارید آن را سرویس کنید به یکی از شعبه‌های نمایندگی رسمی لپ تاپ دل مراجعه کنید.

عیب‌یابی و تعمیر لپ تاپ دل Inspiron N5110

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل Inspiron N5110 را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد؛ از این‌رو اگر از این مدل لپ تاپ دل استفاده می‌کنید و با مشکلی در آن روبه‎رو شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات آن را به نمایندگی لپ تاپ دل بسپارید اما چطور؟ یا می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌‌های نمایندگی دل مراجعه کنید یا اینکه این دستگاه را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در تهران ارسال کنید.

تکنسین‌های این مرکز پس از دریافت لپ تاپ شما به عیب‌یابی موشکافانه آن می‌پردازند تا منشأ مشکل را در این دستگاه پیدا کنند، سپس هزینه تعمیرات لپ تاپ دل مدل Inspiron N5110 را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند تا درصورت تمایل پروسه تعمیرات آن را آغاز کنند؛ درنهایت نیز این دستگاه را تست کرده و پس از اطمینان از رفع مشکل آن به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌کنند.

 

تعمیرات مک بوک اپل / تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیرات لپ تاپ توشیبا/ تعمیرات لپ تاپ شارپتعمیرات لپ تاپ فوجیتسو /نمایندگی رسمی پاناسونیک /نمایندگی رسمی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ایسر/تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی رسمی برادر /نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی کونیکا مینولتاتعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیر لپ تاپ msi / تعمیرات لپ تاپ اپلتعمیر لپ تاپ ایسوس /تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ دل/تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو/ تعمیرات لپ تاپ سونیتعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / نمایندگی برادر / نمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس / تعمیر لپ تاپ لنوو / نمایندگی کیوسرا / تعمیرات لپ تاپ