تعمیرات پروژکتور دل

تعمیرات پروژکتور دل در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیرات –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا  «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پروژکتور دل گردند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به مدل خاصی از این دستگاه نیست و دربرگیرندۀ تمامی مدل های پروژکتور دل است.

کاربران کلیه پروژکتورهای دل اعم از پروژکتورهای اداری و خانگی، پروژکتورهای قابل حمل و پروژکتورهای خانگی می‌توانند به مرکز تعمیر پروژکتور DELL مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان جمل و جابجایی پروژکتور وجود نداشته باشد می‌توان برای تعمیر پروژکتور از سرویس «تعمیرات در محل پروژکتور دل» استفاده کرد.

در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و تعمیرات مورد نیاز را بر روی پروژکتور اِعمال می‌کنند. برخی از عیوب رفع شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور عبارت است از: عیوب مربوط به پاور ویدئو پروژکتور، عیوب مربوط به پاور لامبلاست، عیوب مربوط به منشور رنگ LCD، عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL، عیوب مربوط به تراشه DMD، عیوب مربوط به لنز و اپتيك و …. .

علت خرابی تصویر پروژکتور یا خرابی رنگ آن چیست؟

اگر تصویر پروژکتور و یا رنگ های آن به هم ریخته باشد –برای مثال رنگ تصاویر ارسال شده توسط پروژکتور متمایل به زرد یا رنگی خاص باشد- لازم است تا مواردی چون کابل ارتباطی ویدیو پروژکتور و کامپیوتر، پورت خروجی تصویر مربوط به سیستم و پورت ورودی ویدیو پروژکتور چک گردد. برای مثال باید پس از جدا نمودن دو طرف کابل از کامپیوتر و ویدیو پروژکتور ابتدا سوکت های دوطرف کابل و پین های داخلی آن از نظر سالم بودن چک شود.

پس از این کار، کابل را به یک سیستم و مانیتور جداگانه وصل شده و درستی عملکرد آن بررسی می‌گردد. در صورتی که با این اقدامات مشکل برطرف نشود، احتمالا نیاز به تعویض کابل باشد. بررسی پورت خروجی تصویر مربوط به سیستم و پورت ورودی ویدیو پروژکتور نیز مراحلی دارد که می‌بایست توسط کارشناسان تعمیرات پروژکتور دل انجام شود. (با جستجوهای اینترنتی و مراجعه به بخش مقالات همین وبسایت نیز می‌توانید اطلاعات لازم در این باره را کسب نمایید).

دلیل خاموش شدن خودبخودی لامپ پروژکتور دل چیست؟

در شرایطی که لامپ پروژکتور بخودی خود خاموش شود و چراغ اخطار با رنگ قرمز روشن گردد، می‌توانید برای رفع این اشکال مراحل درج شده در این بخش را دنبال نمایید. برای شروع چند دقیقه پروژکتور را به حال خود رها سازید تا خنک شود. با خنک شدن دستگاه، از بسته نبودن دریچه های موجود بر بدنه دستگاه مطمئن گردید. فیلتر هوای پروژکتور را تمیز نمایید. برای این کار می توانید از فشار هوای مناسب با استحکام دستگاه استفاده نمایید.

در این مرحله می توانید پروژکتور را روشن نمایید. در صورتی که تمامی اقدامات فوق را انجام داده اید و بعد از روشن شدن دستگاه، همچنان شاهد استمرار دمای بالای آن هستید، احتمالاً این داغ بودن، ناشی از وجود اشکالاتی در لامپ پروژکتور یا سیم پیچی های ویدیو پروژکتور باشد. در این شرایط نیاز است تا دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات پروژکتور دل بررسی شده و عیوب مشاهده شده در آن مرتفع گردند.

چه زمانی برای تمیز کردن فیلتر پروژکتور مناسب است؟

فیلتر پروژکتور قطعه‌ای است که وظیفه پاکسازی هوای وارد شده به پروژکتور و عاری ساختن آن از ذرات گرد و غبار را بر عهده دارد. با توجه به کارکردی که فیلتر پروژکتور دارد، در طول استفاده از پروژکتور نیاز است تا این قطعه در بازه‌های زمانی مشخص، سرویس و یا در صورت نیاز تعویض گردد. در غیراینصورت هوای وارد شده به پروژکتور تصفیه شده نخواهد بود و قطعات موجود در پروژکتور سریع‌تر کثیف خواهند شد.

غالب پروژکتورهای امروزی، فرا رسیدن زمان تمیز کردن پروژکتور را از طریق ارائه پیغام هایی به کاربر اطلاع می‌دهند. این موضوع در پروژکتورهای برخوردار از چراغ ال ای دی (LED) به صورت روشن و خاموش شدن این چراغ ها و یا تغییر رنگ شان اتفاق می‌افتد. اگر چه امکان تعویض فیلتر توسط کاربران عادی امکان‌پذیر است اما برای پیشگیری از بوجود آمدن خرابی در حین این کار، توصیه می‌شود تعویض فیلتر توسط کارشناسان تعمیرات پروژکتور دل انجام پذیرد.

دلیل چشمک زدن و قرمز بودن چراغ اخطار ویدئو پروژکتور چیست؟

اگر چراغ موجود در ویدئو پروژکتور شما مرتباً در حال چشمک زدن است و یا با رنگ قرمز روشن است، احتمالا اشکالی در چراغ ویدئو پروژکتور شما وجود دارد. در این شرایط توصیه می‌شود راهکارهای ارائه شده در این بخش را دنبال نمایید. (نکته: در صورت تداوم اشکال پیش آمده با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پروژکتور دل تماس گرفته و از دستکاری پروژکتور خودداری نمایید). پروژکتور را به حال خود رها کنید تا دمای آن پایین آمده و خنک شود. با خنک شدن دستگاه و خاموشی فن تهویه، کابل های ویدیو پروژکتور را از برق بکشید.

از جاگیری درست لامپ دستگاه اطمنیان حاصل کنید و بررسی نمایید تا لامپ دچار شکستگی نباشد. پروژکتور را به پریز برق بزنید و دستگاه را روشن نمایید. کار کردن یا نکردن پروژکتور را تست نمایید و در صورت تداوم مشکل پیش آمده با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پروژکتور دل تماس بگیرید.

تعمیرات پروژکتور دل و دیگر واحدهای تعمیرات دل

تعمیرات پروژکتور از دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پروژکتور دل به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، محدود به نوع خاصی از این دستگاه نیست و پشتیبان تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) می باشد. دیگر واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور دل

کاربران گرامی پروژکتورهای دل می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیرات پروژکتور دل مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. برخی از خدمات واحد تعمیرات پروژکتور دل در این مرکز عبارتند از:

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو دل
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور دل
  • تعمیرات پروژکتور دل و رفع رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور دل
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور دل
  • تعمیرات پروژکتور دل و رفع عیوب مربوط به پاور ویدئو پروژکتور دل
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست دل
  • رفع عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور دل
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور دل
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD دل
  • تعمیرات پروژکتور دل و رفع عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور دل

اخبار پروژکتور دل و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات پروژکتور دل تمامی ایرادات مرتبط با پروژکتورهای این برند محبوب را با بهره‌مندی از ابزارآلات هوشمند و به دست تیمی از کارشناسان زبدۀ این حوزه رفع و برطرف می‌سازد. کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور دل با بررسی تعداد بی‌شماری از پروژکتورهای دل و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات پروژکتور دل به‌کار بسته‌‌اند. شما کاربران گرامی می توانید اخبار پروژکتور دل و دیگر خبرها مرتبط با این بخش را از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

انواع پروژکتور دل و دیگر محصولات دل

کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور دل در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع پروژکتور دل آشنا سازند. کارشناسان ما در نمایندگی دل با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع پروژکتور دل و دیگر محصولات دل به بخش زیر مراجعه نمایید.

مقالات پروژکتور دل و دیگر مقالات

کارشناسان ما در نمایندگی دل با نگارش مقالاتی مرتبط در تلاش هستند تا بخشی از دانش فنی خویش را با کاربران سایت به اشتراک بگذارند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان حوزه تعمیرات پروژکتور دل هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیرات پروژکتور دل آشنا شوید. مقالات پروژکتور دل و دیگر مقالات از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

سوالات متداول تعمیرات دل

مرکز تعمیرات دل در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارشناسان تعمیر و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات دل راه‌اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید پرسش های خود درباره عیوب هریک از دستگاه های دل و شیوه های تعمیر هر یک از آنها با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات دل یاری کنید.

کادر پشتیبانی مرکز تعمیرات دل با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود. بعلاوه شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق ارتباط و تماس با این مرکز، درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان تعمیر و سرویس تعمیرات دل در محل مورد نظرتان ثبت نمایید. سوالات متداول تعمیرات دل در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند.