اشتراک گذاری

نمایندگی دل در تهران

نمایندگی دل در تهران در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به دارندگان دستگاه های این برند، تخصصی ترین واحد تعمیرات محصولات دل را، با تیمی از باتجربه ترین  مهندسان و کارشناسان تعمیر راه اندازی نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی دل در تهران با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات دل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

دل یک شرکت آمریکایی است که از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT در جهان به شمار می رود. کمپانی دل تولید کننده لوازم الکترونیکی مختلف از جمله لپ تاپ، تبلت، آل این وان، پرینتر، دستگاه کپی، کامپیوتر، پروژکتور و …. است. محصولات این شرکت از جایگاه خوبی نزد مشتریان در ایران برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما نیز از کاربران دستگاه های دل هستید و یا اینکه قصد خرید محصولات آن را دارید، می‌توانید در این مطلب با یکی از مراکز رسمی و معتبر ارائه دهنده خدمات دل در تهران آشنا می شوید و خدمات مورد نیاز خود را از آن دریافت نمایید.

نمایندگی دل در تهران

شعب نمایندگی دل در تهران

مرکز سخت افزار ایران جهت سهولت دسترسی کاربران به خدمات نمایندگی دل، چندین شعبه در سطح شهر تهران راه اندازی کرده است. در تمامی این شعبه ها خدمات فروش، پس از فروش و تعمیر دستگاه های دل انجام شده و کاربران می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود، این خدمات را دریافت کنند و یا میتوانند با شماره تلفن نمایندگی دل در تهران 62948-021 تماس بگیرند. شایان توجه است که در رابطه با تعمیر دستگاه های دل، خدمات سرویس در محل نیز در این شعب ارائه شده و همشهریان عزیز می توانند دستگاه خود را در محل تعمیر نمایند. در ادامه مطلب به معرفی این شعبه ها می پردازیم.

نمایندگی دل در ستارخان

شعبه مرکزی نمایندگی دل مرکز سخت افزار ایران، در منطقه ستارخان قرار دارد. این شعبه طیف وسیعی از خدمات فروش و پس از فروش را به کاربران خود ارائه می کند. دو ویژگی برجسته این شعبه، «تکنسین های مجرب» و «تجهیزات مدرن و پیشرفته» می باشد. این موضوع سبب شده تعمیر دستگاه های دل با بهترین کیفیت انجام شده و بالاترین رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته باشد.

نمایندگی دل در میرداماد

خدمات تعمیر دستگاه های دل با بهترین کیفیت و با استفاده از جدیدترین متد، در شعبه میرداماد به همشهریان ساکن در این محدوده ارائه می گردد. تعمیر پرینتر دل، تعمیر تبلت دل، تعمیر لپ تاپ دل، سرویس و تعمیر دستگاه کپی دل و عیب یابی و تعمیر سایر دستگاه های تولید شده شرکت دل، نمونه هایی از خدمات قابل ارائه در این شعبه می باشد که به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

نمایندگی دل در ولیعصر

از اصول و اهداف اولیه نمایندگی دل در تهران، مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری می باشد. از این رو تمامی خدمات فروش و تعمیر دستگاه های دل را برای مشتریان خود گارانتی می کند. اگر شما جهت تعمیر دستگاه خود به شعبه ولیعصر مراجعه کنید، پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان ضمانت نامه کتبی در خصوص فرآیندهای انجام شده و قطعات تعویضی را به شما ارائه می کنند. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد نمایندگی دل می باشد.

نمایندگی دل در سعادت آباد

برای خرید محصولات اورجینال و اصلی شرکت دل، کافی است سری به واحد فروشگاهی نمایندگی دل در مرکز سخت افزار ایران بزنید. این مرکز تمامی محصولات اصلی، فابریک و جدید کمپانی دل را برای خرید عموم مردم در بخش فروشگاهی خود قرار داده است. چنانچه در محدوده سعادت آباد سکونت دارید می توانید محصول مورد نظر را از این شعبه خریداری کنید.

نمایندگی دل در پیروزی

تنها با یک تماس تلفنی می توانید برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. این شعبه خدمات خود را به صورت سرویس در محل نیز به کاربران ارائه می کند. چنانچه در دستگاه لپ تاپ، کامپیوتر، دستگاه کپی یا پروژکتور خود ایرادی مشاهده کرده اید می توانید با کارشناسان مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد و از آنها بخواهید تعمیرکار را به محل شما اعزام کنند. در اسرع وقت تکنسین های فنی این مجموعه به محل شما آمده و دستگاه را برایتان تعمیر می کنند.

نمایندگی دل در رسالت

شعبه دیگر ارائه دهنده خدمات تخصصی دل در تهران، شعبه رسالت می باشد. در این شعبه نیز تمامی خدمات فروش، پس از فروش و تعمیر دستگاه های دل به مشتریان ارائه می شود. تخصصی ترین خدمات در این مجموعه در حوزه تعمیرات ارائه می شود و کاربران می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق خدمات سرویس در محل، از این خدمات بهره مند گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد.

مشخصات نمایندگی دل در تهران

نمایندگی دل با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های دل و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. برخی از مشخصات نمایندگی دل عبارتند از:

  • حضور و همکاری تیمی از زبده ترین مهندسان جوان و خبره کشور
  • نظارت نمایندگانی از شرکت دل بر خدمات ارائه شده توسط مهندسان این مرکز
  • استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر
  • ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده
  • کسب اجازه از صاحبان دستگاه پیش از اقدام به تعمیر قطعات معیوب

نمایندگی فروش دل در تهران

کاربرانی که قصد خرید یکی از محصولات کمپانی دل نظیر لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، دستگاه کپی و … را دارند می‌توانند پس از حضور در نمایندگی فروش دل در تهران و دریافت مشاوره‌های تخصصی، جهت خرید دستگاه مورد نظر اقدام نمایند. در نمایندگی فروش دل مجموعه‌ای از جدیدترین و پرفروش‌ترین‌های دل فراهم شده است تا متقاضیان خرید هر محصول بتوانند پس از بررسی دستگاه و اطلاع از مشخصات فنی آن –مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن- جهت خرید اقدام نمایند.

معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی‌های محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه‌های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش Dell در تهران ‌می‌باشد. تهیه دستگاه مورد نیاز از نمایندگی دل در تهران ضمن آنکه شما را از جستجوهای کسالت‌بار در میان شلوغی‌های بازارِ عرضه رهایی می‌دهد، برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا از راهنمایی‌هایی کارشناسان موجود در این مرکز نیز بهره‌مند گردید.

نمایندگی تعمیر دل در تهران

نمایندگی تعمیر دل در تهران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با کلیه محصولات دل به متقاضیان است. کاربران کلیه محصولات دل می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خویش می‌توانند به نمایندگی تعمیرات دل در تهران مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در بخش زیر به برخی از سرویس‌های تخصصی قابل دریافت در نمایندگی دل در تهران اشاره می‌شود.

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ دل با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل قابل دریافت است. برخی از سرویس‌های قابل دریافت با حضور در این مرکز عبارت است از: تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ دل، بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت،

بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ، تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ، تعمیر و تعویض بلندگوی لپ تاپ، تعمیر و تعویض درایو نوری لپ تاپ دل، تعمیر و تعویض دیسک لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ دل و … .

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ دل

  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Scan Unit دستگاه کپی در نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Transporter Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Optical Unit نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی دل
  • تعویض SPF دستگاه کپی نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی دل
  • تعویض ADF دستگاه کپی نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی دل
  • تعویض Duplex نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی دل
  • تعویض Sorter دستگاه کپی نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی دل
  • تعویض Finisher نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Stapler Unit نمایندگی دل در تهران

تعمیر قطعات تاپ دل

  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN  لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار POWERING لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر لپ تاپ دل
  • تعمیر گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی لپ تاپ دل
  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ دل ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر، برد و . . .
  • رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک لپ تاپ دل
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ دل ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  •  تعمیرات باتری انواع لپ تاپ دل ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و… )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ دل یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ dell ( نوت بوک )

تعمیر کپی دل در تهران

نمایندگی تعمیر کپی دل ارائه‌دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با انواع دستگاه کپی دل اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس‌های دوره‌ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی دل را رفع و برطرف نمود.

این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی دل مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد. برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی دل عبارتند از: تعمیر بلید دستگاه کپی دل، تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی، شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی، تعمیر مین برد دستگاه کپی و …. .

تعمیر پروژکتور دل

عملیات انجام شده در مرکز تخصصی تعمیر پروژکتور دل به دلیل تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه نظیر خرابی پاور، خرابی پاور لامبلاست، منشور رنگ LCD، چرخ رنگ CARELWEEL، تراشه DMD، اختلال در لنز و اپتیک و مواردی از این دست در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

فرآیند تعمیر پروژکتور دل در این مرکز با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تسلط کارشناسان نمایندگی دل در تهران بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های پروژکتور به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

تعمیر آل این وان دل

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر آل این وان دل منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را شامل میگردد. کاربران کلیه مدلهای آل این وان دل می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه به نمایندگی دل در تهران مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از سرویس‌های قابل دریافت با حضور در این مرکز عبارت است از: تعمیر فن آل این وان دل، تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل، تعمیر مادربرد آل این وان دل، ارتقا آل این وان دل، تعمیر و تعویض مانیتور آل این وان دل و … .

تعمیر تبلت دل

کاربران تبلت های دل نیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در دستگاه خویش به نمایندگی دل در تهران مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. تعمیر تبلت دل و انواع بردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ،Clean Room ، PC3000 ،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300

 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می گیرد. بالا بودن سطح کیفی خدمات در این مجموعه به دلیل تأکید مدیریت این مرکز بر حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان و مشترکان خویش است.

خدمات نمایندگی دل در تهران

  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر تبلت دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر کپی دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر پروژکتور دل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تجهیزات شبکه دل
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با لپ تاپ دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر آل این وان دل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر مانیتور دل
  • تعمیر محصولات دل
  • سرویس محصولات دل

عیب یابی و رفع مشکلات محصولات دل

  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .
  •  بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال لپ تاپ دل
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره لپ تاپ دل
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ دل
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ دل
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ دل (آداپتور لپ تاپ)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ نمایندگی دل (wifi , bt)
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و …)
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های دل (نوت بوک های دل)
  •  تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …

نمایندگی دل

نمایندگی دل یک نهاد رسمی و قانونی است که برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تمامی محصولات دل راه اندازی شده است. در این نمایندگی می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفید، تمامی نیازهای خود در بخش فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دل را برطرف سازید. برای مثال در بخش خرید و فروش این امکان برای همه کاربران وجود دارد تا از سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی بهره مند شوند.

تحقیق مفصلی درباره محصول انتخابی خود داشته باشند، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنند و بهترین مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند. البته این تنها یک نمونه از انبوه خدمات در بخش فروش است. در بخش تعمیرات نیز می توانید با انتخاب پکیج ها حمایتی موجود، تمام مشکلات خود را رفع کنید. تمام خدمات این نمایندگی دل تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران و همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است.

خدمات نمایندگی دل

  • عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه کپی دل
  • تعویض Main Board دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه کپی دل
  • تعویض AC power نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه کپی دل
  • تعویض DC Power دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Discharge دستگاه کپی دل
  • تعویض Discharge دستگاه کپی نمایندگی دل
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه کپی دل
  • تعویض Blank Lamp نمایندگی دل در تهران
  • تعویض Paper Feed Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Fusing Unit نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه کپی دل
  • تعویض MC Charger نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض DEVELOPER Unit دستگاه کپی دل
  • عیب یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه کپی دل
  • تعویض Dram Unit نمایندگی دل در تهران
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه کپی دل

اخبار شرکت دل

تعمیرات دل در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیرات –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا  «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در این مرکز گردند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به مدل خاصی از تبلت های دل نیست و دربرگیرندۀ تمامی مدلهای تبلت دل است. شما کاربران گرامی می توانید اخبار شرکت دل را از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

مقالات نمایندگی مجاز دل در تهران

کارشناسان نمایندگی مجاز دل در تهران با نگارش مقالاتی مرتبط در تلاش هستند تا بخشی از دانش فنی خویش در این حوزه را با کاربران سایت به اشتراک بگذارند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان حوزه تعمیرات دل هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیرات دل آشنا شوید. مقالات نمایندگی مجاز دل در تهران از طریق بخش زیر در دسترس شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

محصولات دل

کمپانی دل عرضه کننده دستگاه هایی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و… به بازارهای جهانی است که تنوع بالای محصولات آن زمینه ساز آن گشته تا کاربر در صورت نیاز به یک محصول بتواند با در نظر داشتن سلیقه، بودجه، کاربری و مواردی از این دست اقدام به تهیه و خرید دستگاه مورد نیاز خویش نماید.

کارشناسان ما در نمایندگی دل جهت آگاهی هر چه بیشتر کاربران از محصولات دل اقدام به تهیه گزارش‌هایی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آنها نموده اند. شما کاربران گرامی می توانید گزارش های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی دل را با مراجعه به بخش زیر مشاهده نمایید.

سوالات متداول تعمیرات دل

کاربران گرامی دستگاه های دل به یاد داشته باشند که در صورت بروز هرگونه ایراد در دستگاه های خویش می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات دل از بالاترین سطح کیفی خدمات برخوردار گردند. بالا بودن سطح کیفی خدمات در نمایندگی دل در تهران به دلیل تأکید مدیریت این مرکز بر حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان و مشترکان خویش است.

مدیریت مرکز نمایندگی دل در تهران به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خویش تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده است؛ تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از بهترین مواد اولیه، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا این مجموعه به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی تعمیرات تبلت دل قرار گیرد.

شما کاربران گرامی می توانید سوالات متداول تعمیرات دل را از طریق بخش زیر با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نمایندگی مجاز دل

نمایندگی dell، تنها مرکز رسمی برای ارائه خدمات حوزه فروش و ترمیم محصولات این کمپانی به کاربران می باشد. انواع مدل های کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی و تبلت، تجهیزات جانبی و … دل، در  این نمایندگی به فروش رسیده و به صورت تخصصی تعمیر می گردند. در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شما کاربران گرامی و نیز عمل در مسیر مشتری مداری، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات در نمایندگی دل ارائه می شود. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هریک از محصولات دل و یا تعمیرات آنها، می توانید با نمایندگی دل تماس گرفته و ضمن صحبت با مشاورین ما، مشکل خود را برطرف نمایید.

خدمات نمایندگی رسمی دل

خدمات نمایندگی رسمی دل بسیار گسترده است و هر سطحی از نیاز ها و تقاضاهای کاربران را برطرف می سازد. این خدمات در دو بخش اختصاصی فروش و تعمیر ارائه می شود. هر کاربر بر اساس نیاز خود یک پکیج خدمات رسانی را انتخاب و استفاده می کند. در ادامه به لیستی جامع و مختصر و مفید از این خدمات توجه کنید؛

  • ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تمامی محصولات دل
  • ارائه خدمات سرویس در محل برای تمامی محصولات دل
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر های دل
  • ارائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی در مورد تمام محصولات دل در بخش فروش
  • فراهم سازی امکانات و تسهیلات تکمیلی برای همه کاربران دل در بخش فروش و تعمیرات
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ های دل
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت دل
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری پرینتر دل
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی دل
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری پروژکتور دل
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان دل

واحدهای تعمیرات دل

واحدهای تعمیرات دل، با هدف ترمیم محصولات این شرکت به صورت تخصصی و ارائه خدمات با کیفیت تر به کاربران راه اندازی شده اند. هریک از این واحدها به محصول خاصی اختصاص یافته و متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز مجهز شده است. همچنین به دلیل نظارت مستقیم کارشناسان ارشد بر فرآیند عیب یابی و تعمیرات، شاهد ارائه خدمات کامل و بی نقص در واحدهای تعمیرات دل هستیم. نکته دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل محصولات دل نیز ارائه می شود که کاربران می توانند با برقراری تماس تلفنی، از این خدمات بهره مند گردند.