اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان دل

تعمیرات آل این وان دل ، یکی از خدمات تخصصی دل سرویس می باشد . همانطور که می دانید آل این وان ها از جمله کامپیوترهای بدون کیس و دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. با توجه به این که کیس فضای زیادی را اشغال می کند. تولید کنندگان به این فکر افتادند که کامپیوتری تولید کنند که کیس و اسپیکر جداگانه نداشته و امکانات آن بیش از کامپیوترهای خانگی باشد.

آل این وان دل، مجهز به صفحه نمایش لمسی ، وب کم بوده و  از انواع کارت حافظه پشتیبانی می نمایند. این کامپیوترها ، صفحه کلید لمسی  و پورتهای جانبی را در خود دارند. جهت تعمیرات آل این وان دل ، آشنایی با قسمت های مختلف این محصول ضروری می باشد. از همین رو متخصصین نمایندگی دل، دوره های تخصصی تعمیرات آل این وان دل را پشت سرگذاشته اند.

این دوره ها در سیکل های مختلف و با حضور استاید بین المللی داخلی و خارجی برگزار می گردد. کارشناسان تعمیرات آل این وان دل ، مسلط به دانش روز بوده و با توجه به پیشرفت روزافزون محصولات دل، به تعمیرات این آل این وان می پردازند. امروزه تغییرات بسیاری در کامپیوترهای آل این وان روی داده و شاهد پیشرفت این محصولات بوده ایم.

به گونه ای که ؛ کامپیوترهای جدید آل این وان، دیگر هیچ‌ شباهتی به نمونه‌های قدیمی، ضعیف و سنگین ۴۵ کیلویی ندارند. در بسیاری از آل این وان ها از قطعات لپ‌تاپ استفاده شده است تا گرما و مصرف انرژی را به حداقل برسد و بنابراین نیاز چندانی به خنک‌کننده‌های پرسروصدای رایج نمی باشد.

تعمیرات آل این وان دل

واحد تعمیرات آل این وان دل

تعمیرات آل این وان دل ، در کارگاه تخصصی تعمیرات آل این وان با استفاده از تجهیزات مدرن مورد نیاز در آل این وان ها، مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار اصلی آل این وان دل نیز، همچون سایر آل این وان ها است. تمامی اجزای آلین وان اعم از CPU ، حافظه، حجم ذخیره و درایو نوری در همان‌جایی قرار دارند که مانیتور هست. بنابراین اندازه‌ای که کامپیوتر های بدون کیس دارند تقریبا  برابر مانیتور کامپیوترهای قدیمی است.

قابلیت وای فای ، موس وکیبورد بی سیم از دیگر ویژگی های آلین وان ها می باشد. بنابراین گارکاه تعمیرات آل این وان باید مجهز به امکاناتی باشد که متناسب با ویژگی های این محصول باشند. بدین ترتیب و با در دسترس داشتن امکانات، تعمیرکاران می توانند به راحتی تعمیرات آل این وان دل را انجام دهند. لازم به ذکراست، تمامی این تجهیزات توسط کارشناسانی خریداری شده اند که با مشخصات آل این وان، موارد تعمیراتی و قطعات آن آشنایی کامل دارند.

نمایندگی تعمیر all in one

نمایندگی تعمیر all in one را به عنوان یک مرکز تعمیراتی حرفه ای و تخصصی در حوزه آل این وان در نظر داشته باشید. همه ما به خوبی می دانیم که  Aio ها ساختاری منحصر و پیچیده دارند و به راحتی نمی توان برای تعمیر و ترمیم آنها وارد عمل شد. این دستگاه ها شکل ظاهری مشابهی با سایر سیستم های رایانه ای دارند، اما در حقیقت بسیار حساس تر و پیچیده تر هستند. به همین دلیل برای تعمیر آنها هرگز نباید از هر مرکز مدعی تقاضای کمک کنید. در نمایندگی تعمیر all in one همه امکانات و تسهیلات لازم برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این دستگاه ها فراهم است.

در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام آل این وان ها در برند های مختلف بررسی و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آنها مرتفع خواهد شد. تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز تعمیراتی در حوزه کاری خود تجربیات بسیار فراوانی دارند و به راحتی می توانند مشکل موجود را شناسایی و برطرف سازند. تمام سرویس های نمایندگی تعمیر all in one همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعویض قطعات آل این وان

مگر در شرایطی که چاره ای جز تعویض قطعه وجود ندارد. در این شرایط متخصصین مرکز فقط و فقط ملزم به استفاده از قطعات اورجینال هستند. در صورتی که قطعه ی اورجینال در کشور موجود نباشد. پس از هماهنگی های به عمل آمده با مشتری، قطعه ی مورد نیاز از خارج کشور، سفارش داده خواهد شد. باخرید یک آل این وان دل جدید، قطعات آن را اوراق کرده و جهت تعمیرات از آن بهره خواهیم گرفت. به این ترتیب مهندسین مرکز با دقت و مهارت قطعه ی آسیب دیده را خارج کرده و قطعه ی جدید را جایگزین آن خواهند کرد. لذا مشتریان گرامی دغدغه ای جهت تعویض قطعات آل این وان دل نداشته و با طیب خاطر تعمیرات آل این وان دل را به کارشناسان این مرکز خواهند سپرد.

از دیگر مشخصه های کارگاه تعمیرات آل این وان دل ، این است که پیش از آغاز تعمیرات، مشتریان گرامی می توانند از خدمات مشاوره ی حضوری با کارشناسان تعمیرات آل این وان دل بهره مند گردند. پس از پرسش و پاسخ های مورد نیاز در مورد قطعه ی آسیب دیده و کسب اجازه از مشتری روند تعمیرات آغاز خواهد شد. درتمامی مراحل تعمیرات آل این وان دل ، در صورت نیاز با مشتری تماس گرفته شده و روند تعمیرات گزارش داده خواهد شد.

تعمیر فن آل این وان دل:

فن آل این وان های دل نیز همچون سایر فن‌های بکاررفته در دیگر تجهیزات وظیفه‌ای جز تهویه هوای درونی دستگاه و متعادل سازی دمای قطعات را ندارد. بدیهی است در صورت خرابی فن آل این وان، دمای قطعات به شدت افزایش یافته و کارکرد قطعات در کوتاه مدت به شدت افت پیدا خواهد کرد.

از همین رو توصیه می‌شود خرابی‌های مرتبط با این بخش از آل این وان جدی گرفته شده و هر چه سریع‌تر جهت تعمیر فن آل این وان اقدام شود. خوشبختانه تعویض و تعمیر فن آل این وان دل هزینه چندانی نداشته و با صرف بودجه‌ای اندک قابل انجام است.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل:

در آل این وان‌های امروزی، کارت گرافیک معمولاً به دو شکل بکاررفته است که این مسئله می‌بایست در تعمیرات آل این وان دل مدنظر قرار گیرد. در شکل نخست، تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیکی مستقل ندارد (هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد).

در شکل دیگر، علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر بکاررفته است تا دستگاه کارایی لازم جهت پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان Dell قابل دریافت است.

تعمیر صفحه نمایش آل این وان دل:

در صورتی که مشکل پیش آمده در صفحه نمایش جزیی و قابل رفع باشد، تعمیرکاران مرکز تعمیر صفحه نمایش آل این وان دل اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر آن را پیاده می سازد. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، صفحه نمایش معیوب و از کار افتاده، تعویض می شود.

مهندسان و کارشناسان نمایندگی تعمیرات آل این وان دل با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در تمامی مانیتورهای آل این وان هستند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز از جمله تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE را دریافت نمایید.

تعمیر مادربرد آل این وان دل:

مادربرد در واقع بزرگترین قطعه‌ای است که پس از باز کردن محفظه آل این وان مشاهده می‌شود. بر روی این قطعه، اجزای مهمی چون پردازنده (CPU)، حافظه موقتی (RAM)، هارد دیسک‌ها (HDD)، کارت گرافیک (GPU) و سایر کامپوننت‌ها به یکدیگر وصل شده‌اند. با این تفاسیر مادربرد یکی از قطعات اصلی و حیاتی موجود در آل این وان ها است که خرابی آن منجر به خرابی کل دستگاه و از کارافتادگی آن می‌گردد.

تعمیر مادربرد آل این وان دل یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری ارائه شده در نمایندگی دل است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات آل این وان دل سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

اخبار آل این وان دل و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات آل این وان دل ، سعی براین دارد تا  با ارائه ی جدیدترین رویدادهای این کمپانی گامی موثر در جهت رفع نیاز کاربران به مطالعه اخبار دل بردارد. در ارائه ی خبرها توجه به جدید بودن رویداد و موثق بودن خبر بسیار حائز اهمیت می باشد.

در شرح اخبار مرکزتخصصی دل  ،  اراده ی همکاران ما، بر این است که ضمن آپدیت بودن اطلاعات در قسمت های مختلف این مرکز، کاربران خود را نیز همواره به روز نگه دارند. نکته ای که در این خصوص نباید فراموش کرد، صحت اطلاعات ارائه شده می باشد. نویسندگان متعهد ما در نمایندگی دل ، دقت ویژه ای در مورد ارائه ی صحیح و کامل اخبار دارند. از این رو می توانید اطمینان داشته باشید که اخبار مرکز تخصصی دل ، در نهایت صحت و امانتداری به دست شما می رسد. اگر مایل به مطالعه ی اخبار هستید روی لینک خبر مورد نظر خود در بخش ذیل کلیک نمایید.

مقالات آل این وان دل و دیگر مقالات

مقالات آل این وان دل از بین مقالات ارائه شده در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی ها انتخاب شده اند. مقالات عمومی مرتبط با آل این وان دل ، معرفی ویژگی های آل این وان ها و چگونگی تعمیر قطعات مختلف آل این وان می باشد. هم چنین نحوه ی استفاده از  آل این وان ها  ، چگونگی مراقبت و نگهداری از آن ها ، آشنایی با اجزای مختلف دستگاه ها در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. مقالات در دو گروه تخصصی و عمومی ارائه می شوند، لذا مطالعه ی آن ها برای دو گروه کاربران عام و خاص مفید خواهند بود.

انواع آل این وان دل و دیگر محصولات

آل این وان ها در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. ازین رو کاربران در هنگام خرید می توانند با توجه به کاربرد آل این وان ، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. آن چه در انتخاب all in one   یا هر محصول دیگری اهمیت بسزا دارد توجه به چگونگی کارکرد این محصول ، مشخصات فنی و مزایا و معایب آن می باشد. امری که کارشناسان ما در معرفی محصولات همواره آن را مد نظر قرار داده اند توجه به ویژگی های فنی ، مشخصات و مزایا  و معایب آل این وان ها می باشد. در بخش ذیل به معرفی مدل های آل این وان دل و همچنین سایر محصولات نمایندگی مجاز دل  می پردازیم.

تعمیرات آل این وان دل و سوالات متداول

تعمیرات  آل این وان دل، در نمایندگی دل و زیر نظر مهندسین ارشد این مجموعه انجام می گردد. پس از اتمام تعمیر دستگاه در واحد تعمیرات دل، مهندس ارشد دستگاه را تست کرده و پس از انجام بررسی های لازم، دستگاه را در صحت و سلامت کامل به مشتری تحویل خواهد داد. در این بخش می توانید تمامی پرسش های خود را در ارتباط با محصولات دل و چگونگی عملکرد آن ها مطرح نموده و ا ز پاسخ های کارشناسان ما بهره مند شوید.

تمامی خدمات این مرکز زیر نظر واحد CRM (واحد ارتباط با مشتریان) انجام می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل، منشاء مشکل شناسایی شده و به بررسی و رفع آن خواهیم پرداخت. در صورتی که هر گونه پرسشی در ارتباط با عملکرد آل این وان دل و دیگر محصولات دل دارید می توانید و سوالات تخصصی خود را از طریق راه های موجود در سایت مطرح نموده و از پاسخ های تخصصی کارشناسان این مرکز بهره مند شوید.

تعمیرات دل

جهت تعمیرات دل در نمایندگی واحدهای مجزا در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال واحد تعمیرات آل این وان دل ، که متخصصین تعمیر این محصول در آن مشغول به فعالیت هستند. در هریک از واحدهای تعمیراتی، تجهیزات و قطعات مربوط به همان محصول تهیه و گردآوری شده است.

همچنین از متخصصین و کارشناسان تعمیرات مخصوص همان محصول بهره گرفته ایم. به این ترتیب و با ارائه ی بهترین خدمات، قدمی در جهت یاری رساندن به هم وطنان گرامی برداشته ایم. لازم به ذکر است، تمامی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات دل دارای گارانتی بوده و با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه، مدت زمان گارانتی متفاوت خواهدبود. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات دل می پردازیم.

نمایندگی دل

نمایندگی دل به ارائه ی خدمات تخصصی در خصوص تعمیرو فروش محصولات دل می پردازد. جهت تعمیر و خرید محصولات دل، مراجعه به نمایندگی دل ضروری می باشد. دراین نمایندگی، تمامی خدمات تعمیروترمیم محصولات دل انجام می گردد. در این مرکز واحد تعمیرات آل این وان دل راه اندازی شده است. نمایندگی دل، سال هاست که به عنوان مرکزی معتبرمطرح گشته و همواره منتخب کاربران بوده است. این مرکز، از پیشرفته ترین تجهیزات جهت تعمیرات دل بهره گرفته است. برخی از این تجهیزات عبارتند از؛ دستگاه چیپ زنی BGA ، دستگاه جراحی هارد و ریکاوری PC3000، باکس نرم افزاری گوشی و تبلت و…

خاطر نشان می کنیم، از سپردن تعمیرات دل به نمایندگی ها و تعمیرگاه های غیرمجاز جدا پرهیز نمایید. درتعمیرگاه های غیر مجاز تعمیر دستگاه ها با لوازم و قطعات معیوب انجام می گردد. این امر نه تنها تاثیر مثبتی در جهت رفع مشکل دستگاه ها  ندارد، بلکه آسیب جدی به دستگاه ها خواهد زد. لازم به ذکراست، تعویض هارد که نیاز به تخصص ومهارت ویژه دارد توسط متخصصین نمایندگی دل به راحتی انجام می گردد. همچنین بازیابی اطلاعات در نمایندگی دل ودر کارگاهی مجزا انجام می شود.