قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز دل

نمایندگی دل با هدف تامین رفاه بیشتر برای کاربران خود قوانین و مقرراتی را وضع نموده است تا خدمات رسانی و سرویس دهی با نظم بیشتری انجام شود و نتیجه بهتری را به همراه داشته باشد. کارشناسان و مسئولان نمایندگی رسمی دل همواره برای ارائه خدمات و سرویس های متنوع وکاربردی با کاربران خود در تعامل هستند تا نیاز آنها را شناسایی کنند و برای رفع آنها از مسیر های درست و اصولی وارد عمل شوند.

این نمایندگی برای تحقق اهداف والای خود قوانین و مقررات درخور و مفیدی را برای کاربران وضع نموده است تا با رعایت آنها خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام شود. تعمیرگاه مجاز دل یکی از زیر مجموعه های مرکز سخت افزار ایران است. در تعمیرگاه مجاز دل انواع محصولات این کمپانی از جمله لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، پروژکتور و … عیب یابی و تعمیر می شود. وضع قوانین و مقررات تعمیرگاه دل سبب می شود تا ارائه خدمت به صورت تخصصی و با نظم و نظامی درست و اصولی انجام شود.

مطالعه این قوانین و مقررات از آن جهت برای کاربران مفید خواهد بود که می تواند تمام ابهامات و سوالات آنها را درباره نحوه و نوع خدمات رسانی پاسخ بگوید. امیدواریم از طریق ارائه این قوانین و مقررات خدمات و سرویس های نمایندگی مجاز دل را به خوبی به کاربران خود معرفی کنیم.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز دل

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز دل

نمایندگی دل با وضع این قوانین و مقررات همواره تلاش می کند تا نیاز های کاربران را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد و رضایت همه جانبه آنها را فراهم کند. در تعمیرگاه مجاز دل بهترین و با کیفیت ترین خدمات توسط تعمیرکاران و تکنسین های ماهر و مجرب ارائه می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات نمایندگی مجاز دل در تعمیرگاه مجاز دل به صورت مجزا و مستقل مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

تمامی سرویس ها همراه با کارت ضمانت کتبی است. به کمک این کارت گارانتی، رضایت کاربران در زمینه پشتیبانی نیز جلب خواهد شد. تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز با سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز دل فعالیت می کنند. تعمیرگاه دل توسط گروهی از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان اداره می شود و از به روزترین تجهیزات برای خدمات رسانی استفاده می کند. تمام سرویس های تعمیر و تعویض این مرکز با بکارگیری قطعات اورجینال انجام می شود. به همین دلیل است که کاربران پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن خواهند بود.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل برای ارائه خدمات و سرویس های هر چه بهتر و با کیفیت تر واحد تعمیراتی خود را به صورت مجزا و مستقل راه اندازی کرده است. هر یک از این واحد های تعمیرات دل به کمک مدرن ترین و مجهز ترین ابزار و تجهیزات، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران ارائه می دهند. تفکیک واحد های تعمیراتی سبب شده است تا تعمیرکاران و تکنسین ها در اجرای پروسه تعمیر تمرکز بیشتری داشته باشند و سرویسی بی عیب و نقص ارائه دهند.

کارگاه های تعمیراتی دل مجهز به ابزارآلات تعمیر درجه یک ‌است. کارشناسان فنی این مرکز پس از پایان تعمیر، تنظیمات کلی و لازم را انجام می دهند و غبار روبی بخش های داخلی دستگاه را نیز هرگز فراموش نمی کنند، زیرا انجام این دو اقدام ویژه در کارکرد و عملکرد صحیح دستگاه تاثیر به سزایی دارد. چناچه سوالی در این باره داشته باشید، می توانید با کارشناسان مربوطه مطرح کنید.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز دل

  • پس از ارائه دستگاه معیوب به تعمیرگاه مجاز دل، رسیدی به مشتری داده می شود که نکات ضروری و لازم در آن یادآوری شده است
  • پس از عیب یابی دقیق و بررسی های موشکافاته و شناسایی علت ایراد و اختلال موجود، گزارشی از تعمیراتی که باید انجام شود و هزینه های احتمالی به کاربر ارائه می شود.
  • در صورت تایید مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز دل ، تعمیر را آغاز خواهند کرد
  • اگر هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 80 هزار تومان باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام می شود
  • حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه یک هفته است. پس از انجام بررسی های لازم با کاربر تماس گرفته می شود
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، تعمیرگاه مجاز دل با مشتریان گرامی تماس می گیرد، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهد کرد
  • اگر به هر دلیلی کاربر از ادامه روند تعمیر منصرف شود، تعمیر متوقف شده و تنها هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت می شود.
  • تعمیرگاه مجاز دل، دستگاه تعمیر شده را تنها به مدت یک ماه به عنوان امانت نگهداری می کند و پس از آن هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  • فقط و فقط ایراد و اختلالی که کاربر عنوان و ثبت می کند، در تعمیرگاه مجاز دل برطرف می شود و رفع باقی ایرادات احتمالی بر عهده تعمیرگاه نیست. تعمیرگاه مجاز دل مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده ندارد
  • پس از تعمیر، دستگاه تست می شود و تحویل داده می شود. مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز دل ۴۸ ساعت است