اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل در این مرکز متشکل از مراحل متعددی است که هر یک از آن ها توسط کارشناسان و مهندسان متخصص در همان حوزه انجام می پذیرد. این کارشناسان با بکارگیری جدیدترین متدها و ترفندها، در گام نخست، دستگاه را عیب یابی نموده و گزارش های خویش را به بخش تعمیرات ارائه می نمایند.

در بخش تعمیرات، مهندسان سخت افزار و نرم افزار به پیاده سازی اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پرداخته و دستگاه را بازیابی می نمایند. دستگاه پس از تست های اولیه جهت تأیید به بخش کارشناسان ارشد تحویل داده می شود. در این بخش کارشناسان و مهندسان ارشد، به تست نهایی دستگاه پرداخته تا در صورت اطمینان از صحت و سلامت دستگاه، آن را جهت تحویل به مشتری آماده سازند.

در مرحله بعد دستگاه آماده تحویل به مشتری است و صاحب دستگاه می تواند با ارائه مدارک مورد نیاز، لپ تاپ خویش را تحویل بگیرد. شایان ذکر است در این مرکز، عیب یابی صحیح دستگاه پیش از اقدام به تعمیر سبب گشته تا راهکار انتخابی بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته و کیفیت اولیه آن را بازیابد.

یکی از واحد های فعال در نمایندگی رسمی دل واحد تعمیرات لپ تاپ می باشد. این واحد با بهره مندی از متخصصان مجرب و حرفه ای تعمیرات انواع لپ تاپ دل را ارائه می کند. تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل در این واحد در دو بخش نرم افزار و سخت افزار لپ تاپ ارائه می شود. دسترسی واحد تعمیرات لپ تاپ دل به انواع ابزار و قطعات مدرن دنیا سبب شده تا رفع تمامی عیوب لپ تاپ در این مجموعه امکان پذیر باشد.

عیب یابی و مشکلات لپ تاپ دل

مهندسان واحد تعمیرات لپ تاپ دل به دلیل بهره مندی از مدرن ترین ترفند ها و متد های تعمیرات می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه ی نواقص دستگاه را برطرف نمایند. نصب تمامی نرم افزار های مورد نیاز کاربران ، ارتقاء سیستم عامل ، تعویض قطعات لپ تاپ و … از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیر لپ تاپ ارائه می شود. رایج ترین آسیب دیدگی های لپ تاپ از قبیل : شکستن قاب لپ تاپ ، آسیب دیدگی لولای لپ تاپ ، شکستگی ال سی دی لپ تاپ و… در واحد تعمیرات لپ تاپ دل قابل ترمیم و تعمیر هستند.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ دل

کاربران کلیه مدلهای لپ تاپ دل تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری مرتبط با دستگاه خویش را با حضور در نمایندگی لپ تاپ دل دریافت نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های تعویض و تعمیر قطعات لپ تاپ را به متقاضیان ارائه نمایند. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات قطعات لپ تاپ که با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل قابل دریافت است عبارت است از:

تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ، تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ ، تعمیر و تعویض فلت لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ، تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ و… . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل، جهت آسودگی خیال مراجعان، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ دل

تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ دل نیز با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل قابل دریافت است. خدمات مرتبط با تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ نیز جز در مواردی معدود –نظیر ریکاوری اطلاعات- مشمول گارانتی و ضمانت است. (منوط به تشخیص کارشناس و عدم دستکاری لپ تاپ توسط کاربر). برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با نرم افزار لپ تاپ که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از:

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … .

تلفیق دو مجموعه از زبده‌ترین و کاردان‌ترین مهندسان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سبب گشته تا مرکز تعمیرات لپ تاپ دل قادر به رفع هرگونه اختلال ایجاد شده در لپ‌تاپ‌های Dell گردد و مشتریان گرامی از مراجعه به مراکز دیگر جهت رفع اختلالات دستگاه خویش بی‌نیاز گردند.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ دل

از جمله اقداماتی که در واحد تعمیرات لپ تاپ دل انجام می شود، تعمیر و تعویض کیبورد یا همان صفحه کلید لپ تاپ است. وارد شدن ضربه به لپ تاپ، شکستگی صفحه کلید، آب خوردگی و فرسودگی قطعات از جمله مهمترین عواملی است که باعث خرابی کیبورد می شوند. ممکن است یک یا چند عدد از کلیدهای کیبورد از جای خود کنده شده باشند و یا اینکه به طور کلی صفحه کلید کار نکند.

در این صورت، تکنسین های فنی مرکز سخت افزار ایران، با باز کردن لپ تاپ و خارج کردن صفحه کلید آن را مورد بررسی قرار می دهند. چنانچه امکان تعمیر کلیدهای کیبورد وجود داشته باشد آن را برای شما تعمیر می کنند در غیر این صورت آن را با صفحه کلید مشابه تعویض خواهند کرد.

تعویض و ارتقای هارد لپ تاپ دل

هر لپ تاپی دارای یک هارد است. هارد حافظه داخلی دستگاه بوده و دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد. بسته به مدل دستگاه و نوع مادربرد لپ تاپ، می توانید فضای ذخیره سازی دستگاه را ارتقا دهید. توجه داشته باشید که تعویض هارد باید با توجه به مشخصات سایر قطعات و پشتیبانی کردن دستگاه از هارد جدید انجام شود. معمولاً ارتقای هارد در اغلب لپ تاپ های دل امکان پذیر است اما مسئله مهم نحوه تعویض کردن آن می باشد.

شما باید برای تعویض هارد، قاب لپ تاپ را باز کرده و هارد قدیمی را از لپ تاپ جدا کنید. سپس هارد جدید را روی آن نصب کرده و آن را پارتشین بندی کنید. توصیه کارشناسان مرکز سخت افزار ایران این است که شخصاً برای تعویض هارد لپ تاپ اقدام نکنید و بهتر است جهت تضمین امنیت دستگاه و نصب صحیح هارد، آن را به متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

تعمیر فن لپ تاپ دل

فن لپ تاپ باعث تهویه هوا و در نتیجه کاهش دمای فضای داخلی لپ تاپ می شود. برخی از قطعات مانند CPU در مقابل گرما حساس و آسیب پذیر بوده و درصورت داغ شدن بیش از حد ممکن است کارایی خود را از دست داده و یا حتی به طور کلی خراب شوند. از این رو، در همه لپ تاپ ها برای خنک کردن قسمت های حیاتی دستگاه، یک دستگاه فن تعبیه شده است.

درصورتی که فن لپ تاپ دل دچار مشکل شود در این صورت شاهد داغ شدن لپ تاپ، شنیده شدن صدای زیاد از آن و در برخی مواقع خاموش شدن لپ تاپ خواهید بود. نظر به اهمیت نقش این قطعه در لپ تاپ، در صورت خرابی آن باید هرچه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. چنانچه خرابی فن ناشی از سوکت ها یا وجود گرد و غبار در آن باشد با تمیز کردن و تعویض سوکت می توان آن را تعمیر کرد در غیر این صورت باید فن تعویض شود.

تعمیر DVD رایتر لپ تاپ دل

خوانده نشدن دیسک های دی وی دی، رایت نشدن اطلاعات روی دیسک ها، کند شدن سرعت خواندن دی وی دی رایتر، صدای زیاد آن و بسته نشدن درب دی وی دی رایتر لپ تاپ، از جمله مشکلات احتمالی DVDRW لپ تاپ می باشد. خوشبختانه در بسیاری از مواقع ایرادات دی وی دی رایتر قابل تعمیر بوده و می توان با هزینه کمتری آن را تعمیر کرد.

در فرآیند تعمیر این قطعه، لنز، موتور، درب و اتصالات آن مورد بررسی قرار می گیرند. البته توجه داشته باشید در برخی از مواقع نیز امکان تعمیر دی وی دی رایتر وجود ندارد و تعویض آن به صرفه‌تر از تعمیر است. برای تعمیر DVD رایتر لپ تاپ خود می توانید به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و یا با کارشناسان فنی این مرکز تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل انواع لپ تاپ را به صورت اورجینال به فروش می رساند. کلیه ی لپ تاپ ها در این نمایندگی همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. جهت رفاه بیشتر مشتریان برای خرید لپ تاپ دل گروهی از مشاوران مجرب در نمایندگی لپ تاپ دل حاضر شده اند تا با ارائه ی اطلاعات فنی و تخصصی هر لپ تاپ مشتریان گرامی را برای خریدی آگاهانه راهنمایی کنند.

دریافت اطلاعاتی مثل نحوه ی نگهداری بهتر از دستگاه ، جلوگیری از خرابی های پی در پی و راهنمای استفاده از دستگاه نیز با مراجعه به نمایندگی دل در کرج امکان پذیر می باشد. بهره مندی از این اطلاعات به شما کمک می کند تا دستگاهی متناسب با نیاز کاربری و سلیقه ی خود انتخاب نمایید. همچنین اورجینال بودن محصولات موجود در فروشگاه مرکزی دل تضمین کیفیت و کارایی دستگاه ها می باشد.

نمایندگی مجاز لپ تاپ دل

حتماً شما نیز بنابر تجربه ها و شنیده های خویش، با ما هم عقیده هستید که بهترین مکان جهت دریافت خدمات مرتبط با یک محصول، نمایندگی آن است زیرا بی شک خدمات ارائه شده توسط چنین مرکزی مبتنی بر اصول و استانداردهای خاص به ویژه استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده خواهد بود.

در رابطه با لپ تاپ های دل، یکی از مراکز مجاز و استاندارد این حوزه مرکز تعمیرات لپ تاپ دل است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. مدیریت این مرکز با تجهیزِ مجموعه خویش به ابزارآلات پیشرفته ی تعمیر و با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد.

کارشناسان حاضر در این مرکز، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است. شما کاربران گرامی می توانید دیگر مطالب و مقالات مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ دل

  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ دل ( آداپتور لپ تاپ )
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ دل ( wifi , bt )
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ دل
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ دل ( نوت بوک )
  • تعمیرات گرافیک لپ تاپ dell و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ دل (VGA)
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره لپ تاپ دل
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های دل ( نوت بوک های دل )
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ دل
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال لپ تاپ دل
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آن ها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …

سایر خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

  • تعمیرات لپ تاپ جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعمیرات لپ تاپ دل بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باک ها
  • تعمیرات لپ تاپ دل به دلیل ریختن مایعات بر روی آن و یا سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • تعمیرات لپ تاپ ( تعمیرات نوت بوک ) بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )
  • تعمیرات لپ تاپ دل در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیرات لپ تاپ دل در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود. ( Power but no boot)
  • تعمیرات نوت بوک دل ( تعمیرات لپ تاپ ) در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیرات لپ تاپ دل  به دلیل ندادن تصویر از پورت های مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • تعمیرات نوت بوک دل ( تعمیرات لپ تاپ ) بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن نوت بوک می شود (Over Heat )

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ دل

  • تعمیر کاور LCD لپ تاپ دل
  • تعمیرات جک پاور لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض مادربرد دل
  • تعویض کیبرد و تاچ لپ تاپ دل
  • تعویض LCD شکسته لپ تاپ دل
  • رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ دل
  • رفع مشکل آب خوردگی لپ تاپ دل
  • رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ دل
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن
  • رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند.
  • ولتاژهای مهم و نحوه عیب یابی آن ها
  • تعمیرات و تعویض انواع رم RAM لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع سی پی یو CPU لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع کارت شبکه LAN لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع درایو نوری DVD-RW لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع مادربرد MAINBOARD لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع فن سی پی یو CPU FAN لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع موس لمسی TOUCH PAD لپ تاپ دل
  • عیب یابی انواع IO – SOUTH BRIDGE -NORTH BRIDGE – CPU SOCKET
  • تعویض انواع قطعات الکترونیکی ( خازن – مقاومت – دیود – ترانزیستور – فت – ماسفت – کریستال و… ) لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ Dell

  • تعمیرات لپ تاپ دل  به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیرات لپ تاپ دل به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips )
  • تعمیرات لپ تاپ دل به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری ارتباط مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال
  • تعمیرات لپ تاپ دل به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها ) تعمیرات لپ تاپ دل بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming) ، پرش ال سی دی لپ تاپ دل (LCD flickering ) ، شکستگی ال سی دی لپ تاپ دل (Broken Screen ) ، خطوط عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes )و …
  • تعمیرات لپ تاپ دل  بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .
  • تعمیرات لپ تاپ دل  به دلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیرات نوت بوک دل  به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیرات لپ تاپ دل  بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.

نمایندگی دل و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی دل در راستای دستیابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل شده است. نمایندگی دل، در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه و حفظ حقوق مشترکان پارامترهای زیر را سرلوحه فعالیت‌های خویش نهاده است:

  • برآورده‌سازی نیازها و خواست کاربران
  • تعهد به رعایت اصول محرمانگی مشترکان
  • تعهد و التزام به پیاده‌سازی استانداردهای جهانی
  • پیاده‌سازی اصول مشتری مدارانه در تمامی فعالیت‌های خویش
  • رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مشتریان
  • پیاده‌سازی نظرات کاربران در تدوین استراتژی‌های شرکت
  • تدوین مداوم اطلاعات جهت ارائه برترین خدمات به مشتریان محترم

تعمیرات لپ تاپ دل و اخبار این حوزه

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز به کاربران لپ تاپ های دل می باشد. در صورتی که شما نیز دارنده ی یکی از این دستگاه ها هستید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل نسبت به رفع اشکالات و اختلالات پیش آمده در آن اقدام نمایید؛ کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مداری، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات لپ ‌تاپ‌ می دانند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌ تاپ خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. هزینه‌های اخذ شده در این مرکز بر اساس نرخ‌نامه ی مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هر اقدامی –درصورت درخواست-، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد.

بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود. شما کاربران گرامی می توانید دیگر اخبار و مطالب مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

تعمیرات لپ تاپ دل و مقالات مرتبط

تعمیرات لپ تاپ دل و یافتن مکانی امن و استاندارد جهت رفع عیوب این دستگاه ممکن است دغدغه ی حال حاضر شما باشد؛ حتماً برای شما نیز پیش آمده که با مراجعه به سطح شهر، شاهد حضور گسترده مراکز تعمیر لپ تاپ و فعالیت آن‌ها باشید؛ اما نکته حائز اهمیت آن است که به واقع تمامی این مراکز و کارشناسان فعال در آن‌ها، مهارت لازم جهت تعمیر لپ تاپ دل را، به صورت اصولی و استاندارد دارا هستند؟

پاسخ این سوال متأسفانه منفی است. غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیر لپ تاپ دل، نسبت به تعمیر این دستگاه‌ها اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌ رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندان شدن نقص آن‌ها می‌گردد.

از همین روست که کارشناسان اکیداً توصیه می کنند پیش از تحویل دستگاه خویش جهت تعمیر، از مجاز و استاندارد بودن مرکز مربوطه و ضمانت خدمات ارائه شده در آن اطمینان حاصل کنید.

محصولات دل

کمپانی دل با محصولات متنوع و خوش‌ساخت خویش توانسته است بخش عمده‌ای از بازارهای جهانی را از آن خویش سازد. برخی از تولیدات پرطرفدار دل که با استقبال بالایی از سوی کاربران این حوزه رو به رو گشته اند عبارتند از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … . .

شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از محصولات دل به وب سایت رسمی دل مراجعه نمایید. کارشناسان نمایندگی دل تمامی تولیدات این شرکت را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و اطلاعات مرتبط با هر یک را در اختیار شما قرار می دهند.

تعمیرات دل و پاسخگویی به پرسش های کاربران

تعمیرات دل در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیرات –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا  «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در این مرکز گردند.

خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات عرضه شده توسط کمپانی دل را شامل می گردد. کاربران گرامی توجه داشته باشند که در مرکز تعمیرات دل در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات معیوب، تمامی قطعات و محصولات با گارانتی اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیرات دل از فروش و مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیات تعمیر خودداری کرده که این امر ضمن کسب خوش‌نامی برای این مرکز، سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز گشته است.

شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز تماس گرفته و از راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان حاضر در آن بهره مند گردید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش های شما خواهند بود و تخصصی ترین راهنمایی های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات Dell

  • تعمیرات برد الکترونیکی هارد دیسک
  • تعمیرات و تعویض انواع کارت شبکه بی سیم WIFI لپ تاپ دل
  • تعمیرات و تعویض انواع وب کم WEBCAM لپ تاپ دل
  • تعمیرات انواع آداپتور CHARGER لپ تاپ دل
  • پروگرام کردن انواع بایوس BIOS PROGRAM لپ تاپ دل
  • ارتقاء انواع سی پی یو CPU UPGRADE لپ تاپ دل
  • ارتقاء انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ دل
  • نصب و راه اندازی انواع ویندوز XP – VISTA – ۷-۸ لپ تاپ دل
  • نصب و راه اندازی انواع درایور لپ تاپ دل
  • عیب یابی عدم نصب ویندوز – هنگ کردن – تصویر ندادن NOT BOOT- روشن نشدن NO POWER
  • مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آن ها
  • رفع نواقص ناشی از شکستگی انواع لپ تاپ دل
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی که شارژ نمی کنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی که HANG می کنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی که RESET می شوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی که روشن نمی شوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی روشن میشوند ولی تصویر ندارند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی روشن می شوند ولی تصویر ندارند و بوق می زنند
  • رفع مشکلاتی نظیر : به هم خوردگی رنگ، تاریک شدن تصویر، خطوط رنگی روی تصویر
  • عیب یابی انواع لپ تاپ هایی که روشن می شوند اما بعد از چند ثانیه خاموش می شوند.

موارد دیگری که در بخش تعمیرات مرکز دل سرویس قابل بررسی است

  • رفع مشکلات مدار باک شارژر لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار POWERING لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN  لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU لپ تاپ دل
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) لپ تاپ دل
  • تعمیر گرافیک ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی لپ تاپ دل
  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ دل ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
  • رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک لپ تاپ دل
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ دل ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیرات باتری انواع لپ تاپ دل ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ دل یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ دل ( نوت بوک )
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ دل  (Modem )

تعمیرات Dell

  • ارتقاء لپ تاپ دل / ارتقاء نوت بوک دل
  • تعمیرات کی برد لپ تاپ دل / تعمیرات کی برد نوت بوک دل
  • تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ دل/ تعمیر صفحه نمایش نوت بوک دل
  • تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ دل / تعمیرات کارت گرافیک نوت بوک دل
  • تعمیرات صفحه لمسی لپ تاپ  دل/ تعمیرات صفحه لمسی نوت بوک دل
  • تعمیرات درایو لپ تاپ دل  / تعمیرات درایو نوت بوک دل
  • تعمیرات هارد لپ تاپ دل / تعمیرات هارد نوت بوک دل
  • تعمیرات بلندگو لپ تاپ دل/ تعمیرات بلندگو نوت بوک دل
  • تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ  دل/ تعمیرات قاب شکسته نوت بوک دل
  • تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ دل/ تعمیرات لولای شکسته نوت بوک دل