اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ دل

تعمیر لپ‌تاپ دل یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی دل است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار به کاربران این دستگاه ارائه می گردد. تعمیر لپ تاپ دل اگرچه در ابتدای ممکن است امر چندان پیچیده ای بنظر نرسد و افراد و مراکز بسیاری با اندک تخصص وارد این حوزه گردند لیکن در سخنی کوتاه با مشتریان این مراکز می‌توان به اشتباهات تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه چنین مراکزی پی برد.

عموماً کادر فنی فعال در این مراکز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوط، ضربات جبران‌ناپذیری به قطعات و تجهیزات لپ‌تاپ‌ها وارد می‌کنند. پیشنهاد ما به شما آن است که در صورت مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه های خویش از مراجعه به چنین مراکزی خودداری نمایید و خدمات تخصصی خویش را با حضور در نمایندگی رسمی مرکز تعمیر لپ تاپ دل دریافت دارید.

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی لپ تاپ های دل با داشتن پیشرفته ترین و مجهزترین کارگاه های تعمیر، تعمیرات لپ تاپ دل را به صورت بسیار دقیق انجام می دهد. اهمیت به روز بودن و تجهیز واحد تعمیر لپ تاپ دل برای مدیریت این نمایندگی بسیار زیاد است. از این رو این نمایندگی قادر به حل مشکلاتی است که دیگر نمایندگی های تعمیر لپ تاپ قادر به حل آن نیستند. علاوه بر کارگاه های مجهز نمایندگی دل دارای کارشناسان خبره تعمیرات می باشند. این کارشناسان از برترین تکنیسین های لپ تاپ انتخاب شده اند و دارای تجربه طولانی در حوزه تعمیر لپ تاپ هستند. این کارشناسان از لحاظ میزان اطلاعات در زمینه لپ تاپ و تخصص در زمینه تعمیرات آن دارای تبحر زیادی هستند.

تعمیر لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ راهنمایی می شوند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال گردد. در بخش زیر به پنج مورد از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ دل اشاره می شود.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

از آنجا که لپ تاپ دل در کشور دارای طرفداران خاص خود می باشد نمایندگی لپ تاپ دل به ارائه تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل می پردازد. خدمات تعمیرات لپ تاپ دل شامل موارد زیر است:

  • ارتقا لپ تاپ dell
  • تعمیر شارژر لپ تاپ دل
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ
  • تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ دل
  • تعمیرات فن لپ تاپ dell
  • تعمیرات قاب لپ تاپ دل
  • تعویض قاب لپ تاپ دل
  • تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ dell
  • ارتقاء هارد لپ تاپ دل
  • قابسازی لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل در نمایندگی دل به وسیله کارشناسان مجرب این نمایندگی صورت می گیرد. همچنین بخش فروش نمایندگی لپ تاپ دل به ارائه لپ تاپ به علاقه مندان این محصول می پردازد. کلیه محصولات خریداری شده شامل خدمات پس از فروش لپ تاپ دل و گارانتی لپ تاپ دل می شوند. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ دل را دارید کارشناسان نمایندگی دل بهترین مشاوران شما هنگام خرید خواهند بود. بنابرین اگر قصد خرید لپ تاپ دل و یا تعمیر آن را دارید با مراجه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل از تخصصی ترین خدمات این نمایندگی بهره مند شوید.

خدمات تخصصی نمایندگی دل: تعمیر وب کم لپ تاپ دل

رفع مشکل وصل نشدن لپ تاپ دل به وای فای

این اشکال معمولاً به سه دلیل اتفاق می‌افتد. علت نخست آن است که کلید وایرلس خاموش است؛ در لپ تاپ‌های مختلف محل کلید وایرلس متفاوت است. برای اینکه بدانید کلید وایرلس در دستگاه شما کدام است می توانید مدل دستگاه خود در اینترنت را جستجو کنید و اطلاعات مرتبط با دکمه وای فای آن را بیابید. علت دیگر آن است که Launch Manager نصب نیست.

در اینصورت برای رفع مشکل پیش آمده، Fn را نگهدارید و یک یا دوبار F3 را بزنید. در صورتی که مودم شما روشن باشد آیکون روشن و خاموش شدن وای فای لپ تاپ دل برای شما ظاهر می شود.

علت دیگری که می‌تواند سبب وصل نشدن لپ تاپ دل به وای فای گردد نصب نبودن درایور وایرلس لپ تاپ است. این موضوع یک مطلب نرم‌ افزاری است و معمولاً می توان از طریق گوگل درایور مناسب وایرلس لپ تاپ را پیدا و نصب کرد. در صورت تداوم اشکال توصیه می‌شود به یکی از مراکز معتبر تعمیر لپ تاپ دل مراجعه نمایید.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ دل

اگر شما نیز از کاربران لپ تاپ های دل هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در ال سی دی لپ تاپ دل خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل، تخصصی‌ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و رفع بخش از دستگاه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ دل با استفاده از یک مانیتور جانبی نوع اشکال پیش آمده در صفحه نمایش لپ تاپ دل را بررسی کرده و بسته به نوع اشکال، اقدام به تعویض و یا تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل می‌نمایند.‌

در صورت نیاز به تعویض ال سی دی لپ تاپ مراحلی چون تهیه ال سی دی مناسب و سازگار با لپ تاپ، آماده‌سازی ابزار تعویض ال سی دی لپ تاپ، برداشتن پوشش پیچ‌ها، باز کردن قاب جلویی، آزادسازی خارها، باز کردن پیچ‌های رابط صفحه و در، جداسازی کابل ویدئو، آماده‌سازی ال سی دی نو، جایگزینی صفحه نمایش، نصب کابل ویدئو، بستن پیچ ها و در نهایت وصل کردن کابل برق و باتری و تست ال سی دی طی می‌گردد. در صورتی که اشکال پیش آمده در صفحه نمایش لپ تاپ جزیی باشد، کارشناسان تعمیر لپ تاپ دل از تعویض ال سی دی صرف‌نظر کرده و به تعمیر این بخش از دستگاه بسنده می کنند.

تعمیر خرابی LED و LCD لپ تاپ دل

سوختگی پیکسل، روشن شدن لامپ و نداشتن data، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و… برخی از علائم وجود خرابی در ال سی دی لپ تاپ دل است. متاسفانه حتی در صورت گارانتی بودن لپ تاپ، شرکت سازنده برای یک یا دو پیکسل معیوب موجود، صفحه نمایش لپ‌تاپ را تعویض نمی‌کند. در حقیقت تعداد این پیکسل‌های مرده باید بین ۱۰ تا ۱۸ عدد باشد تا شرکت سازنده برای تعویض آن اقدام کند.

توصیه می‌شود در صورت شناسایی نقطع معیوب، پیکسل را به منظور روشن شدن اندکی فشار دهید و انگشت خود را به مدت دو دقیقه روی آن نگه دارید تا هیچ پیکسل معیوبی مشاهده نشود. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با رفع این اشکال نیز با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ دل قابل دریافت است.

تعمیر باتری لپ تاپ

تعویض باتری لپ تاپ دل

با وجود تکنولوژی ها و فناوری های بکار رفته در تولید باتری‌های لپ تا، همچنان این قطعه، یکی از قطعات پراستهلاک لپ تاپ است که ظرف مدت دو تا سه سال کیفیت خود را از دست داده و نیاز به تعویض پیدا می کند. اگر از کاربران لپ تاپ های دل باشید می توانید خدمات مرتبط با تعویض لپ تاپ دل را با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ دل دریافت نمایید.

برخی از خدمات دیگر مرتبط با این بخش که با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ Dell قابل دریافت است عبارت است از: احیا باتری لپ تاپ دل، تعویض سلول باتری لپ تاپ دل، شوک دادن به باتری لپ تاپ (پس از عیب یابی باتری)، تست باتری لپ تاپ دل، تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی ، کالیبره کردن باتری لپ تاپ دل ، نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی، عیب یابی آداپتور دل و … .

این مقاله رو بخون به کارت میاد: نحوه انجام تست سلامت باتری لپ تاپ

تعمیر فن لپ تاپ دل

از آنجا که غالب اشکالات پیش آمده در فن لپ تاپ دل و البته فن سایر لپ تاپ ها، آلودگی این قطعه و انباشت گردوغبار در آن است، نخستین توصیه ما جهت تعمیر فن لپ تاپ دل گردگیری و سرویس آن است. (این کار را در فضای باز و خارج از خانه، محل کار و … انجام دهید). به این نکته توجه داشته باشید که جریان باد بیش از حد قوی، می تواند به فن و سایر قطعات داخلی لپ‌تاپ صدمه بزند.

نکته دیگر آنکه اگر فن لپ تاپ کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ دل

برخی از علائم و نشانه های وجود خرابی و نقص در عملکرد مادربرد لپ تاپ دل عبارتند از: نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید دستگاه، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها درخروجی مانیتور، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر و … . رفع این اشکالات و سایر اشکالات سخت افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ دل در مرکز تعمیر لپ تاپ Dell انجام می پذیرد.

تعمیر هارد لپ تاپ دل

واحد تعمیرات هارد لپ تاپ دل در نمایندگی دل با بهره گیری از متخصصین خبره در نمایندگی دل صورت می گیرد. در صورت بروز هر گونه اشکال در هارد لپ تاپ مانند صدای نابهنجار هارد و دیگر مشکلات با مراجعه به نمایندگی دل مراجعه کنید. صدمات به هارد بر اثر عوامل مختلف مانند ضربه به هارد و یا نوسانات برق می باشد. در صورت خرابی هارد، لپ تاپ عملا بی‌استفاده می شود.

واحد های تعمیر لپ تاپ دل دارای کارگاه های تعمیر بسیار پیشرفته است که می توانند اشکلات موجود در لپ تاپ را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت حل نمایند. با توجه به حساسیت بالای هارد، در صورت بروز مشکل در هارد لپ لپ تاپ از دستکاری آن پرهیز کنید و با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل مشکل به وجود آمده را حل کنید. این کار باع می شوند روند تعمیرات هارد بدون اشکال و به صورت کامل صورت گیرد.

تعمیر هارد لپ تاپ

تعمیر تاچ پد لپ تاپ دل

یکی از پر استفاده‌ترین قطعات لپ تاپ که اکثراً با مشکل روبه‌رو می‌شود، تاچ پد لپ تاپ است. گاهی اوقات مشکلات سخت‌افزاری مانند وارد شدن ضربه به لپ تاپ یا سقوط لپ تاپ از ارتفاع موجب شکستن تاچ پد و از کار افتادن آن می‌شود؛ البته اکثر اوقات مشکلات نرم‌افزاری مانند: نصب برخی از نرم‌افزارهای مخرب و حتی ویروسی شدن لپ تاپ موجب از کار افتادن تاچ پد آن می‌شوند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل از تکنسین‌های خبره و متخصصی برخوردار است که با عیب‌یابی دقیق تاچ پد به تعمیر یا تعویض آن می‌پردازند. بنابراین درصورت بروز هرگونه مشکلی برای تاچ پد لپ تاپ ایسر می‌توانید به یکی از شعب نمایندگی لپ تاپ ایسر مراجعه کنید.

ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ دل

نخستین گام برای ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ دل آن است که نام شرکت سازنده کارت گرافیک و مدل آن را مشخص کنیم. برای این‌کار کافی است تا به بخش Start ویندوز بروید (در ویندوز 8 و 8.1 وارد محیط مترو شوید) و عبارت Dxdiag را تایپ کنید. پس از تایپ این واژه دکمه اینتر را بزنید. با این کار صفحه‌ای برای شما به نمایش در می‌آید که حاوی اطلاعات سیستم مورد استفاده‌تان است.

برای مشاهده اطلاعات کارت گرافیک در این صفحه، وارد تب دوم (Display) شوید. با ورود به این تب می‌توانید اطلاعات دقیق مرتبط با کارت گرافیک دستگاه خود را مشاهده نمایید. (صفحه گشوده شده احتمالاً شبیه به تصویر زیر است). جهت ارتقا درایور کارت گرافیک کافی است بر روی مدل کارت گرافیک خود در Device Manager کلیک راست کنید و گزینه Update Driver Software را بزنید.

روش دیگری که می‌توان برای ارتقا درایور کارت گرافیک استفاده کرد، اقدام از طریق نرم افزارهایی است که به همراه کارت گرافیک نصب می شوند و به صورت اتوماتیک ورژن درایور را چک می کنند. روش پیشنهادی دیگر ما آن است که به سایت شرکت سازنده مراجعه نمایید و مستقیما درایور کارت گرافیک خود را ارتقا دهید. در صورت نیاز به سرویس‌ها و یا راهنمایی های تخصصی مرتبط با ارتقا کارت گرافیک می‌توانید به مرکز تعمیر لپ تاپ دل مراجعه نمایید.

ارتقای کارت گرافیک لپ تاپ

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

مهم‌ترین مسئله در تعمیر کیبورد لپ تاپ دل توجه داشتن به نوع کلیدهای بکاررفته در کیبورد و فناوری استفاده شده جهت جاگیر شدن آنهاست. بد نیست بدانید که در طراحی صفحه کلیدها از هیچ استاندارد خاصی پیروی نمی‌شود و این موضوع سبب شده تا هر صفحه کلید، طراحی و استاندارد خاص خود را داشته باشد. در این میان آنچه که در تعمیر کلیدهای لپ تاپ به کمک شما می‌آید، مشاهده یک نمونه سالم از میان کلیدهای همان کیبورد است.

به عبارتی دیگر اگر یک یا چند مورد از کلیدهای کیبورد لپ تاپ شما خراب شده است، جهت اطلاع از استاندارد بکاررفته در آن کیبورد، می‌توانید به یکی از کلیدهای سالم مراجعه کنید.

شما می‌توانید با جدا کردن یک کلید سالم از کیبورد، از روش اسمبل آن آگاه شوید. تعمیر کیبورد لپ تاپ دل علی‌رغم سادگی، یک کار تخصصی است، بنابراین توصیه می‌شود تعمیر این بخش از دستگاه خود را متخصصان این کار در مرکز تعمیر لپ تاپ دل بسپارید.

بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل

بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ دل است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می‌پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد.

اگرچه امکان بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل حتی پس از فرمت شدن هارد وجود دارد اما توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ی چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هاردیسک) از این کار خودداری نمایید. به‌ویژه اگر اطلاعات موجود در هارد اهمیت و ارزش بالایی برای شما دارند. (به‌هیچ عنوان هارد را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات لپ تاپ فرمت نکنید، چون در اینصوت زمان بازیابی اطلاعات از 1 دقیقه به 2 روز تبدیل می‌گردد و در برخی موارد امکان دارد که اطلاعات دیگر بازیابی نشود).

تعمیرات لپ تاپ دل

عیب یابی تخصصی و تعمیر لپ تاپ dell

نخستین مرحله در تعمیر لپ تاپ dell عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. در سخنی کوتاه با مشتریانی که به مراکز غیرمجاز مراجعه نموده اند می‌توان به اشتباهات فاحش تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه برخی مراکز در زمینه تعمیر لپ تاپ dellو اصلاح آنها پی برد. عموماً کادرهای فنی فعال در این مراکز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوطه، ضربات جبران ناپذیری به قطعات و سیستم لپ تاپ وارد می ‌کنند.

به‌ منظور پیشگیری از وقوع چنین رویدادهایی، مرکز سرویس و تعمیر لپ تاپ dell پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا و ابزارآلات تخصصی تعمیر و ترمیم را در اختیار مهندسان و متخصصان این شرکت قرار داده است تا با تلفیق این دو مجموعه، فضایی کارآمد و تخصصی در حوزه تعمیرات به وجود آورد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع لپ تاپ های دل می‌بایست این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل بسپارید و از تعمیر آنها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزید.

مطالب مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ / نمایندگی تعمیر لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ دلمرکز تعمیرات لپ تاپ / نمایندگی تعمیر لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ دل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید