اشتراک گذاری

نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس های مورد نیاز به کاربران دستگاه های دل، در سه حوزه فروش، تعمیرات و آموزش می باشد. متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی رسمی دل به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند.

نمایندگی مجاز دل در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خود را کسب کند. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و سرویس ها و خدمات ارائه شده در مجموعه خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

خدمات تخصصی نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با سرویس، بهسازی، ترمیم، آموزش و تعمیرات به صاحبان دستگاه های دل است. کاربران کلیه دستگاه های دل اعم از لپ تاپ، آل این وان، تبلت، پرینتر، کپی و … می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات دل مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز دل به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. جهت آسایش و کسب رضایت هر چه بیشتر شما کاربران گرامی، ارائه خدمات مرتبط با برخی از دستگاه ها –نظیر دستگاه کپی، پروژکتور، تجهیزات شبکه و …- بصورت سرویس در محل نیز امکان پذیر است.

ویژگی های نمایندگی مجاز دل

یکی از ویژگی های منحصربفرد نمایندگی مجاز دل آن است که تمامی خدمات ارائه شده در آن بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی، به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ دل انجام می پذیرد. تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز دل در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش واحدهای تعمیرات دل با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. برخی از پارتهای ارائه دهنده خدمات در این مرکز عبارتند از:

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره‌مند گردید.

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی مجاز دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر -با عنوان «معرفی واحدهای تعمیرات دل »- مراجعه نمایید.