پرینتر دل B1165nfw

پرینتر دل B1165nfw یکی دیگر از دستگاه های ارائه شده از سوی این کمپانی خوشنام و محبوب در مجموعه دستگاه های اداری است. کاربران پرینتر دل B1165nfw  با خریداری این دستگاه می توانند از قابلیت ها و امکانات دیگر آن نظیر اسکن کردن، کپی کردن و نیز چاپ لیزری تک رنگ استفاده نمایند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که از نرم افزارهای Google Cloud Print، Apple Air print و نرم افزار موبایل آندروید پشتیبانی می کند.

متأسفانه در این دستگاه امکان ارتقاء سینی کاغذ وجود ندارد و جایی برای مدیا کارت خوان تعبیه نشده است. بعلاوه ضروری ترین نیاز کاربر در این دوره، که نصب فلش بر روی دستگاه و چاپ اسناد ذخیره شده بر آن است، در این دستگاه نادیده گرفته شده است. با این وجود این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای را دارد. پرینتر دل B1165nfw شامل استارت است و و کارتریج آن دارای ظرفیت کمتر از حد متوسط است.

پرینتر دل B1165nfw

مشخصات فنی پرینتر دل B1165nfw

  • ۷ اینچ بلندی، ۱۵٫۸ اینچ عرض، ۱۱٫۵اینچ عمق و ۱۶٫۷۵ پوند وزن
  • جاگیر نبودن و دارای ابعاد کوچک
  • قیمت مناسب
  • امکان چاپ ۴۰ صفحه به صورت اتوماتیک از طریق گوشی های اندورید
  • تعبیه مستغلات محدود و واقعی در کنترل پنل
  • وجودپد لمسی عددی برای شماره تلفن دستگاه فکس
  • تعبیه دکمه برای دسترسی سریع به وایرلس
  • توانایی و قابلیت اسکن آن ۱۲۰۰×۱۲۰۰ Dpi
  • قابلیت اسکن با فرمت های BMP,PNG,JPEG,BMP,PDF,TIFF
  •  ظرفیت ۱۵۰ ورق کاغذ

قطعات مختلف لپ تاپ

کاغذ کش

فیلم فیوزینگ

لیزر

مین برد

قطعه tc

درام

کارتریج

تونر

پودر

پیکاپ رولر

واحد تعمیرات پرینتر دل B1165nfw

واحد تعمیرات پرینتر دل B1165nfw  دارای تجهیزات پیشرفته جهت ترمیم و تعمیر محصولات دل است .  واحد های تعمیرات دل  به صورت بخش های جداگانه طراحی شده است . از این رو کاربران پرینتر دل B1165nfw برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . دارندگان این محصول می توانند با حضور در واحد تعمیرات پرینتر دل B1165nfw  و یا از طریق یک تماس تلفنی و ثبت درخواست «تعمیر در محل پرینتر دل» از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

نمایندگی دل با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات  ، به تعیمر  پرینتر دل B1165nfw می پردازد . . کارشناسان فنی این مرکز پس از اتمام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . کادرفنی نمایندگی دل با بهره گیری از ابزارآلات درجه یک به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش مرتبط در سایت اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید .

نمایندگی دل علاوه بر تعمیر به فروش پرینتر دل B1165nfw نیز مبادرت می ورزد . کاربرانی که قصد خرید دستگاه فوق را دارند می توانند با دریافت راهنمایی های لازم از پرسنل مجموعه با دیدی باز دست به انتخاب بزنند . هزینه ی اخذ شده از مشتریان در نمایندگی دل مطابق با نرخنامه ی مصوب اتحادیه می باشد . با مراجعه به بخش مرتبط در سایت می توانید اطلاعات بیشتری در این حوزه بدست آورید .

نمایندگی دل با راه اندازی سرویس در محل ، با اعزام کارشناس فنی به  منزل و محل شما به رفع ایراد پرینتر دل B1165nfw دل ، می پردازد .  بدیهی است شما عزیزان از این طریق می توانید بر نحوه ی عملکرد تکنسین نظارت داشته باشید . جهت مشاهده ی اطلاعات بیشتر می توانید به بخش مرتبط در سایت مراجعه نمایید .

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

مدیریت نمایندگی دل با تشکیل تیمی از مهندسین و تکنسین های ماهرو به کارگیری جدیدترین روش های تعمیراتی ، به رفع ایراد دستگاه شما کاربران گرامی اقدام کرده است . فعالیت های انجام شده در این مرکز از چنان کیفیتی برخوردار است که ، هیچ مرکز مشابهی یارای رقابت با نمایندگی اصلی دلرا ندارد .

از آن جایی که خشنودی و رضایت کاربران جزء اهداف مهم و اصلی نمایندگی دل محسوب می گردد لذا ، تمامی خدمات فروش و تعمیر در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می گردد . جهت اطلاع شما مشتریان محترم باید به این نکته اشاره نماییم که ، کارشناسان این مجموعه پس از گذراندن دوره های علمی معتبربرای فعالیت در این نمایندگی به کار گرفته شده اند .نمایندگی  تعمیرات دل در حوزه ی فعالیتی خود به قدری موفق عمل کرده است که ، عملا جایی برای فعالیت سایر مراکز به ویژه نمایندگی های غیرمجاز باقی نمانده است .

در سایر صفحات ما اخبار دل ، مقالات دل، سوالات متداول دل را مطالعه نمایید.