اشتراک گذاری

آل این وان XPS 27 دل به روز رسانی شد

آل این وان XPS 27 دل با پردازنده‌ Core i7 اینتل، گرافیک RX 570 ای‌ام‌دی و پشتیبانی از واقعیت مجازی به‌روزرسانی شد. XPS 27 جدید از همان نمایشگر 4K نسل قبل و سیستم صوتی مجهز به ۱۰ اسپیکر داخلی استفاده می‌کند؛ اما CPU و گرافیک آن با نسل جدید پردازنده‌های اینتل و کارت‌های گرافیک AMD به‌روزرسانی شده است. همه ما می دانیم که به دلیل ساختار پیچیده و حساسی که Aio ها دارند، همواره باید برای تعمیرات آل این وان دل به یک مرکز کاملا مجاز و ایمن مراجعه کنیم.

قدمت تولید Aio ها مربوط به چند دهه پیش است. محبوبیت این کامپیوترها پس از کاهش چشمگیر ابعاد آنها به لطف پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در بخش سخت‌افزار هر روز بیشتر و بیشتر شده است. به طوری که اخیرا تقاضا برای آل‌این‌وان‌های بالارده افزایش یافته است تا جایی که نسخه‌های مخصوص گیمینگ هم توسط تعدادی از کمپانی های تولید شد.

آل این وان XPS 27 دل

بررسی بیشتر آل این وان XPS 27 دل

با وجود اینکه آل این وان XPS 27 دل به روز رسانی شده است، اما همچنان توانایی رقابت با سیستم‌های بالارده‌ی گیمینگ را ندارد. این در حالی است که قدرت سخت افزاری آن افزایش چشمگیری داشته است. این سیستم یکپارچه به از کارت گرافیک RX 570 ای‌ام‌دی مجهز شده و واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. به همین دلیل است که توانایی توانایی گیمینگ قابل قبول‌تری دارد.

اگر بخواهیم درباره گرافیک RX 570 ای‌ام‌دی آل این وان XPS 27 دل بیشتر توضیح بدهیم، باید بگوییم که این گرافیک با بهره‌گیری از معماری پلاریس، ۲۰۴۸ پردازنده‌ استریم، ۱۲۸ واحد تکسچر، ۳۲ واحد خروجی رندر و باس ۲۵۶ بیتی، توان اجرای اکثر بازی‌های جدید با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. این گرافیک در اندازه نیاز این آل این وان به خدمات تعمیر آل این وان دل موثر است.

ویژگی های انحصاری آل این وان XPS 27 دل

انحصاری ترین و بارزترین خصوصیت آل این وان XPS 27 دل در مقایسه با سایر مدل ها در سایر برند ها استفاده از ۱۰ بلندگوی داخلی باکیفیت برای پشتیبانی از صدای Surround است.

نسخه به روزرسانی شده آل این وان XPS 27 دل مجهز به پردازنده‌های نسل هفتمی Core i7-7700 اینتل است و از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز (قابل ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت) استفاده می‌کند. از لحاظ فضای ذخیره‌سازی، Dell XPS 27 دارای یک درگاه M.2 و ۲ محفظه برای استفاده از هارددرایو یا SSD-های ۲.۵ اینچی است که امکان دسترسی به تمامی آنها (بدون ابطال گارانتی) توسط کاربر وجود دارد.

نمایندگی دل در تهران

نمایندگی دل در تهران در خدمت کاربران است تا خدمات و سرویس های مفید و کاربردی در اختیار آنها قرار دهد. نمایندگی دل در تهران با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دل خدمات و تسهیلاتی متنوع و کاربردی به کاربران ارائه می دهد. امکانات و تسهیلات نمایندگی دل در تهران بسیار گسترده و وسیع است. تمامی سرویس ها و خدمات نمایندگی دل در تهران همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات کامل تر را از کارشناسان نمایندگی دل در تهران جویا شوید.