اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یکی از تخصصی ترین مراکز فعال در این مرکز است که جهت ارائه پیشرفته ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ارتقاء و تعمیرات لپ تاپ راه اندازی گشته است. دارندگان برندهای گوناگون لپ تاپ می توانند با مراجعه به نمایندگی دل و حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس و ارتقاء این دستگاه را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را- پس از آنالیزها و آزمون های فنی و نظری- به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه را در اختیار آنان نهاده تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ در این مرکز ارائه گردد.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ دل

اشکالات پیش امده در لپ تاپ ها، همیشه سخت افزاری نیست و گاه این اشکالات مربوط به بخش نرم افزاری است. برای مثال ممکن است بخش گرافیکی لپ تاپ (Gpu) به خوبی عمل نکند، (مثلاً در هنگام پخش فیلم، مشکلاتی در تصویر ایجاد شود) و یا ایراداتی در سایر بخش‌های دستگاه نظیر صدا، پورت های USB، کابل LAN، وایرلس و… ایجاد شود.

بروز چنین اشکالاتی –همانگونه که گفته شد- گاه به دلیل وجود اختلالات نرم افزاری در دستگاه اتفاق می‌افتد؛ برای نمونه ممکن است درایورهای مربوطه به درستی نصب نشده باشند یا اینکه درایور موجود به دلیل قدیمی بودن نیاز به آپدیت شدن داشته باشد. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ دکه متقاضیان می‌توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ از آنها بهره‌مند گردند عبارتند از:

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … .

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ دل

کاربران کلیه مدل های لپ تاپ دل می‌توانند در صورت نیاز به هر گونه سرویس سخت افزاری لپ تاپ خویش، به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل مراجعه نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه دارند. سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل منحصر به بخشی خاص از این دستگاه نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری مرتبط با قطعات لپ تاپ های دل را شامل می‌گردد.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات قابل دریافت در پارت تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ دل عبارت است از: تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ، تعمیر صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ، تعمیر LED و LCD لپ تاپ، تعمیر مادر برد لپ تاپ، نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … .

ویژگی های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ برخوردار از دو ویژگی بارز و برجسته است که سبب تمایز و پیشروی این مرکز در میان سایر مجموعه های هم رده گشته است. ویژگی نخست، بهره مندی این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات دو حوزه سخت افزار و نرم افزار است که هر شش ماه یکبار –همگام با تکنولوژی های این حیطه- بروزرسانی می گردند. بروزرسانی تجهیزات این مجموعه سبب می گردد تا مهندسان تعمیر بتوانند کارآمدترین متدهای تعمیرات لپ تاپ را بر روی این دستگاه ها اِعمال نموده و پیاده سازند.

ویژگی دیگر این مجموعه همکاری با تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تعمیرات لپ تاپ است که به دلیل تجربه بالا و حضور در همایش های بین المللی قادر به رفع و حل کلیه اشکالات ایجاد شده در این دستگاه به بهترین نحو ممکن هستند.

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل ممکن است مرتبط با حوزه سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه باشد که تشخیص این امر نیاز به بررسی دقیق لپ تاپ و طی روند عیب یابی صحیح دارد. در مجموعه تعمیرات لپ تاپ دل پس از انجام عملیات مرتبط با عیب یابی صحیح و اصولی دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر لپ تاپ دل شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می گردند.

پیاده سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها مرتفع گشته و لپ تاپ های دل کیفیت اولیه خویش را بازیابند. بد نیست بدانید که مرکز تعمیرات لپ تاپ دل یکی از مراکز تخصصی پیشرو در حوزه تعمیرات نوت بوک و لپ تاپ دل است که سرویس های انجام شده در آن با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.‌

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خُبرگی کارشناسان خویش کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در مجموعه خویش را  گارانتی و ضمانت نموده است. محدوده زمانی گارنتی خدمات در این مرکز بسته به نوع تعمیرات متفاوت بوده و بازه های زمانی متعددی را شامل می گردد. برخی از خدمات واحد نمایندگی تعمیر لپ تاپ عبارتند از:

  • تعمیر لپ تاپ دل به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها )
  • تعمیر لپ تاپ دل بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming) ، پرش ال سی دی لپ تاپ دل (LCD flickering ) ، شکستگی ال سی دی لپ تاپ دل (Broken Screen ) ، خطوطی عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes )و …
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیر لپ تاپ دل بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیر لپ تاپ دل بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیر نوت بوک دل به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیر لپ تاپ دل بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .
  • تعمیر لپ تاپ ( تعمیرات نوت بوک ) بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )

موارد تعمیرات لپ تاپ دل

  • تعمیر لپ تاپ دل در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیر لپ تاپ دل در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود. ( Power but no boot)
  • تعمیر لپ تاپ دل بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • تعمیر نوت بوک دل ( تعمیرات لپ تاپ ) در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیر لپ تاپ جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعمیر لپ تاپ دل بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باکها
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل ریختن مایعات بر روی آن و یا سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips )
  • تعمیر نوت بوک دل ( تعمیرات لپ تاپ ) بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن نوت بوک می شود (Over Heat )

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در راستای دست‌یابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل گشته است. نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است.

شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. سایر واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.

دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی دل

  • تعمیر لپ تاپ دل در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیر لپ تاپ دل  در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود. ( Power but no boot)
  • تعمیر لپ تاپ دل بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • تعمیر نوت بوک دل ( تعمیرات لپ تاپ ) در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیر نوت بوک دل  ( تعمیرات لپ تاپ ) بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن نوت بوک می شود (Over Heat )
  • تعمیر لپ تاپ ( تعمیرات نوت بوک ) بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )
  • تعمیر لپ تاپ جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعمیر لپ تاپ دل  بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باکها

مشکلات لپ تاپ دل

  • تعمیر لپ تاپ دل  به دلیل ریختن مایعات بر روی آن و یا سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips )
  • تعمیر لپ تاپ دل به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها )
  • تعمیر لپ تاپ دل بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming) ، پرش ال سی دی لپ تاپ دل (LCD flickering ) ، شکستگی ال سی دی لپ تاپ دل (Broken Screen ) ، خطوطی عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes )و …
  • تعمیر لپ تاپ دل به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیر لپ تاپ دل  بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیر لپ تاپ دل بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیر نوت بوک دل  به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیر لپ تاپ دل بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .

لینک های مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / نمایندگی تعمیر لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور  / مرکز تعمیر لپ تاپ  / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ