اشتراک گذاری

نوت بوک Dell Inspiron M102z

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت هستید و وزن و کوچکی آن نیز برایتان اهمیت دارد، Inspiron M102z، نوت بوک جدید Dell را به لیست انتخاب های خود اضافه کنید. M102z مجهز به نسل جدید پردازنده های AMD یعنی Fusion است در ادامه اطلاعات تکمیلی و مشخصات فنی این نوت بوک را مشاهده خواهید کرد.

M102z سریعتر و قوی تر از نت بوک هاست و وزن آن نیز ۱٫۵۶ کیلوگرم است. در حال حاضر تعداد نوت بوک های مجهز به پردازنده AMD Fusion کم ولی رو به افزایش است. شرکت های HP و Toshiba پیش از Dell نوت بوک های Fusion خود را معرفی کردند. نوت بوک های Fusion قیمت نسبتا پایینی داشته و بازده و قدرت آنها از نت بوک ها (Netbook) بیشتر و از نوت بوک های (Notebook) مجهز به پردازنده های Core i اینتل کمتر است.

نوت بوک Dell Inspiron M102z

خدمات تخصصی نمایندگی دل: تعمیر لپ تاپ

قیمت نت بوک های Dell Inspiron M102

قیمت نت بوک های Dell Inspiron M102 در چهار رنگ مختلف و با مشخصات سخت افزاری متفاوت به شرح زیر است:

  • قیمت: ۵۹۹ دلار – با پردازنده AMD C_50، حافظه ۲GB RAM، دیسک سخت ۳۲۰GB – ۷۲۰۰RPM، کارت گرافیک Radeon HD 6250
  • قیمت: ۶۹۹ دلار – با پردازنده AMD E_350، حافظه ۴GB RAM، دیسک سخت ۳۲۰GB – ۷۲۰۰RPM، کارت گرافیک Radeon HD 6310
  • قیمت: ۷۴۹ دلار – با پردازنده AMD E_350، حافظه ۴GB RAM، دیسک سخت ۳۲۰GB – ۷۲۰۰RPM، کارت گرافیک Radeon HD 6310 بعلاوه تیونر داخلی تلویزیون

امکانات نت بوک های Dell Inspiron M102

مهمترین مزیت پردازنده های Fusion ای ام دی نسبت به پردازنده های Atom اینتل قدرت گرافیکی آنهاست و برخلاف نت بوک ها، لپ تاپ های Fusion تصاویر Full HD را به نرمی پخش می کنند و همچنین قادرند تصاویر را از طریق پورت HDMI به تلویزیون و یا نمایشگرهای دیگر منتقل کنند. صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی M102z از نوع WLED با فناوری TrueLife و وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. ابعاد این نوت بوک ۲۰۵ در ۲۹۲ در ۳۵ میلی متر و وزن آن حدود ۱٫۵۶ کیلوگرم است.

از دیگر امکانات M102z می توان به ۲ اسپیکر ۱٫۵W و فناوری SRS، باتری ۶-Cell با طول عمر ۹ ساعت (یا باتری ۹-Cell بصورت اختیاری و طول عمر حدود ۱۴ ساعت)، وب کم داخلی ۱٫۳ مگاپیکسل، شبکه های بی سیم Wi-Fi با پشتیبانی از استانداردهای ۸۲۰٫۱۱b/g/n، بلوتوث ۳٫۰، دو پورت USB 2.0، کارت خوان حافظه ۷ به ۱، خروجی های HDMI, VGA اشاره کرد. این نوت بوک درایو اپتیکال داخلی ندارد و اگر قصد استفاده DVD/CD یا Bluray را دارید باید از درایو اکسترنال استفاده کنید.

لینک های مرتبط : نمایندگی دل