اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت دل

تعویض گلس تبلت دل، با رعایت همه جوانب و ظرافت هایش در نمایندگی رسمی دل انجام می شود. خدمات این مرکز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از این رو همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از آنجا که فرایند تعویض گلس به صورت مستقیم با قطعاتی همچون ال سی دی در ارتباط است، انجام آن دقت و مهارت ویژه ای را می طلبد. از این رو در واحد تعمیرات تبلت دل، متخصصین ماهر و مجربی بر روند این کار نظارت کامل دارند. با توجه به اینکه اهمیت ویژه ای برای افزایش اطلاعات شما کاربران گرامی قایلیم، تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی تعویض گلس تبلت دل پرداخته و نکات مهم آن را به اطلاع شما عزیزان برسانیم؛ همراه ما باشید.

تعویض گلس تبلت دل

از کجا بفهمیم که گلس تبلت نیاز به تعویض دارد؟

معمولا وقتی تبلت یا موبایل زمین خورده و صفحه نمایش آن ترک می خورد، یا تاچ آسیب می بیند و یا خود ال سی دی می شکند. اگر ال سی دی شکسته باشد، باید آن را تعویض کرد که البته هزینه بسیار بالایی دارد. اما اگر تنها گلس شکسته باشد، می توان با تعویض گلس، از هزینه تعویض صفحه نمایش جلوگیری کرد. اما چطور می توان فهمید که گلس واقعا نیاز به تعویض دارد یا خود نمایشگر آسیب دیده است؟ این مسئله با یک تست ساده مشخص می شود. اگر صفحه نمایش گوشی شما پر از ترک خوردگی و شکستگی است، ببینید آیا می توانید با دستگاه کار کنید یا نه. اگر تاچ همچنان کار می کند، یعنی زمان تعویض گلس تبلت دل فرا رسیده است و نیازی به تعویض نمایشگر نیست.

ابزار مورد نیاز برای تعویض گلس تبلت دل

برای تعویض گلس تبلت دل و سایر برندها باید این لایه را از روی نمایشگر جدا کرد. اگر کوچک ترین آسیبی به نمایشگر برسد، نیاز به تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت دل است که هزینه بسیار بالایی دارد. برای جلوگیری از چنین اتفاقات و آسیب هایی، تعویض گلس تبلت dell و هر برند دیگری، از ابزار و دستگاه های مخصوص استفاده می شود. سپراتور، سیم فولادی، دستگاه فریز (برای گوشی هایی با نمایشگر منحنی) چسب OCA ، حلال چسب ال سی دی، دستگاه لمینیتور، دستگاه فشار باد و دستگاه حباب گیر، مهم ترین ابزار و تجهیزاتی هستند که برای تعویض گلس ال سی دی از آنها استفاده می شود.

نکات مهم در تعویض گلس تبلت دل

یکی از مهم ترین نکاتی که در تعویض گلس تبلت دل مورد توجه قرار می گیرد، ارتباط این قطعه با ال سی دی است. در گذشته، برای تعویض این قطعه لازم بود که ال سی دی هم تعویض گردد. اما امروزه با استفاده از دستگاه لمینیت، می توان به راحتی گلس را از ال سی دی جدا کرده و با یک گلس نو جایگزین نمود. نکته دیگری که در تعویض گلس باید به آن توجه شود، این است که در حین انجام فرایند تعویض، آسیبی به ال سی دی نرسد. تنها تعمیرکارانی قادر به رعایت این نکته هستند که مهارت و تجربه کافی برای تعویض این قطعه از تبلت را داشته باشند. دیگر مساله ای که در تعویض گلس تبلت دل باید به آن توجه شود، عدم وجود حباب بین گلس جدید و ال سی دی است. این مساله علاوه بر اینکه ظاهر جالبی به تبلت نمی دهد، در کیفیت عملکرد تاچ نیز تاثیر گذاشته و مشکلاتی را برای کاربران در پی خواهد داشت. با استفاده از دستگاه لمینیت می توان این مشکل را نیز برطرف نمود.

مراحل تعویض گلس تبلت دل با دستگاه لمینیت

لمینیت، دستگاهی است بسیار کاربردی که چند سالی است برای عملیات تعویض گلس مورد استفاده تعمیرکاران قرار می گیرد. این دستگاه، طی مراحلی تعویض گلس تبلت دل را برای تکنسین ها راحت تر کرده است. این مراحل عبارتند از:

  • تنظیم فشار دستگاه بر روی ۳۵ صدم مگا پاسکال
  •  تمیز کردن ال سی دی
  • قرار دادن ال سی دی روی سینی و تانک دستگاه لمینیت
  •  فشردن دکمه استارت
  •  رانده شدن سینی لمینت به پایین
  •  به پایان رسیدن تایم تنظیم شده و باز شدن درب وکیوم به صورت اتوماتیک
  • اتصال دستگاه به برق و روشن کردن آن
  •  چرخاندن دکمه ایست اضطراری در جهت عقربه های ساعت
  •  تنظیم زمان دستگاه بر روی ۱۸۰ ثانیه
  •  تنظیم زمان وکیوم بر روی ۱۵ ثانیه
  •  تنظیم دمای لمینیت بر روی ۴۰ درجه سانتی گراد
  •  فشردن دکمه تایید و سپس فشردن دکمه بازگشت

توجه داشته باشید که در برخی مراحل کار دستگاه لمینیت برای تعویض گلس تبلت دل، نیاز به دخالت تعمیرکار نیز می باشد.

تعمیرات تبلت دل

یکی از اصلی ترین خدمات نمایندگی دل، تعمیرات تبلت دل است. این کار، در واحدی مجزا و به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. همکاران ما ضمن استفاده از دستگاه های جدید و متدهای پیشرفته برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، نهایت تجربه خود را به کار می بندند تا کاربران از خدمات دریافتی راضی باشند. گفتنی است به دلیل استفاده از دستگاه هایی مثل لمینیت در این واحد، تعویض گلس تبلت دل نیز با کیفتی مثال زدنی انجام می گردد. همچنین به سبب استفاده از قطعات با کیفیت، کاربران می توانند شاهد بازگشت عملکرد دستگاه خود به کیفیت اولیه باشند.

لینک مفید

نمایندگی دل

نمایندگی dell ، در طول سالها فعالیتش به کیفیت بالای خدماتش شهره شده است. این مرکز، با بهره گیری از کادری حرفه ای و مجرب، توانسته در دو حوزه فروش و تعمیرات، بسیار موفق عمل نماید. ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش دل، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستند که در نمایندگی دل به کاربران ارائه می گردد. مشتری مداری در این مرکز جایگاه ویژه ای داشته و کارکنان تمام تلاش خود را برای تحقق همه جانبه این شعار به کار می بندند.

واحدهای تعمیرات دل

تکنسین های مجرب واحدهای تعمیرات دل، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات ترمیم محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کار بسته اند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به صورت کامل، با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند. همچنین مدیریت نمایندگی دل نیز در راستای تحقق این هدف، واحدها را به تجهیزات، ابزار و دستگاه های پیشرفته مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین ترتیب، شما کاربران گرامی در صورت مشاهده مشکل در محصولات دل خود، می توانید به واحدهای تعمیرات دل مراجعه نموده و شاهد بازگشت کیفیت محصول خود باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات دل، به این بخش مراجعه نمایید.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل