اشتراک گذاری

تعمیرات سوئیچ دل

تعمیرات سوئیچ دل از جمله خدمات تخصصی در مرکز تعمیرات شبکه است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل راه اندازی شبکه های متعدد و رفع اشکالات پیش آمده در آنها، تسلط قابل توجهی بر تعمیرات سوئیچ شبکه و سایر اجزای آن یافته اند. به گونه ای که عیوب پیش آمده در آن را به بهترین نحو ممکن و در کمترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند.

 تعمیرات سوئیچ دل که در این مرکز انجام می‌پذیرد به دلیل استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر به شیوه‌ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری‌ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آن به صفر می رسد.

مقصود از سوئیچ، سخت افزاری کوچک است که ارتباطات صورت گرفته بین چند دستگاه ارتباطی را در یک شبکه LAN متمرکز می کند. کمپانی دل از جمله تولیدکنندگان این نوع از دستگاه ها است که مدل های مختلفی از آن را به بازار عرضه کرده است. با اینکه کیفیت این دستگاه قابل قبول می باشد اما عوامل مختلفی ممکن است باعث خرابی و از کار افتادن آن شود. در این شرایط تعمیر و سرویس سوئیچ شبکه به کار گرفته می شود.

تعمیر سوئیچ دل

تعمیرات تخصصی سوئیچ دل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در کارگاههای فنی نمایندگی دل، واحدهای مجزایی وجود دارند که هر کدام مختص یک دستگاه و محصول میباشند. برای دریافت خدمات مربوط به سوئیچ باید به واحد مربوط به آن مراجعه کنید. همچنین در سایر واحدها، تعمیردیگر محصولات دل انجام می پذیرد. همانگونه که قبلا گفتیم، سوئیچ یک وسیله ارتباطی میباشد که پیامها را از یک رایانه به رایانه دیگر متصل مینماید. این عمل نیز از طریق LAN صورت میگیرد. از مزایای سوئیچ این است که با در اختیار داشتن آدرس هر رایانه در شبکه، بسته‌های موجود را به رایانه‌ یا هر ابزار مبتنی بر شبکه‌ ارسال می‌کند که مقصد بسته‌ی مورد نظر است.در اینجا برای تفهیم بهتر موضوع به ذکر مثالی ساده میپردازیم.

فرض کنید که رایانه‌ A در پورت یک می‌خواهد در شبکه، به رایانه‌ C در پورت چهار، بسته ای را ارسال کند. در اینجا این سوئیچ است که میتواند با اطلاع از آدرس هر یک از رایانه‌ها بدون اینکه پهنای باند بیشتری رااشغال کند، بسته‌ی مورد نظر را به مقصد ارسال نماید. تعمیرات تخصصی سوئیچ دل شامل رفع کندی سرور، عیب‌یابی و رفع مشکلات شبکه و سرورها، تعمیرات منبع تغذیه، تعمیر برد، تعویض پورت ها، رفع مشکلات نرم افزاری و مواردی از این دست می باشد. البته این تعمیرات منحصر به مدل خاصی از سوئیچ های دل نبوده و تمامی مدل ها را در بر می گیرد.

تعمیرات انواع سوئیچ دل

در این مرکز، تعمیر سوئیچ دل شامل تمامی مدل های آن می باشد. این مدل ها که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت در بخش ها و واحدهای تخصصی مورد بررسی و عیب یابی قرار گرفته و با توجه به نوع مشکل پیش آمده مورد تعمیر قرار می گیرند. سوئیچ های مبتنی بر بسته های اطلاعاتی به منظور مسیریابی ترافیک موجود در شبکه از سه روش زیر استفاده می نمایند:

سوئیچ Fragment-free

این روش در سوئیچ‌ها کمتر استفاده می‌شود. عملکرد این روش، با اندک تفاوتی، شبیه به عملکرد نوع اول می‌باشد. بایت‌های نگهداری شده در این روش قبل از ارسال بسته، ۶۴ بایت می‌باشند زیرا بیشتر خطا و برخوردها در طول اولین ۶۴ بایت بسته اطلاعاتی اتفاق می افتند.

خدمات مرتبط با این نوع از سوئیچ را نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ دل دریافت نمایید. روش به کار گرفته شده در اغلب سوئیچ‌ها ترکیبی از روش اول و دوم می‌باشد. بر این اساس سوئیچ‌ها از روش cut-through استفاده می‌کنند و به محض اطلاع از بروز خطاء از روش store-and-forward استفاده می‌نمایند.

سوئیچ Store – and – forward

در این روش، خطایابی‌های مورد نیاز پس از دخیره‌ی کامل بسته انجام می‌شود. در ادامه، بسته‌های خطادار پس از تشخیص حذف شده و بسته‌های بدون خطا ارسال می‌گردند. این نوع برای شبکه محلی بسیار مناسب‌تر از نوع اول است زیرا بسته های اطلاعاتی خطادار را پاکسازی می‌کند و بدنی‌ترتیب احتمال بروز عمل تصادف کاهش می‌باید. خدمات مرتبط با این نوع از سوئیچ را نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ دل دریافت نمایید.

سوئیچ Cut – through

در این مدل آدرس‌خوانی، از طریق خوانش سه یا چهار بیت اول یک بسته صورت می‌گیرد. پس از خوانش سه یا چهار بیت اول بسته، مقصد نهایی مشخص می‌شود و بسته‌ی مورد نظر به سگمنت آدرس مقصد ارسال می‌شود.در این روش، قسمتِ باقی مانده بسته، از نظرِ خطایابی مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. خدمات مرتبط با این نوع از سوئیچ را نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سوئیچ دل دریافت نمایید.

تعمیر و نگه داری تجهیزات شبکه دل

 شما می‌توانید بهترین شیوه‌ها و راهکارها را در راستای تعمیر و نگهداری سخت افزارهای شبکه (نظیر نگهداری و تعمیرات سوئیچ دل) و سایر سخت افزارهای سازمان از کارشناسان مجرب و مهندسان متعهد مرکز تعمیرات شبکه دل دریافت نمایید. کارشناسان این مرکز به دلیل سال‌ها تجربه در امرِ پیاده‌سازی، نصب و راه‌اندازی شبکه، آشنایی و تسلط کاملی با شیوه‌های نگهداری و تعمیر تجهیزات شبکه و سازمان دارند و از این رو می‌توانند بهترین راهکارهای موجود را در اختیار شما قرار دهند. خدمات ارائه شده در بخش تعمیر و نگهداری سخت افزارهای شبکه و سازمان، کلیه‌ی قطعات سخت‌افزاری شبکه را دربرمی‌گیرد و تمامی آن‌ها را پوشش می‌دهد.

با به کار بستن این راهکارها شما می توانید برای مدت های طولانی از دستگاه خود استفاده کرده و نهایت بهره‌وری را از آن ببرید. اصولاً اگر شیوه های نگهداری از هر وسیله ای را فراگرفته و به درستی انجام دهید هم از خرابی دستگاه و تعمیرات ناخواسته جلوگیری می کنید و هم اینکه به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک می کنید.

تعمیرات سوئیچ دل

تعمیرات دل

تعمیر محصولات دل از جمله خدماتی است که نمایندگی دل به کاربران این محصولات ارائه می دهد.  نمایندگی دل از پارت های تخصصی تشکیل شده که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول نظیر تعمیرات سوئیچ دل به کاربران عرضه می گردد. شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های دل که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی دل در ایران از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید.

نیروی انسانی فعال در نمایندگی دل در ایران به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات دل تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند. دراین بخش به معرفی واحدهای تعمیرات دل می پردازیم.

نمایندگی دل

نمایندگی دل با توجه به گسترش محصولات این کمپانی اقدام به تعمیر و فروش انواع محصولات دل می نماید. خدمات ارائه شده در نمایندگی دل در ایران محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی دل را شامل می گردد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربورد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت‌بوک و … می‌باشند. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی dell تمامی خدمات در ارتباط با فروش و تعمیر محصولات دل را از این کمپانی دریافت نمایند.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول دل در دیگر صفحات سایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل