اشتراک گذاری

حل مشکلات مادربرد دل

حل مشکل مادربرد دل در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون لپ تاپ و کامپیوترهای دل و تکنولوژی‌های نوین به کار رفته در آن‌ها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر و رفع نمایند.

کارشناسان واحد خدمات مادربرد دل پس از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده در این قطعه، اقدام به تعمیر و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل خواهند داد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر دل مشمول گارانتی و ضمانت است. مدت زمان گارانتی بسته به نوع اشکال دستگاه و سرویس های ارائه شده، متفاوت است. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و حل مشکل مادربرد دل در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌.

ویژگی های واحد خدمات مادربرد دل

ظرافت و تکنولوژی به‌کار رفته در مادربرد دل را می‌توان هشداری دانست مبنی بر اینکه انجام تعمیرات مادربرد بدون توجه به پارامترهای بایسته این حوزه –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی، سبب خرابی کامل دستگاه و تبدیل گشتن آن به یک قطعه بی‌استفاده می‌گردد. از همین‌روی کارشناسان امر توصیه می‌کنند که در صورت نداشتن دانش فنی و تخصصی این کار، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ این قطعه خودداری کنید و تمامی عملیات تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی واگذار نمایید.

واحد خدمات مادربرد دل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی رایانه‌ای و دستگاه‌های اداری مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. این شرکت به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. برخی از خدمات ارائه شده در واحد خدمات مادربرد دل عبارتند از:

  • تعمیر کارت‌های صدا در واحد خدمات مادربرد دل
  • تعمیر کارت تی‌وی
  • رفع و تعمیر مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  • رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  • ترمیم نواقص ایجاد شده به دلیل قطعی مدار در واحد خدمات مادربرد دل
  • تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  • تعویض و ترمیم اسلاتهای RAM و گرافیک
  • تعویض و ترمیم جک‌های مختلف مادربرد
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل (شامل تعویض چیپ جنوبی، شمالی و آپدیت بایوس)
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم در واحد خدمات مادربرد دل
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد
  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ

تعمیر و تعویض مادربرد دل

تعویض مادربرد لپ تاپ دل زمانی ضروری به نظر می‌رسد که امکان بازسازی و فع مشکل مادربرد دل به طور کلی از میان رفته باشد. در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ دل، مبنی بر عدم امکان تعمیر و بازیابی مادربرد دل، شما می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل نسبت به خرید و تهیه‌ی مادربرد اقدام نمایید. در زمان تهیه‌ی مادربرد لپ تاپ دل در صورتی که قابلیت‌ها و پتانسیل‌های آن برای ارتقاء در آینده در نظر گرفته شود، -قابلیت‌هایی نظیر پورت‌ها، کارت‌ها و نیز کنترل‌های RAID- این امکان برای ما فراهم می‌گردد تا بدون نیاز به نصب امکانات جانبیِ دیگر عملکرد سیستم را ارتقاء بخشیم.

در نمایندگی دل، آرشیوی جامع از مدل های گوناگون مادربرد دل فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد دل، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید. راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی مورد نیاز در ارتباط با تهیه مادربرد مناسب و سازگار با دستگاه را می توانید با حضور در واحد خدمات مادربرد دل دریافت نمایید.

آشنایی با اجزا مادربرد

CPU

مکان قرار گرفتن این بخش با توجه به نسل‌‌های تولید ریز پردازنده CPU متفاوت است. با توجه به نوع سوکت CPU قطعه‌ای نیز برای نصب فن خنک‌کننده بر روی CPU نیز در نظر گرفته شده است.

AGP & PCI Express Slot

این نام به محل قرار گرفتن کارت گرافیک بر روی مادربرد اشاره دارد.

IDE Connector

برای اتصال بخش‌هایی نظیر هارد دیسک و سی‌دی درایور به مادربرد از این کانکتور استفاده می‌گردد. خدمات مرتبط با تعمیر مادربرد با حضور در واحد خدمات مادربرد دل قابل دریافت است.

RAM Slot

برای نصب این بخش، از شکاف‌هایی استفاده می‌شود که بر روی مادربرد به همین منظور در نظر گرفته شده‌اند. در دو طرف این شکاف‌ها، اجزایی برای محکم‌کردن آن‌ها تعبیه شده است.

PCI Slot

منظور از این بخش (با نام لاتین connector Peripheral Component Inter) همان قطعاتی هستند که در دو طرف شکاف قرار می‌گیرند و سبب استحکام اجزا موجود در شکاف می‌گردند.

SATA Connector

با استفاده از این کانکتور که در مادربردهای جدید تعبیه شده است می‌توان انواع هارد دیسک و سی‌دی درایورهای SATA را به مادربرد وصل کرد.

SATA Connector

با استفاده از این کانکتور که در مادربردهای جدید تعبیه شده است می‌توان انواع هارد دیسک و سی‌دی درایورهای SATA را به مادربرد وصل کرد.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با آموزش تعمیر، فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. خدمات نمایندگی دل در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران در «بخش فروش»، عرضه کننده تولیدات دل و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم نظیر حل مشکل مادربرد دل است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن نظیر تعمیرات لپ تاپ دل به هموطنان گرامی ارائه نماید. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.