اشتراک گذاری

تعمیر دوربین تبلت دل

آندسته از کاربرانی که در طول روزهای اخیر متوجه بروز اختلال در عملکرد دوربین تبلت دل خود شده‌اند، می‌توانند به مرکز تعمیرات تبلت دل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دوربین تبلت دل را دریافت نمایند. تمامی تعمیرات تبلت در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خُبرگی کارشناسان تعمیر با گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد. محدوده زمانی گارانتی خدمات در این مرکز بسته به نوع تعمیرات متفاوت بوده و بازه های زمانی متعددی را شامل می گردد. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در دوربین این دستگاه که در مرکز تعمیر دوربین تبلت دل رفع می‌گردد عبارتند از:

  • دوربین تبلت که کیفیت اولیه را ندارد
  • دوربین صدای خش خش می دهد
  • دوربین دچار تغییر رنگ شده است
  • دوربین سلفی از کار افتاده است
  • دوربین حالت فیلمبرداری ندارد
  • دوربین تشخیص لبخند ندارد
  • دوربین کیفیت اولیه را ندارد
  • دوربین به طور خودکار پس از باز شدن بسته می شود
  • دوربین هنگام ضبط فیلم، صدا را ضبط نمی کند
  • دوربین اخطار پر شدن حافظه را می دهد
  • دوربین بر روی تصویر دلخواه فوکوس نمی کند
  • دوربین خود به خود فوکوس میکند

عیب یابی و تعمیر دوربین تبلت دل

توصیه می شود در صورت خرابی دوربین تبلت مورد استفاده‌تان، پیش از مراجعه به واحد تعمیر دوربین تبلت دل، موارد درج شده در این بخش را بر روی تبلت خود امتحان نمایید. در مرحله نخست از لنز دوربین خود را به خوبی تمیز کنید. در صورت استمرار مشکل، ازنصب بودن آخرین ورژن برنامه دوربین بر روی تبلت خود مطمئن شوید و در صورت نیاز آنرا بروزرسانی کنید. پس از این مرحله به سراغ تنظیمات دوربین تبلت بروید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. برای اینکه مطمئن شوید اشکال پیش آمده مربوط به دوربین است با استفاده از یک برنامه‌ی دیگر (مثلا دوربین برنامه واتساپ) دوربین خود را تست نمایید. به سایت کمپانی سازنده تبلت مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین تبلت دل ارائه شده باشد.

تعمیر دوربین تبلت دل

مرکز تخصصی تعمیر دوربین تبلت دل

در صورتی که تمامی اقدامات درج شده در بخش فوق را بر روی دستگاه امتحان کرده اما به نتیجه مطلوب نرسیدید احتمالا دوربین تبلت شما آسیب دیده است و نیاز است تا آنرا به یکی از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین تبلت دل تحویل دهید. مهندسان و کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر دوربین تبلت دل با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت دل گشته اند. شایان ذکر است تمامی قطعاتی که در حین تعمیر دوربین تبلت دل ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

تعمیرات تبلت دل

در این مرکز، تعمیر دوربین تبلت دل و سایر خدمات مرتبط با این دستگاه، به دلیل بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، لحیم‌کاری و تعمیر به شیوه‌ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می‌رسد. دستگاه تعمیر شده در این مرکز، نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می‌یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری‌ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می‌رسد. کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه –نظیر سرویس تعمیر دوربین تبلت دل- را بر روی آن اِعمال نمایند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت‌افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم‌افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

لینک مفید

نمایندگی تعمیرات دل

نمایندگی تعمیرات دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل