اشتراک گذاری

تعمیر هارد کامپیوتر دل

آنچه که در تعمیر هارد کامپیوتر دل نقش بسزایی ایفا می‌کند، تشخیص صحیح نوع اشکال پیش آمده در هارد و بکارگیری سازگارترین راهکار تعمیر است. به عبارتی دیگر در صورتی که فرآیند عیب‌یابی هارد به درستی طی نشود، این احتمال وجود دارد که دستکاری‌هایی نابجایی بر روی این قطعه پیاده شده و هارد به کلی سلامت خود را از دست بدهد. از این رو قویاً توصیه می‌شود در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در هارد، صرفاً به مراکزی مراجعه شود که تجهیزات و ابزار تخصصی این کار –یعنی تعمیر هارد کامپیوتر دل- را در اختیار دارند.

امروزه تعمیرات هارد دیسک (تمامی هاردهای موجود در بازار اعم از هارد اکسترنال و هارد اینترنال) تقریباً به یک شیوه صورت می‌گیرد و کارشناسان تعمیرات هارد در صورتی که تمامی ابزارآلات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند قادر به رفع تمامی مشکلاتی خواهند بود که در هارد ایجاد می‌شود. بد نیست بدانید که آنچه سبب بروز خرابی در هارد کامپیوتر دل می شود اغلب مشکلات سیستم عاملی و همچنین دمای بالا دستگاه است. از علائم خرابی هارد شناسایی نشدن هارد در بایوس است که در نتیجه آن ویندوز کامپیوتر لود نخواهد شد و شما دسترسی‌ای به اطلاعات نخواهید داشت.

تعمیر هارد کامپیوتر دل

سرویس‌های تخصصی تعمیرات هارد کامپیوتر دل

  • تعمیرات هارد دل و بازیابی اطلاعات انواع حافظه‌ها
  • تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات انواع هارد دل
  • رفع مشکل صدای ناهنجار هارد دل
  • رفع مشکل هارد دل با برد سوخته در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل
  • رفع مشکل هارد معیوب دل به دلیل ورود ویروس
  • تعمیرات هارد دل با مشکل عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد
  • تعمیر هارد دل با مشکل اطلاعات و فایل‌های پاک شده یا پریده از هارد
  • تعمیرات هارد دل با مشکل کند بودن عملکرد
  • تعمیرات هارد دل با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری
  • تعمیرات هارد دل با مشکل اطلاعات از دست رفته
  • تعمیر هارد دل با مشکل خرابی در برد الکترونیک هارد
  • تعمیرات هارد دل با مشکل ضربه خوردگی در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل
  • ترمیم و تعمیر هارد دل
  • تعمیرات هارد دل با انواع فایل سیستم
  • حل مشکل عدم شناسایی هارد دیسک دل
  • انجام اقدامات لازم جهت تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده دل
  • تعمیر هارد با خرابی Read از جمله رید (۰ , ۱ , ۰+۱ , ۵ , …)
  • تعمیر هارد دیسک دل با وجود بدسکتور
  • تعمیر هارد دل با پیغام فرمت دیسک
  • تعمیرات هارد دل در زمان پاک شدن پوشه یا فایل خاص
  • رفع مشکل عدم شناسایی صحیح یا عدم نمایش ظرفیت درست هارد دل
  • رفع مشکل هارد Fdisk شده در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل
  • ترمیم و تعمیر هارد معیوب یا به اصطلاح سوخته‌ دل
  • تعمیرات هارد دل با ظرفیت‌های مختلف

مرکز تعمیرات هارد کامپیوتر دل

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات هارد کامپیوتر دل منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مربوطه با حضور در این مرکز قابل دریافت است. تعمیرات هارددیسک در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل تجزیه و واکاوی تعداد بیشماری از هاردهای موجود بر کارآمدترین شیوه های تعمیر و بازیابی مسلط گشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن‌ها شده‌اند. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد کامپیوتر دل، به این مرکز مراجعه کرده و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه داده ها و اطلاعات خویش باشید. در بخش‌های آتی برخی از تخصصی‌ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل به اختصار شرح داده شده است.

نشانه‌های خرابی هارد

در این بخش برآنیم تا برخی نشانه‌های خرابی هارد را با شما به اشتراک بگذاریم. نخست آنکه اگر مدت زمان زیادی از خرید کامپیوتر دل شما می‌گذرد و به عبارتی سیستم شما قدیمی شده است این احتمال وجود دارد که هارد آن نیز دچار خرابی و اختلال شده باشد. دوم آنکه اگر در طول روزهای اخیر سیستم عامل خود را تغییر داده اید ممکن است همین کار سبب بروز خرابی در هارد شما شده باشد. مورد سوم احتمال درگیر شدن سیستم با ویروس است. به عبارتی دیگر ممکن است هارد دیسک توسط نرم افزاری مخرب که روی داده های کامپیوتر تاثیر می گذارد آلوده شده باشد. مورد نهایی که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد، تماس دستگاه با حرارت بالا است. اگر کامپیوتر یا هارد دیسک شما در معرض آسیب های فیزیکی قرار گرفته است مثلا در تماس با درجه حرارت بالا، مایعات و یا نیروی فیزیکی قرار بوده است، احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد. در هر حال امکان رفع تمامی اشکالات مذکور در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل وجود دارد.

تعمیر بدسکتوری هارد کامپیوتر دل

تعمیر بدسکتور هارد کامپیوتر دل در حالت فیزیکی: در این وضعیت یک ناحیه از سطح پلاتر، به هر دلیلی دچار خرابی فیزیکی می‌گردد و تعدادی از سکتورها در این ناحیه آسیب فیزیکی می بینند؛ این خرابی می تواند به مرور زمان بیشتر شود و ناحیه های دیگری را هم از بین ببرد. جهت پیشگیری از پیشرفت این آسیب و بدسکتور گیری چنین هاردی، یکی از پرکاربردترین اقدامات قرنطینه کردن ناحیه خراب است. منظور از قرنطینه‌سازی اقداماتی است که مانع از خواندن سکتورهای معیوب هارد گردند. خدمات مرتبط با این سرویس در واحد تعمیر هارد کامپیوتر دل ارائه می گردد.

تعمیر بدسکتور هارد کامپیوتر دل در حالت غیرفیزیکی: در این وضعیت ممکن است به هر دلیلی شار مغناطیسی روی سکتورها دچار آشفتگی و به هم ریختگی گردد. دراینصورت می توان با شیوه های متعدد و با استفاده از دستگاه های مخصوص، این اشکال را  تعمیر و اصلاح کرد. در صورتی که عملیات بدسکتورگیری درست و اصولی انجام پذیرد، مشکل هارد در غالب موارد رفع شده و عملکرد آن به حالت عادی باز می گردد. خدمات مرتبط با این سرویس با حضور در واحد تعمیر هارد کامپیوتر دل قابل دریافت است.

این مقاله را از دست ندهید: ترفندهای افزایش سرعت کامپیوتر

بازیابی اطلاعات هارد کامپیوتر دل

کاربرانی که در حال حاضر به هر دلیل نیازمند بازیابی اطلاعات دستگاه هایشان هستند، توجه داشته باشند که بیشتر مراکز فعال در حوزه بازیابی اطلاعات انواع هارد –که از قضا تبلیغات وسیعی هم دارند- از ابزارهای غیرتخصصی و نامرتبط برای بازیابی اطلاعات استفاده می‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات هارد صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند. 

در حال حاضر قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری موجود در بازارهای جهانی PC3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل‌های هارد دیسک را دارد. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی اطلاعات با نرم‌افزارهایِ گوناگون، به مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل مراجعه نموده و بازیابی اطلاعات انواع هارد خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات بازیابی نظیر pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

تعمیرات رام هارد کامپیوتر دل

تعمیر رام هارد را می توان مرتبط با آندسته از تعمیراتی دانست که جهت بهسازی عملکرد الکترونیکی هارد انجام می‌شود. همانگونه که می‌دانید مهمترین قسمت الکترونیکی هارد برد آن است که رابط بین هارد و سیم عامل است. در صورتی که قطعه الکترونیکی یا برد وظیفه خود را درست انجام ندهد، هارد یا به طور کلی از کار می افتد و روشن نمی شود و یا قدرت تامین گردش اسپیندل موتور را از دست می‌دهد. 

با این شرایط هارد نیز به کلی شناسایی نخواهد شد. با بروز این اشکالات جهت تعمیرات هارد کامپیوتر دل یا باید بورد را تعمیر کرد (با پیدا کردن خرابی نسبت به تعویض آن اقدام کرد) و یا با استفاده از نمونه مشابه، آنرا تعویض کرد.. سرویس های مرتبط با تعمیر رام هارد با حضور در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل قابل دریافت است.

جراحی هارد کامپیوتر دل

جراحی هارد به معنای تعویض قطعات سخت و مکانیکی هارد است. استفاده از لفظ جراحی در این باره به دلیل آن است که که عملیات مرتبط با این کار می بایست در یک محیط کاملاً پاک و خالی از هرگونه گردوغبار انجام پذیرد؛ محیطی شبیه به اتاق های جراحی. (متخصصان این حوزه از آن با لفظ کلین روم (به معنای اتاق تمیز) یاد می کنند). حساسیت بالای قطعات هارد دیسک هیچگونه ناخالصی و گردوغباری را بر نمی تابد و با اندک گردوخاکی به شدت آسیب می پذیرد. بنابراین عملیات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این بخش از دستگاه می بایست در محیطی کاملاً پاک انجام شود تا هیچ گونه ریز گردی بر سطح پلتر ننشیند.

 در صورتی که محیط جراحی هارد نامناسب باشد احتمال آسیب این قطعه و از دست رفتن اطلاعات آن بسیار بالا خواهد بود.. از مهمترین نشانه های وجود خرابی در هارد دیسک میتوان به بروز صداهای غیر عادی نظیر تق تق اشاره کرد. در بعضی از مواقع هم این خرابی، نشانه ای ندارد. خدمات مرتبط با این سرویس با حضور در مرکز تعمیر هارد کامپیوتر دل قابل دریافت است.

تعمیر کامپیوتر دل

مرکز تعمیر کامپیوتر دل ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری نظیر تعمیر هارد کامپیوتر دل به کاربران کامپیوترهای دل است. کاربران این دستگاه‌ها می توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر کامپیوتر مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری را دریافت نمایند. شایان ذکر است در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی دل و تحویل کامپیوتر به این مرکز وجود نداشته باشد، کارشناسان سرویس در محل کامپیوتر، در مکان مورد نظر شما حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند.

نمایندگی تعمیرات دل

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر و کلیک بر پارت مربوطه، با خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دل آشنا شوید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است.