اشتراک گذاری

معرفی مادربرد لپ تاپ دل

نمایندگی دل سرویس زمینه لازم جهت عرضه‌ی انواع مادربردهای دل را به همکاران گرامی در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف فراهم نموده است. نمایندگی دل سرویس، آرشیوی جامع از انواع مادربردهای دل را فراهم آورده تا ضمن سرعت ‌بخشی به فرآیند فروش، از تأخیر در تعمیر لپ‌تاپ‌های دل به دلیل نبود قطعه‌ی مادربرد جلوگیری کند.

گفتنی است دل سرویس نمایندگی اصلی فروش انواع مادربرد دل است و انواع مادر برد لپ تاپ دل ، با بهترین کیفیت در این مرکزموجود می باشد.از این پس، همکاران گرامی می توانند با مراجعه‌ به نمایندگی دل و یا از طریق تماس با این مرکز، نسبت به خرید مادربرد دل و  دریافت اطلاعات لازم اقدام نمایند.

معرفی مادربرد لپ تاپ دل

فروش مادربرد لپ تاپ دل

فروشِ مادربرد دل در «بخشِ فروشِ محصولات سخت‌افزاری» بخشی از خدماتِ ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران می‌باشد. عرضه‌ی این قطعه و گنجاندن آن در لیست بخش فروش، بنا بر درخواست‌های مکرر مشتریان گرامی صورت گرفته است. از این پس شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروش مادر برد دل به آسانی این قطعه‌ی حیاتی را برای دستگاه خود تهیه نمایید.

به تبع حضور گسترده‌ی محصولات کمپانی دل در درون کشور، به ویژه تجهیزات الکترونیکی این شرکت نظیر لپ‌تاپ و کامپیوتر، میزان تعویض قطعات این تجهیزات نیز بالا رفته است. از این‌رو مرکز سخت افزار ایران با فراهم آوردن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی این شرکت، درصدد بوده تا آرشیوی جامع از قطعات اورجینال را در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد و مشتریان خود را از سردرگمی برای تهیه‌ی این قطعات برهاند. یکی از تجهیزات جانبی پر فروش در مرکز سخت افزار ایران، مادربرد دل می‌باشد که به دلیل اورجینال و شرکتی بودن آن با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان گرامی روبه‌رو شده است.

قطعات مادربرد لپ تاپ دل

مادربرد لپ تاپ دل مجموعه ای از انواع IC  ها است که توسط یک تخته مدار الکتریکی به یکدیگر متصل شده اند. این قطعه اصلی ترین بخش دستگاه به شمار می رود که مسیر ولتاژ دهی به انواع قطعات موجود لپ تاپ را مشخص کرده و سبب فعال شدن قطعات و راه اندازی سیستم می شود. تمامی قطعات مختلف یک لپ تاپ روی ماردبرد سوار می شوند و ولتاژ مورد نیاز خود را از طریق آن دریافت می کنند.

در مادربرد چند چیپ تعبیه شده که این چیپ ها از اصلی ترین قسمت های آن به حساب می آیند. این چیپ ها شامل CPU و GPU، Nbridge و Sbridge می شوند. البته در برخی از مادربرها، چیپ ها با یکدیگر ادغام شده و تنها یک یا دو چیپ روی آن وجود دارد. مهمترین اجزای مادربرد لپ تاپ دل عبارتند از: تراشه های حافظه ی بایوس، تراشه رم ها و اسلات آنها، چیپ Cpu، ورودی سوکت بلندگو، ورودی سوکت نمایشگر، ورودی سوکت تاچ پد، محل اتصال کابل پاور، icها و خازن ها و ic بایوس. اگر قصد خرید مادربرد لپ تاپ را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شرایط ویژه فروش آن را به اطلاع شما برسانیم.

قیمت مادربرد لپ تاپ دل

مرکز سخت افزار ایران، مادربردهای خود را با ارائه ضمانت نامه معتبر به مشتریان تقدیم می کند. محصولات این مرکز همگی اصل و اورجینال بوده و برای اطمینان خاطر مشتری، آن ها را ضمانت می کند. چنانچه پس از استفاده از مادربرد مشکلی در آن به وجود آید در چارچوب اصول گارانتی کالا، مادربرد تعویض شده و مادربرد جدیدی تحویل شما می گردد. مرکز سخت افزار ایران، مرکز رسمی ارائه دهنده سرویس های مرتبط با لپ تاپ دل می باشد. از این رو تلاش دارد تا بهترین و باکیفیت ترین قطعات را در اختیار کاربران قرار داده و رضایت خاطر آنان را فراهم کند. قیمت برخی از مادربردهای موجود در این مرکز عبارتند از: (قیمت ها برای شهریورماه 1398 است)

  • Motherboard Laptop Dell Inspiron 5010 (14,000,000ریال) در شهریورماه
  • مادربرد لپ تاپ دل Studio1555 (12,000,000ریال)
  • مادربرد لپ تاپ دل XPS L501X (4,300,000ریال)
  • Motherboard Laptop Dell Inspiron5110 (11,000,000ریال)
  • مادربرد لپ تاپ دل اینسپایرون 1525 (6,000,000ریال)
  • مادربرد لپ تاپ دل وسترو 1510 (10,000,000ریال)
  • مادربرد لپ تاپ دل اینسپایرون 1558 (15,000,000ریال)
تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل

تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل

علاوه بر فروش، در این مرکز خدمات تعمیر مادربرد نیز به کاربران ارائه می شود. تعمیر مادربرد بستگی به عوامل مختلفی دارد. برای مثال اگر تنها آسیب به مادربرد به سوکت ها یا قطعات فرعی آن باشد امکان تعمیر وجود داشته و با استفاده از تجهیزات لازم این کار انجام می شود. اما در صورتی که قطعات اصلی مادربرد مانند چیپ ها آسیب دیده باشند در این صورت تنها راه رفع مشکل، تعویض مادربرد می باشد.

تعمیر و تعویض مادربرد در این مرکز با بهره گیری از جدیدترین متد و تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. شایان توجه است که تعمیر مادربرد در بخش ویژه ای با نام دپارتمان تعمیر مادربرد صورت می گیرد. در این بخش ابتدا مادربرد کاملاً عیب یابی می شود سپس باتوجه به ایراد شناسایی شده، تعمیر یا تعویض می گردد.

نمایندگی مجاز فروش مادربرد دل

فروش مادربرد دل در این مرکز، ضمن آنکه شما را از جستجوهای کسالت‌بار در میان شلوغی‌های بازار عرضه رهایی می‌دهد برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا از راهنمایی‌های کارشناسان موجود در مرکز فروش مادربرد دل نیز بهره‌مند گردید. کارشناسان این مرکز با ارائه‌ی راهکارها تخصصی، شما را در خرید مادربرد دل که بالاترین بهره‌وری را برای دستگاه شما به همراه داشته باشد، راهنمایی خواهند کرد.

مدیریت مرکز فروش مادربرد دل با علم و عمل به اینکه همیشه حق با مشتری است، الگوی عملی این مرکز را در جهت حرکت و رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری بنیان نهاده است. این امر جزء زیربنایی‌ترین سیاست‌های مدیریت مرکز فروش مادربرد دل می‌باشد که علاوه بر آن‌که چارت‌های سازمانی و قسمت‌های مختلف سازمان خود را ملزم به رعایت آن‌ها نموده است، اهداف، خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های سازمان مرکز فروش مادربرد دل را نیز در جهت رسیدن به این اصل پایه‌ریزی کرده است.

مدیریت بخش فروش مادربرد دل اصول زیر را اساس کار خود قرار داده است:

  • تأکید بر برخورد صحیح کادر فروش مادربرد دل با مشتریان و الزام به برآورده ساختن تمامی تقاضاهای ارائه شده از سوی مشتریان.
  • انجام خدمات فروش بر اساس اصول حرفه‌ای کار
  • انجام و ارائه‌ی خدمات پس از فروش مادربرد دل بر اساس معیارهای بین‌المللی
  • توجه به صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به خدمات
  • آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مشتری از وضعیت و کیفیت مادربرد ارائه شده
  • در اختیار قرار دادن تمامی اطلاعات درخواست شده از سوی مشتری
  • اطلاع‌سانی به مشتری از وضعیت و سطح دسترسی به شبکه خدمات پس از فروش

نحوه ی عملکرد مادربرد

مادربرد، قطعه‌ای بنیادین در بهبود عملکرد و ارتقاء کیفی یک کامپیوتر است. انتخاب یک مادربرد مناسب، علاوه بر اثرگذاری مستقیم و آنی بر عملکرد سیستم، سبب انعطاف‌بخشی آن نیز می‌گردد. قابلیت‌ها و امکانات موجود در یک کامپیوتر و پتانسیل‌های آن برای ارتقاء در آینده، همگی به انتخاب مادربرد بستگی دارد. برای نمونه وجود قابلیت‌هایی نظیر پورت‌ها، کارت‌ها و نیز کنترل‌های RAID بر روی مادربرد یک کامپیوتر سبب پیشرفت آن دستگاه می‌گردد و به ما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نصب امکانات جانبیِ دیگر عملکرد سیستم را ارتقاء بخشیم.

بدین‌ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که مادربرد، عنصری حیاتی در تعیین میزاین کیفیت کارکرد یک کامپیوتر بوده و انتخاب آن از جمله تصمیمات مهمی است که دامنه آن گریبان‌گیر تجهیزات سخت‌افزاری دیگر را نیز خواهد گرفت. از این‌رو بروز خرابی و نقص در این قطعه سبب افت عملکرد تمامی دستگاه می‌گردد و می‌بایست بلافاصله تعویض گردد.