اشتراک گذاری

تعمیر هارد لپ تاپ دل

تعمیر هارد لپ تاپ دل را به طور کلی می توان به دو بخش تعمیرات نرم افزاری هارد و تعمیر خرابی های فیزیکی هارد تقسیم کرد. خرابی فریموری یا همان ساختاری هارد بدین معناست که هارد از نظر Service Area با اشکال روبه رو گشته است. هد هارد با توجه به نوع هارد از یک Defect List بهره می برد که هارد پس از استفاده مکرر و مواجه شدن با خرابی های مختلف شروع به خارج کردن خرابی ها از سطح پلتر و اضافه کردن به این لیست می کند. این لیست ها به علت ظرفیت کم پس از مدتی به طور کامل پر شده و هارد پس از مواجه شدن با یک خرابی جدید قادر به اضافه کردن به این لیست نیست و موجب خرابی هایی از جمله عدم شناسایی در کامپیوتر، عدم ظرفیت صحیح، مواجه شدن با پیغام فرمت و … می شود.

بخش دوم یا خرابی فیزیکی هارد نیز بدین معناست که هارد احتمالاً دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است که این بخش خود به چند دسته مهم تقسیم می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکالات پیش آمده به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل مراجعه کنید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

تعمیر هارد لپ تاپ دل با هزینه مناسب

علائم خرابی هارد لپ تاپ دل

همان طور که گفته شد یکی از دلایل پیدایش نیاز به تعمیر هارد لپ تاپ دل، خرابی های فیزیکی است. خرابی فیزیکی هارد لپتاپ یعنی هارد دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است. این امر به چند دسته مهم تقسیم می گردد :

هد صدای تیک تیک می دهد

در این نوع خرابی اصولا هد هارد در سطح پلتر گیر کرده و نیاز به تعمیر دارد.

هارد صدای غیر متعارفی می دهد

این صدا از فاصله یک یا دو متری نیز قابل شنیدن است . در این زمان هد هارد به طور کامل خراب شده است. از طریق یک هارد مشابه و فرآیند جا به جایی، هد هارد قابل ریکاوری و بازیابی می گردد.

اسپیندل موتور قفل کرده و صدای زیادی تولید می کند

در این هنگام با تعویض پلتر و یک اسپیندل موتور نو، فرآیند تعمیر هارد لپ تاپ دل شکل می گیرد.بنابراین توصیه می شود پیدایش هرگونه صدایی را در سیستم خود جدی بگیرید و به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه نمایید.

تعویض هارد لپ تاپ دل

جراحی هارد دل

جراحی هارد دل زمانی ضروری است که هارد دچار برخی اشکالات فیزیکی سخت شده باشد. زمانی که هد، موتور، مدیا یا سیلندر هارد بر اثر ضربه یا نوسان برق آسیب ببیند دیگر ارزش تعمیر کردن ندارد و تنها راه حل باقی مانده جهت بازیابی کیفیت آن، جراحی است.

در عمل جراحی هارد، از یک هارد کاملاً مشابه استفاده می شود تا پس از جابجایی قطعات آسیب دیده و موردنیاز، کیفیت اولیه هارد و اطلاعات آن بازیابی گردد. از مهمترین نشانه های وجود خرابی در هارد دیسک میتوان به بروز صداهای غیر عادی نظیر تق تق اشاره کرد. در بعضی از مواقع هم این خرابی، نشانه ای ندارد. خدمات مرتبط با این سرویس با حضور در مرکز تعمیر هارد دل قابل دریافت است.

تعمیرات رام هارد لپ تاپ دل

تعمیر رام هارد لپ تاپ dell را می توان مرتبط با آن دسته از خدمات واحد تعمیر هارد دل دانست که جهت بهسازی عملکرد الکترونیکی هارد انجام می شود. همانگونه که می دانید مهم ترین قسمت الکترونیکی هارد، برد آن است که رابط بین هارد و سیستم عامل است. در صورتی که قطعه الکترونیکی یا برد وظیفه خود را درست انجام ندهد، هارد به طور کلی از کار می افتد و روشن نمی شود و یا قدرت تامین گردش اسپیندل موتور را از دست می دهد. با این شرایط هارد به کلی شناسایی نخواهد شد. با بروز این اشکالات جهت تعمیرات هارد دل باید برد را تعمیر کرد و یا با استفاده از نمونه مشابه، آن را تعویض نمود.

لازم به ذکر است که هر هارد دارای یک ROM منحصر به فرد بر روی برد است که در صورت تعویض برد، می بایست رام را نیز تعویض نمود. اگر خرابی رام ROM رخ دهد امکان شبیه سازی آن فقط در یک نمونه هارد امکانپذیر است ونه بیشتر اما اگر خرابی در دیگر بخش های بقیه بورد باشد میتوان با تعویض برد با برد مشابه هارد را مجدداً قابل استفاده کرد. سرویس های مرتبط با تعمیر رام با حضور در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل قابل دریافت است.

فیلم آموزش تعمیر هارد لپ تاپ dell

مدت زمان فیلم: 2:21
حجم ویدئو:92.4

مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل

مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان ماهر و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی هاردهای معیوب، تولدی دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از لپ تاپ های دل هستید، لیکن هارد دستگاه شما در طول روزهای اخیر به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در این مرکز از خدمات ارائه شده در آن بهره‌مند گردید.

مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل، یکی از مراکز پیشرو و موفق در ارائه سرویس های تخصصی بهسازی، بازیابی و تعمیر هارد لپ تاپ Dell است که در طول سال های اخیر به دلیل ارائه برترین سطح کیفی خدمات در این حوزه ها، بدل به انتخاب نخست کاربران لپ تاپ های دل گشته است. توصیه می شود با بروز اشکال در هارد لپ تاپ اشکالاتی نظیر صدای نابهنجار و … بلافاصله دستگاه خاموش شده و به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر هارد لپ تاپ تحویل داده شود. عدم دستکاری هارد و مراجعه سریع به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل، کمک شایانی در رفع اشکالات پیش آمده در هارد می کند.

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد لپ تاپ دل

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ دل است. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل خود می توانید به این مرکز مراجعه کرده و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه داده ها و اطلاعات لپ تاپ خویش باشید.

خدمات ارائه شده در این بخش به دلیل اطمینان از خبرگی و مهارت کارشناسان بازیابی و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 ضمانت و گارانتی گشته است. برخی از سرویس های مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد که با حضور در این مرکز قابل دریافت است، عبارت است از: رفع مشکل شناخته نشدن هارد و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل، ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن، بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ‌ پس از format شدن پارتیشن و ….

تعویض هارد لپ تاپ دل

نیاز به تعویض هارد لپ تاپ دل عمدتاً به دلیل عدم توجه به نکات ذکر شده جهت نگهداری صحیح از این قطعه اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است توصیه های ذکر شده از سوی کارشناسان تعمیر هارد لپ تاپ دل در ارتباط با شیوه‌های نگهداری از این قطعه را جدی بگیرد. در هر حال، گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، هارد لپ تاپ دل آسیب دیده و امکان ادامه کار با آن غیرممکن می شود. از آنجایی که هارد لپ تاپ، یکی از قطعات اصلی این دستگاه است، در صورت خرابی، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و کاربر ناچار است در اسرع وقت جهت تعویض یا تعمیر هارد لپ تاپ دل اقدام کند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در هارد لپ تاپ، قابل رفع است و نیاز به تعویض هارد لپ تاپ دل، کمتر پیش می آید. در هر حال اگر هارد لپ تاپ دل شما نیز دچار اختلال در عملکرد گشته است، می توانید به مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ دل مراجعه کرده و این قطعه از دستگاه خویش را تعویض و یا تعمیر نمایید. تعویض هارد لپ تاپ دل در این مرکز صرفاً پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه و تأیید خرابی آن با نمونه ی اورجینال مشابه مدل دستگاه شما انجام می پذیرد.

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیر هارد لپ تاپ دل و سایر قطعات لپ تاپ ممکن است مرتبط با حوزه سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه باشد که تشخیص این امر نیاز به بررسی دقیق لپ تاپ و طی روند عیب یابی صحیح دارد. در مجموعه تعمیرات دل با طی این فرآیند و کشف علل ایجاد خرابی در دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر لپ تاپ دل شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می گردند. پیاده سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها مرتفع گشته و لپ تاپ های دل کیفیت اولیه خویش را بازیابند.

نمایندگی دل پیشرو در خدمات فروش و تعمیرات

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل هر محصول در نمایندگی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند.

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر -با عنوان «معرفی واحدهای نمایندگی دل»- مراجعه نمایید.