اشتراک گذاری

نمایندگی تبلت دل

کمپانی دل ، به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لپ تاپ شناخته می شود که اخیرا اقدام به تولید و عرضه انواع تبلت نیز نموده است. تبلت dell در مدل های مختلف ویندوزی و اندرویدی تولید شده و به دلیل برخورداری از قابلیت های کاربردی، جزء اولویت های اصلی خریداران می باشد. این مساله موجب شده که کاربران برای خرید و تعمیر محصول خود، به دنبال مرکزی مطمئن و معتبر باشند. نمایندگی تبلت دل در مرکز سخت افزار ایران، مجموعه ای تخصصی است که کلیه سرویس های مرتبط با این محصول را ارائه می دهد.

فروش و تعمیر تبلت، فعالیت های اصلی نمایندگی دل هستند که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می گردند. شما همراهان عزیز می توانید برای برقراری تماس با نمایندگی تبلت دل و بهره مندی از خدمات تخصصی این مرکز، به سایر بخش های وب سایت مراجعه کرده و به ادامه مطلب توجه کنید.

نمایندگی تبلت دل

فروش تبلت دل

محصولاتی مثل: ST2E، Latitude 5175، Latitude 10 New Plus، Venue 8 Pro و Latitude 10 – ST2e چند مورد از پر فروش ترین تبلت های برند دل هستند. هریک از این محصولات، ویژگی های فنی و کاربردی خاص خود را داشته و پاسخگوی سطح خاصی از کاربری هستند. بدون شک شما با همه این ویژگی ها آشنایی ندارید و چه بسا وقت بررسی همه مدل ها را ندارید. همکاران ما در بخش فروش نمایندگی تبلت دل ، اطلاعات لازم راجع به هریک از محصولات را به شما عزیزان ارائه می دهند.

تیم فروش این نمایندگی، به واسطه دانش فنی بالا و احاطه کامل بر مشخصات و ویژگی های هریک از انواع تبلت dell، شما را از مواردی مثل ظرفیت حافظه، قدرت دوربین، سیستم عامل، کیفیت دوربین، اندازه، فناوری های ارتباطی و قابلیت های محصول مورد نظر مطلع می سازند. به این ترتیب، می توانید مطابق با نیاز و میزان بودجه خود، بهترین محصول را خریداری کنید.

تعمیرات تبلت دل

همه کاربران تبلت، با مشکلاتی مثل: کرش کردن سیستم عامل، هنگ کردن برنامه ها، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب نشدن برنامه ها، ویروسی شدن، کار نکردن دوربین، پاک شدن اطلاعات یا فرمت شدن دستگاه، خرابی دوربین، شکستن قاب تبلت، شکستن ال سی دی، خرابی اسپیکر، مشکلات و نواقص بلندگو، خرابی هارد، نفوذ آب به قطعات داخلی تبلت، مشکلات  cpu، ایرادهای باتری، از کار افتادن تاچ و شکستن گلس مواجه می شوند.

تعمیر هریک از این موارد و اطمینان از عدم تکرار آنها، نیاز به شناخت دقیق قطعات مختلف تبلت دارد. فرایند تعمیرات تبلت دل در نمایندگی این محصول، تحت نظارت تیمی متشکل از برترین مهندسین آی تی انجام می شود. همکاران ما متناسب با نوع و شدت مشکل، تعمیر و تعویض قطعات و یا تعمیرات نرم افزاری لازم را انجام داده و تبلت را مثل روز اول به شما تحویل خواهند داد.

نمایندگی تبلت دل در کرج

نمایندگی تبلت دل در مرکز سخت افزار ایران، برای رفع مشکلات ساکنین استان البز، تمهیداتی اندیشیده است. مدیریت این مجموعه به خوبی از محدودیت کاربران کرجی برای مراجعه به تهران و ترمیم محصولشان آگاهی دارد. برای رفع این محدودیت ها و تسهیل خدمات رسانی، نمایندگی تبلت دل در کرج راه اندازی شده است. کادر فنی شاغل در این مجموعه، تخصص و مهارت کافی برای ترمیم انواع تبلت های برند مورد بحث را دارا می باشند.

این تکنسین ها با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته، اقدام به تعمیر و یا تعویض تاچ، ال سی دی، قاب، برد، مدارها، خازن ها، هارد، رم، میکروفن و اسپیکر، فلت کرده و مشکلات سخت افزاری تبلت را برطرف می کنند. همچنین برای رفع ایرادات نرم افزای نیز اقداماتی مثل ویروس کشی، اصلاح تنظیمات، بازیابی اطلاعات و … انجام می گردد.