اشتراک گذاری

کامپیوتر گیمینگ دل

شرکت دل، در نمایشگاه فناوری CES، کامپیوتر گیمینگ دل  را  با ویژگی های بسیار جذاب را معرفی کرده است. یکی از قدیمی ترین و برترین تولیدکنندگان کامپیوتر در جهان، شرکت دل می باشد. این کمپانی آمریکایی، در کنار چندین محصول متنوع که در نمایشگاه فناوری CES در معرض نمایش گذاشت، به معرفی کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ اینسپایرون ۵۶۸۰ نیز اقدام کرد. در ادامه با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا می شویم.

کامپیوتر گیمینگ دل

پشتیبانی از واقعیت مجازی

کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ اینسپایرون دل، از سخت افزاری بسیار قدرتمند برخوردار شده تا بتواند پاسخگوی نیازهای گیمرهای امروزی باشد. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول، پشتیبانی از واقیعت مجازی است که دل این قابلیت را بروز کرده است.

توجه به بودجه کاربر

از جمله مشخصات جذاب محصول جدید DELL برای کاربران، قیمت این محصول می باشد. دل در طراحی و قیمت گذاری کامپیوتر گیمینگ دل  خود هوای جیب کاربران را داشته و قیمت مناسبی را برای آن در نظر گرفته است. به این ترتیب، شما با هزینه ای نه چندان بالا، می توانید صاحب یک کامپیوتر گیمینگ دل  قدرتمند شوید.

مشخصات فنی کامپیوتر گیمینگ دل

در مورد مشخصات فنی کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ اینسپایرون دل، می توان به پردازنده این محصول اشاره کرد؛ بهره مندی از پردازنده نسل هشتم اینتل در این کامپیوتر در دو سری Core i3 تا Core i7، دست کاربر را برای انتخاب قدرت عملکردی مورد نیازش باز گذاشته است. همچنین این محصول در بخش حافظه از رم  ۸GB  و ۱۶GB پشتیبانی می کند که در هر دو مدل، قابلیت افزایش تا ۶۴GB  فراهم شده است.

حافظه اصلی کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ اینسپایرون دل، یک هارد دیسک SATA به ظرفیت ۲ TB است که می توان به آن هارد SSD نیز اضافه نمود. از آنجا که محصول جدید DELL یک کامپیوتر گیمینگ   است، بدیهی است که از گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. کارت گرافیک این محصول، ساخته شرکت NVIDIA بوده و سه گزینه متنوع را پیش روی کاربر قرار می دهد.  همچنین با هدف سرعت این سیستم، تیم طراحی دل از فناوری Intel Optane نیز بهره گرفته اند.

انتخاب تجهیرات گیمینگ: مانیتور دل مدل E2016H با پنل TN 

نمایندگی دل

کامپیوتر گیمینگ دل محصولی متفاوت برای گیمرها خواهد بود . خدمات فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی دل را می توانید از نمایندگی این شرکت دریافت نمایید. این مرکز همواره به تکریم مشتری و تعهد کاری بالای کارکنانش شهره بوده است. چنانچه قصد خرید هریک از تولیدات این شرکت را دارید می توانید از طریق نمایندگی رسمی DELL اقدام به این کار نمایید. اطمینان از اورجینال بودن کالا، از جمله مزایایی است که با مراجعه به این مرکز از آن بهره مند خواهید شد. همچنین کلیه ی خدمات پس از فروش محصولات در نمایندگی دل به کاربران گرامی ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات دل

در واحدهای تعمیرات دل ، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت دل، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات دل، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.