اشتراک گذاری

نمایندگی دل در اصفهان

اگر جزو آن دسته از کاربرانی باشید که همواره اخبار دنیای فناوری را دنبال می‌کنند، حتما به این موضوع واقف هستید که کمپانی دل نه تنها در شهر اصفهان بلکه در هیچ یک از شهرهای کشور ما نمایندگی رسمی ندارد. نبود نمایندگی دل به دلیل تحریم های موجود و وضعیت اقتصادی حال حاضر است. بنابراین کاربرانی که در جستجوی نمایندگی رسمی دل هستند می‌بایست این جستجو را متوقف کرده و برای دریافت خدمات مورد نیازشان به مراکز مجاز مراجعه نمایند. در حال حاضر مراکز مجاز و استاندارد بسیاری هستند که تلاش می‌کنند خدمات مورد نیاز کاربران را در بالاترین سطح کیفی به آنها ارائه نمایند. نمایندگی دل در تهران، یکی از همین مراکز است که با راه‌اندازی شعب گوناگون، از جمله شعبه نمایندگی دل در اصفهان ، امکان ارائه خدمات به کاربران عزیز ساکن در شهرستان ها را فراهم کرده است.

کاربران عزیز ساکن در شهر اصفهان می‌توانند کلیه خدمات مورد نیاز خویش را از این نمایندگی دریافت نمایند. دستورالعمل دریافت خدمات از این نمایندگی، در بخش‌های آتی شرح داده خواهد شد.

نمایندگی دل در اصفهان

برای دریافت خدمات از نمایندگی دل در اصفهان چه باید بکنم؟

اگر از کاربران عزیز ساکن در شهر اصفهان هستید و در پی مرکزی مجاز برای دریافت خدمات مرتبط با دستگاه‌های دل هستید، می‌توانید بر اساس دستورالعمل درج شده در این بخش از وبسایت و یا بخش «نمایندگی دل در شهرستان ها» دستگاه خود را به شعبه نمایندگی دل در اصفهان ارسال کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. نمایندگی دل در اصفهان، زیرمجموعه نمایندگی دل در ایران و ارائه دهنده خدمات مورد نیاز به کاربران عزیز ساکن در شهر اصفهان است.

کاربران عزیز ساکن در شهر اصفهان می‌توانند دستگاه معیوب خود را بر اساس بندهای درج شده در این بخش از وبسایت به نمایندگی dell در اصفهان ارسال کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی دل در اصفهان مشمول گارانتی و ضمانت است تا کاربران دغدغه‌ای از باب کیفیت خدمات نداشته باشند.

چگونه دستگاه خود را به نمایندگی دل در اصفهان ارسال کنم؟

اگر از کاربران عزیز ساکن در شهر اصفهان، اهواز، تبریز و … هستید و به دلیل بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده‌تان، نیاز به مرکزی مجاز و استاندارد جهت دریافت خدمات تعمیر دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی دل در شهرستان ها تماس بگیرید. این نمایندگی جایگزینی برای نمایندگی دل در اصفهان، تبریز ، اهواز و … است و در تلاش است تا نبود نمایندگی در این شهرستان ها را جبران کنید. برای دریافت خدمات از این نمایندگی می‌بایست بر اساس شیوه درج شده در بخش زیر جهت ارسال کالا اقدام نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی دل تماس بگیرید.

  • بسته بندی قطعه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در قطعه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی قطعه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال قطعه به نمایندگی دل در اصفهان
  • ارسال شماره رسید (شماره ی پیگیری) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی دل در شهرستان ها (نگهداری شماره‌ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات دل پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل

با نمایندگی دل، آسوده‌خاطر باشید

نمایندگی دل جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. همانگونه که پیش از این توضیح داده شد، نمایندگی دل در اصفهان هنوز به صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده است. از این رو کاربرانی که در پی تعمیر دستگاه دل خود هستند و یا قصد خرید یکی از دستگاه‌های دل را دارند، می‌توانند سرویس‌های مورد نیاز خود را از نمایندگی رسمی دل در تهران دریافت نمایند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی دل بر تمامی زمینه‌های مرتبط با تعمیر محصولات دل تسلط داشته و تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود. کیفیت خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد و کاربران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه خطا و اشتباه در روند خدمات آن را با مدیریت نمایندگی دل یا سیستم نظارت بر خدمات نمایندگی Dell در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید