اشتراک گذاری

وایرلس لپ تاپ

امروزه یکی از مهمترین کاربردهای لپ تاپ دل و البته سایر لپ تاپ های موجود در بازار استفاده از اینترنت است. کاربران انواع لپ تاپ در دنیای امروز غالب فعالیت های خود را با وصل شدن به دنیای اینترنت انجام می‌دهند. فارغ از شرکت‌ها و ادارات بزرگ که کاربران لپ تاپ‌ها و پی سی‌های موجود در آنها غالباً اینترنت مورد نیازشان را با شبکه تأمین می‌کنند، در موقعیت‌های دیگر و به‌ویژه در منازل، کاربران معمولاً ترجیح می‌دهند اینترنت مورد نیاز خود را با اتصال به مودم وایرلس تأمین کنند. اما اشکالی که وجود دارد آن است که گاه کاربران، توانایی و مهارت لازم جهت فعالسازی این بخش را – به هر دلیل- ندارند. این عدم مهارت در فعالسازی وایرلس لپ تاپ دل، ممکن است به دلیل عدم آگاهی کاربر و یا وجود اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری در خود دستگاه باشد.

در صورتی که شما نیز در طول روزهای اخیر با اشکال در اتصال وایرلس لپ تاپ دل مواجه شده‌اید می‌توانید از راهکارهای ارائه شده در بخش‌های آتی استفاده نمایید.

وایرلس لپ تاپ

رفع مشکل وصل نشدن وایرلس لپ تاپ

مشکل وصل نشدن وایرلس لپ تاپ دل، در اغلبِ موارد مربوط به مشکلات نرم‌افزاری است و ارتباطی به بخش سخت افزاری لپ تاپ ندارد. پیش از هر چیز از اصتال مودم خود به آداپتور و روشن بودن مودم خود مطمئن گردید. برای اطمینان از عملکرد لپ تاپ خود روی علامتی که سمت راست پایین ال سی دی لپ تاپ می بینید کلیک نمایید. با کلیک روی این علامت تعدادی شبکه وایرلس که در اطراف شما فعال شده اند را مشاهده می‌کنید، مگر آنکه در مکانی باشید که امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد. در صورتی که از وجود وایرلس مطمئن هستید اما با کلیک بر روی علامت وایرلس لپ تاپ دل شبکه‌های اطراف را نمی‌بینید، موارد درج شده در بخش زیر را بررسی نمایید:

خاموشی کلید وایرلس

در لپ تاپ‌های مختلف محل کلید وایرلس متفاوت است. برای مثال کلید وایرلس لپ تاپ در لپ تاپ‌های دل مدل اینسپایرون در کیبورد دستگاه است؛ بنابراین با توجه به نوع و مدل لپ تاپ خود از روشن بودن وایرلس مطمئن شوید.

نصب نبودن درایور وایرلس لپ تاپ دل

ممکن است درایور وایرلس لپ تاپ شما نصب نباشد، که این هم یک مطلب نرم‌افزاری است و معمولاً می توانید از طریق گوگل درایور مناسب وایرلس را پیدا و نصب کنید.

مشکل سخت افزاری در لپ تاپ

اگر درایور وایرلس نصب باشد اما روی آن علامت ضربدر دیده نشود و فقط مودم وایرلس مشاهده می‌شود، آن هم با آنتن ضعیف، می توان گفت مشکل وصل نشدن وایرلس سخت‌افزاری است؛ یعنی آنتن وایرلس لپ تاپ دل شما ضعیف عمل می کند. اگر به تازگی پشت لپ تاپ خودتان را باز کرده‌اید ممکن است آنتن وایرلس را درست وصل نکرده باشید و یا ممکن است کارت وایرلس لپ تاپ شما دچار مشکل شده باشد که معمولاً تعمیر کارت وایرلس لپ تاپ به صرفه

خراب شدن کارت وایرلس لپ تاپ دل

گاهی نیز خود کارت وایرلس لپ تاپ خراب شده و این موضوع باعث از کار افتادن وایرلس لپ تاپ می‌شود. در این حالت به سادگی با تست یک کارت جدید می‌توان از این موضوع مطمئن شد. (نکته: معمولاً کارت وایرلس لپ تاپ دل دچار خرابی نمی‌شود و در اغلب موارد خرابی مربوط به موارد نرم‌افزاری است).

تعمیر تخصصی وایرلس لپ تاپ

غالب اقدامات مورد نیاز جهت فعالسازی وایرلس لپ تاپ مربوط به بخش نرم افزاری این دستگاه است و ارتباطی با بخش سخت افزاری ندارد. تعمیرات وایرلس لپ تاپ دل غالباً با پیاده سازی صحیح تنظیمات نرم افزاری و کسب اطمینان از درستی عملکرد مودم به پایان می رسد. مگر  آنکه در محلی باشید که امکان اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد و یا مودم مورد استفاده تان دچار اشکال باشد. در هر حال کارشناسان ما جهت تعمیر وایرلس لپ تاپ دل مرحله به مرحله، دستگاه را بررسی کرده و اقدامات مورد نیاز را جهت بهسازی و فعالیت دستگاه انجام می‌دهند.

شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ در این مرکز با ارائه گارانتی و خدمات انجام می‌پذیرد. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه مرکزی دل را ندارید می‌توانید از سیستم سرویس در محل دل استفاه نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود به محل مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات وایرلس لپ تاپ دل را آغاز می نمایند.

تعمیرات لپ تاپ در تهران

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد. سرویس لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

از تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض قطعات که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران انجام می پذیرد عبارت است از: تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات دیسک لپ تاپ، تعمیر وایرلس لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ  و … .

نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی  دل در تهران است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر