کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610

کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610 یکی از قدرتمندترین محصولات ارائه شده از سوی کمپانی دل تا بحال بوده است. این محصول به دلیل برخورداری از پردازنده‌ی اینتل زئون با ۱۰MB Cahche قادر به انجام هر عمل و پردازش سنگینی است. حافظه اختصاص داده شده به این محصول تا ۱۲۸GB قابلیت افزایش دارد. از دیگر انواع رم‌های تعبیه شده بر روی این دستگاه تعداد ۸ اسلات رم با پهنای باند ۱۶۰۰MHz بوده که با قرار دادن ۸ عدد رم با توجه به نیاز شما قابل استفاده خواهد بود. کارت گرافیک درنظرگرفته شده در این سرور Nvidia Quadro nvs 310 با ۱ گیگابایت حافظه اختصاصی است که نیازهای کاربر را تا حد زیادی مرتفع خواهد کرد. تهیه کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610 به افرادی توصیه می‌شود که برای شرکت خود نیاز به یک سرور میان‌رده جهت راه‌اندازی شبکه‌ای کوچک و یا متوسط دارند. در کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610، ۵۰۰ گیگابایت هارد به صورت پیش‌فرض در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را روی آن قرار دهد. کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610 دارای سه پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، یک عدد میکروفون و هدفون در جلوی کیس، سه عدد پورت USB 2.0، سه پورت USB 3.0، دو پورت PS2، یک پورت Serial، یک پورت RJ45 در عقب است.

کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610

مشخصات فنی کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610

ابعاد :۷۱۲٫۶ × ۴۱۴ × ۴۷۱ میلی‌متر
وزن :۸ کیلو‌گرم
سازنده کیس :دل
سیستم عامل : ندارد
نسخه‌ی سیستم عامل : Dos
سایر امکانات :سازگار با ویندوز ۱۰
اقلام همراه :دفترچه راهنما
کابل برق
مادربرد : Dell
مدل پردازنده مرکزی : Xeon E5-1603
فرکانس پردازنده مرکزی : ۲٫۸۰ GHz گیگاهرتز
حافظه رم : ۱۶ گیگابایت
سازنده پردازنده مرکزی : Intel
سازنده پردازشگر گرافیکی : Nvidia
مدل پردازشگر گرافیکی : Nvidia Quadio nvs 310
حافظه پردازشگر گرافیکی : ۱ گیگابایت
نوع حافظه داخلی : هارددیسک
مقدار حافظه داخلی : ۵۰۰ گیگابایت

درایو نوری : DVD-RW
شبکه بی‌سیم : ندارد
بلوتوث : ندارد
کارت‌خوان : ندارد
پورت شبکه LAN : ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه
پورت HDMI : دارد
پورت USB 3.0 : ۲
پورت USB 2.0 : ۸
پورت VGA :ندارد
پورت DVI :ندارد
پورت DisplayPort :ندارد
ورودی میکروفون :دارد
خروجی هدفون :دارد
ورودی صدا :دارد

تعمیرات کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610 منحصر به سرویسی خاص نیست و دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات دسکتاپ دل کلیه اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول را مرتفع سازند. عیب یابی صحیح دستگاه پیش از اقدام به تعمیر، تعهد به تحویل دستگاهی سالم و بی عیب و نقص پس از اتمام فرآیند تعمیر، گارانتی و ضمانت تعمیر و مواردی از این دست برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیرات کامپیوتر دسکتاپ دل است که سبب تمایز و پیشروی این مرکز از سایر مجموعه های فعال در این حوزه گردیده است.

اجزای مختلف کامپیوتر دسکتاپ

انواع پورت

باتری

مادر برد

CPU

تاچ پد

فلت تصویر

RAM

هارد

قاب و لولا

صفحه نمایش

چیپ گرافیک

کیبورد

تعمیرات Desktop دل یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. دارندگان کامپیوتر دسکتاپ دل Precision T3610 و سایر مدلهای این محصول، می توانند با مراجعه به نمایندگی دل و حضور در پارت تعمیرات Desktop دل تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء، بهسازی و تعویض قطعات این دستگاه را دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه که در مرکز تعمیرات دسکتاپ دل انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند. بازه زمانی گارانتی خدمات، بسته به نوع سرویس متفاوت است و به دارندگان دستگاه پیش از هر اقدامی، اعلام می گردد.

نمایندگی فروش کامپیوتر دسکتاپ دل عرضه‌کننده‌ی کلیۀ کامپیوتر دسکتاپ های دل در یک محیط حرفه ای به متقاضیان است. تمامی کامپیوترهای ارائه شده در فروشگاه مرکزی دل علاوه بر دارا بودن ضمانت‌نامه‌ مبنی بر اورجینال بودن محصول، از گواهی خدمات پس از فروش نیز برخوردارند. در صورتی که شما نیز یکی از علاقه‌‌مندان کامپیوتر دسکتاپ‌های دل می‌باشید و قصد خرید یکی از تولیدات این شرکت را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی دل دریافت نمایید و دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

تعمیر کامپیوتر دسکتاپ دل در محل می تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی باشد که به هر دلیل کامپیوتر دسکتاپ آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه به دلایل متعددی نظیر نبود وسیله نقلیه مناسب، نبود زمان کافی و مواردی از این دست امکان جابجایی آن را ندارند از اینرو درپی سرویسی هستند که به واسطه آن بتوان دستگاه را در محل تعمیر و ترمیم کرد. . اگر شما نیز یکی از دارندگان کامپیوتر دسکتاپ های دل هستید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و خرابی گشته است می توانید از طریق تماس با این مرکز و درخواست سرویس تعمیر کامپیوتر دسکتاپ دل در محل تمامی خدمات مورد نیاز جهت تعمیر  دستگاه خویش را دریافت نمایید.

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل