تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل

تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل

تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل جزء خدمات کلی و کاملی است که برای کامپیوتر انجام می شود. ممکن است دستگاه شما به ناگاه و در پی بی توجهی شما به پیغام های مکرر از سوی کامپیوتر از کار بیفتد یا بسیار کند شود، در این صورت لازم است که تمامی تجهیزات دستگاه را بررسی کنید و برای نوسازی و تعمیر وترمیم آنها دست به کار شوید. مرکز تعمیرات کامپیوتر دل این امر مهم را در سرویس های تخصصی تعمیر در محل کامپیوتر یا تعمیر در مرکز به کاربران گرامی ارائه می نماید.

خدمات  تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل

تعمیر مادربرد

مادر برد یک صفحه بزرگ است که روی آن اسلات هایی جهت قرار دادن اجزای مختلف کامپیوتر تعبیه شده. هر قطعه ای که از داخل یا بیرون به کامپیوتر متصل کنید، به نحوی به مادربورد متصل است. این قطعه سیستم عصبی و  جزء اصلی ترین قطعات در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل است که بازسازی یا نوسازی آن تاثیر شگفت انگیزی در کارکرد دستگاه شما خواهد داشت.

تعمیر Power

وظیفه برق رسانی به اجزای مختلف کامپیوتر به عهده پاور است. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل نقطه کلیدی است، زیرا پاور ها برق را از کابل متصل شده به برق شهری دریافت و در کامپیوتر دل پخش می کنند.

تعمیر RAM

وظیفه اصلی رم ها جا به جایی اطلاعات است. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل هرچه سرعت رم بالاتر باشد سرعت کارکرد سیستم شما بیشتر خواهد بود. لذا تعمیر و تعویض رم از جمله نکات مهم در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل است.

تعمیر Hard

همه می دانیم که محل ذخیره اطلاعات هارد است. هر فایلی که شما ذخیره می کنید در هارد دسته بندی می شود و شما در آینده می توانید مجددا به آن دسترسی داشته باشید. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل ریکاوری و احیای اطلاعات هارد نیز گنجانده شده و تمام تجهیزات برای حفظ اطلاعات موجود است.

تعمیر کارت صدا

کارت صدا وظیفه تبدیل و انتقال فایل های صوتی به پخش کننده صدا را دارد. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل هر زمان که شما یک فایل صوتی پخش می کنید CPU اطلاعات را از شما دریافت می کند و به کارت صدا می دهد. سپس کارت صدا آن را به اسپیکر می فرستد و فایل صوتی پخش می شود.

تعمیر کارت گرافیک

کارت گرافیک متصل کننده مانیتور به کامپیوتر است. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل کارت گرافیک اهمیت ویژه ای دارد، زیرا تمامی اطلاعات قابل مشاهده وارد این قطعه می شوند و بعد از آن به مانیتور شما انتقال می یابند.

تعمیر DVD-ROM

وظیفه خواندن سی دی یا دی وی دی به عهده CD-ROM است. شاید استفاده ازآن کمی پیش پا افتاده برسد اما هنوز هم به وجود انها نیاز است؛ در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل  به کمک این وسیله شما می توانید اطلاعات خود را روی DVD یا CD ذخیره نمایید.

تعمیر  مانیتور

کارایی این دستگاه در نمایش اطلاعات پردازش شده در کامپیوتر و کارت گرافیک است. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل باید به یاد داشته باشیم که  مانیتورها به صورت رنگی و تک رنگ ارائه می شوند. تک رنگ ها برای گزارش گیری و نمایش اطلاعات به کار می روند، اشعه ندارند و ارزانترهستند. رنگی ها به انواع CGA SUPERVGA VGA EGA یا به ترتیب ۴ رنگ، ۱۶ رنگ، ۲۵۶ رنگ و ۶۵ میلیون رنگ تقسیم می شود که امکان پخش تصاویر ویدئویی را دارند، البته نوع کارت گرافیک بر مانیتور تاثیر مستقیم دارد که در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل باید به آنها توجه کنیم؛ به طوری که اگر کارت گرافیک ضعیف و مانیتور قوی داشته باشیم تصاویر ضعیفی خواهیم داشت و بالعکس.

همچنین در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل باید به این نکته توجه کرد که طرف پشت مانیتور اشعه بیشتری نسبت به طرف جلو صادر می کند و باید از نشستن در پشت مانیتور خودداری کرد. هر چقدر صفحه نمایش مانیتور صاف تر باشد، اشعه کمتری خواهد داشت.

تعمیر  Keyboard

صفحه کلید برای ورود اطلاعات طراحی شده که در دو نوع نسل قدیم و نسل جدیدارائه می شود. نسل قدیم ۱۰۱ و ۱۰۲ کلیدی بوده و نسل جدید ۱۰۷ تا ۱۱۴ کلیدی هستند. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل باید به هر دونسل آن دقت کنیم.

تعمیر Mouse

ماوس نیز همانند کی بورد جزو ابزارهای ورود اطلاعات به کامپیوتر است که جهت باز کردن منوها و کنترل کردن منوها و انجام بعضی از دستورات به کار می رود. در تعمیر تجهیزات کامپیوتر دل توجه به کارایی ماوس از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا به طور کلی همه کارهای صفحه کلید را به جز تایپ انجام می دهد. ماوس دارای انواع ساچمه ای و لیزری می باشد. نوع بی سیم آن نیز در بازار یافت می شود.

واحد تعمیرات کامپیوتر دل

تمامی تجهیزات کامپیوتر دل در واحد تعمیر کامپیوتر دل به صورت حرفه ای و با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم می گردد. مهندسین و متخصصین تعمیرات کامپیوتر پس از بررسی قطعات کامپیوتر دل و تشخیص عیب اقدام به تعمیر قطعه ی معیبوب خواهند نمود . هر یک از تجهیزات جانبی کامپیوتر دل که نیاز مند تعمیرات باشد به سرعت و با کمترین هزینه ی ممکن تعمیر خواهند شد. در صورتی که تعمیر تجهیزات جانبی کامپیوتر دل امکان پذیر نباشد . تعویض قطعه با قطعات اصل انجام خواهد شد.

تعمیرات دل

مرکز تعمیرات دل با استفاده از تجهیزات مدرن و معتبر برای هر مشکلی راه حلی پیشنهاد خواهد کرد و اجازه نگرانی به کاربر نمی هد. این مرکز با کمک متخصصان حرفه ای  و مجرب تمامی اختلالات کوچک و بزرگ کامپیوتر دل شما را رفع و رجوع می کند و بهترین خاطره از تعمیر را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر تعمیرات کامپیوتر دل دیگر واحد های تعمیرات دل خدمات تخصصی انواع محصولات دل را به کاربران گرامی ارائه می نمایند. در صورت تمایل خدمات ما را در واحد های تعمیرات دل مطالعه نمایید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل با رعایت اصول و قوانین تعریف شده در کشور، تمامی محصولات این کمپانی را از راه های مجاز و قانونی و با برچسب گارانتی معتبر شرکتی به کاربران ارائه می دهد. این نمایندگی رسمی و مجاز به همه تعهدات خود در زمینه واردات کالا پایبند است و به کاربران اطمینان می دهد که با خرید از این مرکز در هیچ زمین های جای نگرانی نخواهد بود. همچنین پس از خرید کالا از نمایندگی می توانید از خدمات پس از فروش دل نیز بهره مند شوید.