اشتراک گذاری

آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل

آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل موضوع بحث امروز است. همان طور که می دانید ویندوز در نسخه های مختلفی عرضه می شود. هر نسخه نیز قابلیت ها و توانایی هایی دارد که برای یک سیستم رایانه ای لازم و ضروری است. پس چنانچه لپ تاپ دل شما نیازمند این آپدیت است، هرگز آن را دست کم نگیرید و در اولین فرصت آن را انجام دهید. در این مقاله می خواهیم درباره آپدیت ویندوز ۸ قدیمی به ویندوز ۱۰ جدید به گفت و گو بنشینیم. همراه ما باشید.

آموزش آپدیت ویندوز لپ تاپ دل

پیش نیاز های آپدیت ویندوز لپتاپ دل

برای مهاجرت به ویندوز 10 باید قبل از اقدامی مطمئن باشید که دستگاه از لحاظ سخت افزاری با این ویندوز سازگاری دارد. از طریق Control Panel به بخش Windows Update بروید. البته اگر سیستم بررسی آپدیت ویندوز خود را غیر فعال نکرده باشید قطعا بارها با پیغام بروزرسانی سیستم عامل مواجه شده اید. شرکت مایکروسافت همیشه برای ویندوز ۸ و ۸٫۱ آپدیت جدید ارسال می کند تا مطمئن شود سیستم برای دریافت و نصب ویندوز ۱۰ آمادگی لازم را دارد. برای آپگریت سیستم باید تمام آپدیت های قبل از ویندوز ۱۰ را دریافت و نصب کنید.

مراحل آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل

قبل از هر اقدامی و قبل از ورود به مراحل آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید سیستم خود را از همین ویندوز به ویندوز جدیدتر آپدیت کنید یا می خواهید ویندوز جدید را به صورت خام بر روی سیستم خود نصب کنید؟ هر چند آپدیت ویندوز به کاری سخت و حساس در بین کاربران مشهور است، اما باید اقرار کرد که در ویندوز 10 اوضاع کمی بهتر و ساده تر است.

ارتقا ویندوز موجود به ورژن جدید

  • برای شروع آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل، باید نرم افزار Windows 10 Media Creation Tool را دانلود و اجرا کنید تا به کمک آن بتوانید ویندوز ۱۰ اورجینال را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید.
  • پس از دانلود نرم افزار آن را اجرا کنید و در مرحله اول گزینه دوم یعنی Create Installation Media را پر رنگ کرده و Next را بزنید.
  • این گزینه به این معنی است که نرم افزار فایل نصبی ویندوز ۱۰ را دانلود کند و به صورت مستقیم به سراغ نصب آن نرود.
  • با این کار می توانید از این فایل برای نصب ویندوز ۱۰ در سایر سیستم ها نیز استفاده کنید.
  • در این مرحله باید زبان سیستم، نوع ویندوز و معماری آن (۳۲ بیت یا ۶۴ بیت) را مشخص کنید.
  • سپس به درخواست نرم افزار باید یک فلش برای دانلود فایل نصبی ویندوز به سیستم وصل کنید.
  • این فلش باید فرمت شده باشد. نرم افزار نصب را اجرا کنید و انتخاب کنید که می خواهید همراه با ویندوز آخرین آپدیت ها نیز دانلود و نصب شوند یا خیر.
  • پس از آنکه شرایط و مقررات را قبول کردید، Next را بزنید تا به صفحه انتخاب نحوه نصب ویندوز 10 برسید.
  • در این صفحه از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید ویندوز به صورت خام و تازه نصب شود یا می خواهید تنظیمات و فایل های ویندوز قبلی باقی بمانند و یا تنها آپدیت کنید؟
  • اگر می خواهید اطلاعات ویندوز قبلی یا اطلاعات شخصی خود را نگاه دارید، می توانید گزینه های اول و یا دوم را تیک دار کنید.
  • اما برای نصب جدید ویندوز ۱۰ از گزینه آخر استفاده کنید.

این مقاله را از دست ندهید: مقایسه ویندوز 10 و 11

نصب ویندوز به صورت خام

نصب ویندوز به صورت خام هم مبحثی دیگر در آموزش آپدیت ویندوز لپتاپ دل است.

  • برای این کار باید در صفحه انتخاب نحوه نصب ویندوز 10 گزینه Keep Nothing را تیک زده و Next کنید.
  • پس از آن سیستم شما ریبوت شده و مراحل نصب بالا می آید.
  • در ابتدا شما باید تنظیمات مربوط به کورتانا، که همان دستیار صوتی ویندوز ۱۰ است، انجام دهید.
  • در قسمت بعدی شما باید اطلاعات مربوط به حریم خصوصی و اینکه با چه نوع اکانتی می خواهید ویندوز را نصب کنید، تنظیم کنید.
  • این امکان وجود دارد که اکانتی نسازید و با زدن Local Account مسیر را ادامه دهید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در خدمات تمام کاربران است تا خدمات و سرویس های مفید و کاربردی به کاربران ارائه دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی وجود دارد. هر کاربر با توجه به نوع نیاز خود در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دل، پکیج های موجود را انتخاب و اجرا کند.

نمایندگی دل در کرج به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و مرکزی امن و ایمن است. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. این مرکز در میان کاربران دل از محبوبیت بالایی برخوردار است و همواره توسط خود کاربران به یکدیگر معرفی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید