اشتراک گذاری

تعمیرات لولای لپ تاپ دل

تعمیرات لولای لپ تاپ دل از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی Dell است که در پارت مجزا و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه سخت افزار انجام می پذیرد. دارندگان دستگاه های لپ تاپ دل می توانند با بروز هر گونه خرابی در لولای لپ تاپ خویش به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات لپ تاپ سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. شایان ذکر است تمامی قطعاتی که در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ دل جهت تعویض استفاده می گردند دارای برچسب اورجینال شرکت تولیدکننده جهت اطمینان از کیفیت ساخت کالا می باشند.

فرآیند تعمیرات لولای لپ تاپ دل بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت تعمیرکارات ناچار به تعویض لولای لپ تاپ دل خواهند بود. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر لولای لپ تاپ دل، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

تعویض لولای لپ تاپ دل

تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل

از آنجا که جنس لولای لپ تاپ دل، ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیرات لولای لپ تاپ دل باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به نمایندگی تعمیرات دل مراجعه نمایید. تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد.

کارشناسان مرکز تعمیر Dell به دلیل تسلط بر ساختار این محصول می توانند خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ دل را با صرف مدت زمانی اندک به انجام رسانند. به یاد داشته باشید که اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیرات لولای لپ تاپ دل در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و قطعات اورجینال شرکتی انجام می پذیرد.

روند تعمیرات لولای لپ تاپ دل

روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ دل بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ تاپ دل را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعویض و تعمیرات لولای لپ تاپ دل ، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیرات لولای لپ تاپ دل در این مرکز قابل دریافت است.

شکستگی لولای لپ تاپ دل

متأسفانه در غالب موارد به ویژه اگر میزان شکستگی بالا باشد امکان ترمیم لولای شکسته وجود ندارد و باید لولای شکسته با نمونه سالم و دقیقاً از همان مدل لپ‌تاپ تعویض گردد. توجه داشته باشید که در این زمینه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ دل انجام می‌پذیرد که به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت که علل این پیشامد نیز کاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زیادی روی این قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت یک پارچه خارج شود بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌گردد.

دوم اینکه در لولاهای لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده که چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پایدار نخواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جدید و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ دل ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به مرکز تعمیرات لولای لپ تاپ دل مراجعه نمایید.

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل در این مرکز متشکل از مراحل متعددی است که هر یک از آنها توسط کارشناسان و مهندسان متخصص در همان حوزه انجام می پذیرد. این کارشناسان با بکارگیری جدیدترین متدها و ترفندها، در گام نخست، دستگاه را عیب یابی نموده و گزارش های خویش را به بخش تعمیرات ارائه می نمایند. در بخش تعمیرات، مهندسان سخت افزار و نرم افزار به پیاده سازی اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پرداخته و دستگاه را بازیابی می نمایند.

دستگاه پس از تست های اولیه جهت تأیید به بخش کارشناسان ارشد تحویل داده می شود. در این بخش کارشناسان و مهندسان ارشد، به تست نهایی دستگاه پرداخته تا در صورت اطمینان از صحت و سلامت دستگاه، آن را جهت تحویل به مشتری آماده سازند. در مرحله بعد دستگاه آماده تحویل به مشتری است و صاحب دستگاه می تواند با ارائه مدارک مورد نیاز لپ تاپ خویش را تحویل بگیرد. شایان ذکر است در این مرکز، عیب یابی صحیح دستگاه پیش از اقدام به تعمیر سبب گشته تا راهکار انتخابی بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته و کیفیت اولیه آن را بازیابد.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحد تخصصی هر محصول در نمایندگی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر مراجعه نمایید. در این بخش، واحدهای تعمیرات دل به تفصیل معرفی شده اند.